Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 957
Hei. Har lenge gått å lurt på dette.

Er det mulig å få inn Fox kanalene å kanalen som heter "usa"
på min canal digital parabol? Går det ann å få triksa det til på noen mulig måte?
Ikke hvis de ikke er inkludert i abonomentet ditt dessverre.
Mysterio: antar dette er for å se WWE?

LiveSport247.com sender wwe live for 25 kr i uka elns. sjekk ut!
Trådstarter
22 0
Sitat av mr_burn
Mysterio: antar dette er for å se WWE?

LiveSport247.com sender wwe live for 25 kr i uka elns. sjekk ut!
Vis hele sitatet...
Såklart er dette for å se WWE
Hva ellers nyttig finner man på amerikanske kanaler? Bare jalla reklame og piss.
Skal sjekke ut Livespot å sjekke
Driver å laster ned etterhvert showene nå på torrent. Men vil se live
Kan nevne for dere so er intresserte i WWE og alt annet inkludert ROH so er 10 ganger edre enn WWE til å sjekke ut pw-torrents eller http://tracker.fullcontactzone.com/
husker jeg så wrestlemania live en plass jeg så det finnes sider som viser live
Trådstarter
22 0
Sitat av StaiN
Kan nevne for dere so er intresserte i WWE og alt annet inkludert ROH so er 10 ganger edre enn WWE til å sjekke ut pw-torrents eller http://tracker.fullcontactzone.com/
Vis hele sitatet...
Ser for det meste WWe,Tna og Ecw. Har aldri sett Roh. Har nok å holde styr på sånn som det er. Men får vell laste ned noe av ROH også å sjekke ut
Hvordan virker disse? må man ha cd eller er det andre måter.
Å kunne ta inn kanaler fra USA på din parabol tuner er rett og slett umulig!
Satelittene til kanalene ligger nesten på den andre siden av planeten vår, altså ut av rekkevidde for vår parabol.

Eneste mulighet for å se det samme som går i usa er å enten laste ned det noen timer etter sendetid eller webtv (om det finnes)