Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  97 6411
Hmm.. bare slenger ut et spørsmål...

Hvor mange er vi nå som er aktiv ING og hvor mange er det som er klar for å joine en helnorsk Guild???

sånn som det ser ut nå er det matsii som starter guilden i kveld en gang:
navnet blir trolig Ragnarok og har i allefall 4 som er aktive på vennelisten min.. for øvrig har jeg fire stykker som kommer fra Eldorado serveren og over på RedSea når dem blir edru etter en laaaannnng nåttårsfering

PS: skulle det hvere noe så er det bare å Whisper meg ING :Lord_Otiki
Jeg er klar til å joine guild om ca. 2 dager .. Det er forresten jeg som er Hoodlum
Guild Ragnarok `s Forum er åpnet og klar til bruk adressen er:
http://www.phpbbserver.com/otiki/
Jeg joiner gjerne guilden, add meg: SpaceAce
Sitat av -H2O-
Jeg er level 8. akkuratt nå, spiller og er på lan så når nok over 10 i dag.

Heter XDrag0nX
Vis hele sitatet...
Fikk en note av deg! Bare å møte meg ingame så får du joine guilden.

Sitat av otiki
Hmm.. bare slenger ut et spørsmål...

Hvor mange er vi nå som er aktiv ING og hvor mange er det som er klar for å joine en helnorsk Guild???

sånn som det ser ut nå er det matsii som starter guilden i kveld en gang:
navnet blir trolig Ragnarok og har i allefall 4 som er aktive på vennelisten min.. for øvrig har jeg fire stykker som kommer fra Eldorado serveren og over på RedSea når dem blir edru etter en laaaannnng nåttårsfering

PS: skulle det hvere noe så er det bare å Whisper meg ING :Lord_Otiki
Vis hele sitatet...
Sjekk friendslista litt lenger oppi tråden. Guilden er oppe å går.

Sitat av SpaceAce
Jeg joiner gjerne guilden, add meg: SpaceAce
Vis hele sitatet...
Du ser ikke ut til å være Online så jeg får ikke addet deg
Dette ser da koselig ut. Laster ned akkurat nå.
Kommer vel til å kalle meg Cognomen der også, hvis det ikke er opptatt x)
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Silkroad drepte maskina mi!

Så jeg er med når jeg får den oppe å går igjen
Nå som jeg er tilbake fra juleferie, kan jeg vel si at jeg er lvl 9, nick StureDingo. Vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å bli, med tanke på skole og andre ting, men tipper jeg får litt tid hver dag.
Selv om dere ikke kommer til å være veldig aktive, så vær så snill å ta kontakt med "matsii" eller noen andre i guilden så vi får addet dere.
Vi trenger flere folk så guilden kan bli level 2+ (guildene har rank-system).

Til nå så er vi 10 aktive i guilden
Har hatt noen powerlevling-grupper i kveld, så er ikke umulig å få en liten xp-boost da dere blir med.
Sist endret av Grimdoc; 3. januar 2007 kl. 02:03.
Er det mulighet for litt powerlevling imorgen?
Jeg er litt strung out etter noen harde dager og trenger de timene jeg får på øyet akkurat nå.
Håper på å få joinet guilden etterhvert også

Btw: Går det ann å selge tilbake eller videre noe man hår kjøpt for silk? Jeg kjøpte enda en ulv nylig, men får ikke solgt den eller tradet den

Jeg heter btw araknas lvl 14.
Sist endret av Bob Saget; 3. januar 2007 kl. 02:25.
Sitat av Bob Saget
Er det mulighet for litt powerlevling imorgen?
Jeg er litt strung out etter noen harde dager og trenger de timene jeg får på øyet akkurat nå.
Håper på å få joinet guilden etterhvert også

Btw: Går det ann å selge tilbake eller videre noe man hår kjøpt for silk? Jeg kjøpte enda en ulv nylig, men får ikke solgt den eller tradet den
Vis hele sitatet...
Jeg og matsii kan sikkert være med å powerlevle litt i mårra og.

Det ang. ulven din har jeg ikke peil på, sikkert ingen andre heller. Er nok bare du som har brukt IRL penger på å kjøpe stæsj hittil
hehe, blir fort litt dum sånn i juletiden Kan ikke du sende meg en pm med noe ca klokkeslett?
Skal i en bursdags middag i fem tiden tror jeg. Er sikkert hjemme i 10 tiden igjen.
Sitat av Bob Saget
Er det mulighet for litt powerlevling imorgen?
Jeg er litt strung out etter noen harde dager og trenger de timene jeg får på øyet akkurat nå.
Håper på å få joinet guilden etterhvert også

Btw: Går det ann å selge tilbake eller videre noe man hår kjøpt for silk? Jeg kjøpte enda en ulv nylig, men får ikke solgt den eller tradet den

Jeg heter btw araknas lvl 14.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke selge/trade det du har kjøpt for silk.

