Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1407
Hei. For dere som har greie på elektriske RC biler..

Jeg har tenkt meg en RC truck.. Jeg er litt interisert i E-Savage og E-Maxx, hvilke av disse er best?

Tar gjerne in forslag til andre biler som er bedre
Skriv gjerne en link..

På forhånd takk
Kjøp bensin. Litt mer arbeid, men konstant power. Elektrisk tar lang tid å lade, og de blir svakere etterhvert, masse dødtid.
www.radiostyrt.no der har de peiling
Jeg vil ikke ha bensin.. Bensin er dyrt.. Strøm er gratis for meg.. Orker ikke så mye mekking..
Er det noen som har en E-Maxx eller en E-Savage??
Jeg har en Hpi Wheely king som jeg har gjort om til crawler, og digger den. Gikk over til denne etter mangfoldige bensinbiler som jeg ble lei av alt styret rundt. Men jeg ville nok gått for E-maxx'n!
radiostyrt.no NITRO!
Sitat av Hegepuppemasør
Jeg har en Hpi Wheely king som jeg har gjort om til crawler, og digger den. Gikk over til denne etter mangfoldige bensinbiler som jeg ble lei av alt styret rundt. Men jeg ville nok gått for E-maxx'n!
Vis hele sitatet...
Takk! Du er den første med en godt svar Du gir meg forslag til en E RC bil og svarer på mitt forslag!

Tusen takk
Hehe jo bare koselig, er vel sånn det skal være?
www.amainhobbies.com

en god side fra usa der alt er billig og bra.