Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1683
Heroes
Dexter
Prison Break
Supernatrual

Alle de beste seriene spør du meg Noen som har release time på disse serienes nye sesong?
www.tv.com har info om de fleste tv serier der ute.
streiken som stoppet de fleste nå i vinter er forresten slutt. og noen av seriene kommer opp nå før det er sesong slutt (superbowl har skylden)
Calendar for TV er også fin, og alltid oppdatert.
Heroes kommer ikke ut før 15 september!! *HYL*
Hva skjedde egentlig med Prison Break?
www.imdb.com
beste siden noen gang med tanke på info om filmer, serier og skuespillere
Sitat av rudde93
Hva skjedde egentlig med Prison Break?
Vis hele sitatet...
Sesong 3 ble avsluttet etter 13 episoder pga streiken i USA, men Fox vil ha mer Prison Break. Så det kommer nok ut en ny sesong av den pågående rømselen i slutten av året kan jeg tenke meg.
Sist endret av Noes; 24. april 2008 kl. 20:06.
Er det bare meg, eller var de showa som ble sent når de var på streik de beste noensinne? South Park gikk jevnt og trutt, og conan o' brian ble mange mange hakk bedre
mener du kvaliteten på episodene eller?

om det er kvaliteten du mener så kan det ha noe med at du har ventet lenge på en episode av whatever at du nyter den mer enn du vanligvis gjør
tenker generelt, vil absolutt si at south park er et betydelig hakk over prison break i kvalitet...

man merker liksom at det er skrevet av de samme som skrev "...." osv, om ikke akuratt samme folka så blir det vel folk med felles "regler". Ettersom de er i en kult...
Mange av de seriene som ble avsluttet "midseason" i vinter kommer tilbake til høsten ): , men det betyr bare at du får tid til å se på alle de gode seriene du enda ikke har oppdaget. Vil anbefale en serie jeg sitter å ser på nå, Skins, helt herlig.
Den beste serien kommer ikke tilbake... "The Wire" er over! Last ned og kos deg til dine serier dukker opp igjen
Så lenge vår alles kjære seriemorder dexter kommer tilbake er jeg veldig fornøyd
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
"The Countdown List"

EZTV ftw Alle episodene listet der kommer også med en gang på forsiden når de kommer.
http://www.eztv.it/index.php?main=airs
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Butterfly
Mange av de seriene som ble avsluttet "midseason" i vinter kommer tilbake til høsten ): , men det betyr bare at du får tid til å se på alle de gode seriene du enda ikke har oppdaget. Vil anbefale en serie jeg sitter å ser på nå, Skins, helt herlig.
Vis hele sitatet...
Sett ferdig Skins jeg å nå, var en utrolig bra serie. Har ikke flere serier å abefale?(Serier som en ikke hører så mye om)