Send meg en note eller whisper så vi får deg med i guilden. Blir powerleveling idag!

Sitat av Bob Saget
hehe, blir fort litt dum sånn i juletiden Kan ikke du sende meg en pm med noe ca klokkeslett?
Skal i en bursdags middag i fem tiden tror jeg. Er sikkert hjemme i 10 tiden igjen.
Vis hele sitatet...
Vet ikke ca klokkeslett, pleier å dra med folk når vi er mange. Kan garantere at du går opp værtfall 2 lvl's.

Sitat av -H2O-
Jeg er level 8. akkuratt nå, spiller og er på lan så når nok over 10 i dag.

Heter XDrag0nX
Vis hele sitatet...
Har prøvd å sende deg en whisper men du var ikke online.

Sitat av cognomen
Dette ser da koselig ut. Laster ned akkurat nå.
Kommer vel til å kalle meg Cognomen der også, hvis det ikke er opptatt x)
Vis hele sitatet...
Send meg en whisper ingame. howto whisper: skriv $matsii hei
dollartegn forann nicket gjør at du whisprer.

Sitat av Ond^Sofa
Silkroad drepte maskina mi!

Så jeg er med når jeg får den oppe å går igjen
Vis hele sitatet...
Best for deg! Hehe..
Heisann, har begynt å spille litt nå og er lvl 7 Glaive ting tang... lurte på om jeg kunne blitt med i guilden etterhvert? Og har forresten et lite problem: Hver gang jeg exiter Silkroad må jeg restarte pc-en
Jeg tror guilden er full nå, men er usikker =)
Hadde vært fint å fiksa enda en guild, hvis evt. flere er interessert i å joine ^^
Er det sånn at guilden kan bli _full_? Det var teit da
Er bare plass til 15 medlemmer når guilden er i level 1. Vi som er i guilden må drepe mer og få guilden opp i rank, slik at det blir plass til flere x)
Merkelig system, men det er jo bare sånn det er ^^
Jeg foreslår at prat om Silkroad fortsetter her. Alt som omhandler guilden Nordlys taes på Nordlys' forum.

Evt. whisper en av oss på silkroad.
Gir et kjapt bump jeg, med et lite spørsmål
Har seg sånn at hver gang jeg exiter Silkroad hjemme, så må jeg restarte pc-en fordi den henger seg innen 2-3 minutter. Ekstremt irriterende, lurte på om noen hadde noen tips, eller noe?
Sitat av Archj
Gir et kjapt bump jeg, med et lite spørsmål
Har seg sånn at hver gang jeg exiter Silkroad hjemme, så må jeg restarte pc-en fordi den henger seg innen 2-3 minutter. Ekstremt irriterende, lurte på om noen hadde noen tips, eller noe?
Vis hele sitatet...
nå har ikke jeg spilt sillkroad, men det jeg pleier å gjøre hvis noe sånt skjer, er bare å multitaske ut av det spillet som er problematisk å lukke ned, og bare close prosessen ved å få opp taskmanager..
Hm.. Det kan jo hende at det funker, skal prøve det neste gang :P
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Archj
Gir et kjapt bump jeg, med et lite spørsmål
Har seg sånn at hver gang jeg exiter Silkroad hjemme, så må jeg restarte pc-en fordi den henger seg innen 2-3 minutter. Ekstremt irriterende, lurte på om noen hadde noen tips, eller noe?
Vis hele sitatet...
Tror jeg leste noe om dette på silkroadforums.com når jeg leita etter ett svar på mine problemer. Se om du klarer å lete deg frem
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil bare si at du sikkert kan kicke meg fra guilden eller noe
Iogmed at TBC nettopp kom ut vil jeg nok ikke være på Silkroad lenger i det hele tatt, hehe det var gøy så lenge det varte da.
Før du stikker, så kan du jo selge alle items du har, og donere alle pengene dine til guildbanken
Ja det kan jeg jo. Blir sikkert ikke så mye men sikkert bedre en ingenting
Søkingen min var visst litt "sloppy". Men jeg vil gjerne være med på guildet på Red Sea serveren
Hei =D

Har tenkt å teste dette spillet, noen som har noen proffesion å anbefale ?

Har nemlig akkuat slutta en toon i ett annet morpg. (anarchy online level 217 MetaPhysict om det sier noen noe =D ) pga det yrket ble så sinnsvakt dårlig i høye level (220 er max) følte all tiden jeg brukte på figuren var totalt bortkasta (spilt i ca 2 år).

Vil ikke gå i den grøgta igjenn bare.

Gleder meg btw sinsvakt til AoC kommer (Age of Conan)
Shibbster: Det kan sikkert ordnes. Har vært litt dødt der akkurat nå. Jeg har hatt nettrøbbel, pluss andre har vært borte av diverse grunner. Men er du mer aktiv enn de sløveste i guilden så kan vi sikkert få den inn Hva heter du in-game?

Om dere hadde lest litt på www.silkroad.net, så hadde dere sett at du kan skifte mellom "yrker" veldig enkelt i SRO. Du kan skifte når du vil, og om du har forkledningene fra før, så koster det ingen ting. Er liksom meningen at man skal gjøre litt av alle yrkene.
Jeg heter det samme som her shibbster.
Laster ned nå. ser kjempe tøft ut.
Kunne gjerne tenkt meg å joine en guild eller no, hvis det er plass.

Skal hete _Sword_Fish_
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alle serverene er fulle hele tiden. Ikke fett.
Spilte før, helt til level 35 (Det tar tid!), men ble drittlei etterhvert.
Kjedelig at serverene er fulle hele tiden
Gidder ikke å bruke en halvtime på å komme inn på spillet
▼ ... over en måned senere ... ▼
er det red sea alle nordmennene har drivi og gjemt seg? oO
noen her som fortsatt er aktive ell?
Veit ikke om det er så mange aktive igjen.
Jeg er hvertfall ganske inaktiv akkurat nå.
Hørtes jo bra ut dette, må prøve. *laster ned*
Tja, har ikke kunnet spille på en god stund, serverene er jo hele tiden fulle :-/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bah har hatt Silkroad i ca 1 og en halv uke. Men Fy Fa... Alle serverne står det Crowded på hele tiden så får ikke spilt. har hatt det i snart 2 uker og har ikke spilt en eneste gang!
har andre det samme problemet eller har bare jeg et problem. eller er det selve spillet som her et jævla problem og ikke lar andre folk spille??
Sist endret av gilde; 7. juni 2007 kl. 12:59.
Spiller svært sjelden for tiden.
Men vet at serverne er helt fulle ganske så ofte.
Så du deler problemet med alle andre som skal logge inn.

Tips: Prøv å logg inn et par ganger, funker det ikke da, så kan du heller prøve igjen senere på kvelden.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det noen her som spiller SRO aktivt? Med aktivt så mener jeg opp til flere timer pr dag.

Jeg har selv en level 83 character på serveren RedSea.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av ZleadeR
Er det noen her som spiller SRO aktivt? Med aktivt så mener jeg opp til flere timer pr dag.

Jeg har selv en level 83 character på serveren RedSea.
Vis hele sitatet...
Tenkte jeg skulle prøve no når jeg så dennne posten
Er spillet noe gøy da? Ser liksom ikke helt episkt ut etter bildene fra hjemmesiden. Tenker meg at dette er sånn naruto lignendes greier?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har spilt silkroad leeenge er lvl 27 nå. jeg og vennen min har et guild med 13 ledige plasser på Oasis. er et norskt guild og ve kan plvl folk som er i lave lvl guild side: http://lord1aksel.webs.com/index.htm
Spiller ganske ofte og nesten alltid i helgene.
▼ ... over en måned senere ... ▼
guildet er snart lvl 2 på oasis er selv lvl 34 nå kan plvl lavere lvls hvis ønsket
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Er det noen som fremdeles spiller dette?
Jeg spilte silkroad mye før, men jeg syns det var såpass dårlig at jeg ikke gadd mer. Men så fant jeg det beste gratis online spillet noensinne. :P nemlig Shaiya.
Det er gratis dette også. Mye bedre grafikk enn alle andre gratis mmorpg spill også, bedre spillbarhet og alt. Jeg prøver bare å få flere nordmenn til å spille.

Spilltrailer: http://www.youtube.com/watch?v=Qe9QiEoORNE
Njaa, jeg var lvl 74 på silkroad. Kan vel si at du bruker dagen på og klikker "1,2,3 og 4" vis du skjønner hva jeg mener. Noen finner det veldig kult, mens andre, ikke.. Jeg fant det ikke så attraktivt, ble boosta mye, noe som var grunnen til min gaming. Men for all del! Try it out..
Husker jeg spilte silkroad for en god stund tilbake på serveren Babel (tror det stemmer) og jeg ble frelst!
Jeg har aldri spilt wow, aldri et tastetrykk engang og mange så disse spillene lignet litt. Etter hvert lagget det bare mer og mer, blei satt opp haugevis av servere og blei bare kluss! blei vel lvl 35-40ca, finnes mange gode quest guider på nett
fett at det er gratis da, det er det!
Jeg er lvl 36, kan si med engang at spillet var gøy helt til jeg kom til lvl 20 ca. Da begynte alt og gjenta seg. :S

Du skal liksom bare drepe 100 av de fks. Så får du litt experience så får du nytt oppdrag som er nesten heeelt det samme. Og sånn fortsetter det. Ikke noe gøy.

Grunnen til at jeg gadd og fortsette var at jeg kom til en ny by, og at noen av vennene mine spiller. :P

Jeg spiller på serveren Troy, og man kommer alltid inn på natta eller i 17 tia på dagen..