Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 613
Hallo, folkens. Fant fram noe på nettet for en stund siden. Jeg var naiv nok til å tro på det. Ikke at jeg har prøvd det ennå, men det er fristenes. Hvis du kjøper 2 antenne forsterkere for 40$ (ca 250 NOK) så skal du riktignok få en gave med på kjøpet. Alt fra mobiltelefoner, Ipods til bærbare datamaskiner! Kan det her bare være lurerier?
Her kan du se selv: http://www.get-gifts-for-free.com/?ref_id=oooooooo
Fant alt på "Sol Debatt". Han som skriver på sol debatten virker mer som en markedsfører for det greine. Ta en titt: http://debatt.sol.no/show.fcgi?categ...00000000632603

Takker for alle svar.

Over and out, Jurgen.
Sist endret av meitemark; 26. august 2006 kl. 17:45.
Jeg er ikke sikker på om det er lureri eller ikke, men jeg ville ikke gjort det, det virker litt for godt til å være sant..
Bare lureri. Dessuten liker vi ikke linker med refid her.

Hvis du registrer deg/kjøper noe etter å ha klikket på en link med refid, får den som ga deg linken penger. (tror han).

Altså er det vel ingen som får noe ekstra, utenom de som driver nettstedet.

Men det finnes sider som faktisk holder det de lover og da.
hmmm. husker dette gikk rundt på nettet for ett år eller to tilbake, dette er jo bare juks,spam og fanteri... også var det ett eller annet med du får poeng hvis folk trykket på linken din?
Disippel
Jurgen1337's Avatar
Trådstarter
Jo, det var kanskje sånn? Tok ikke sjangsen på å verken registrere meg eller kjøpe noe. Men uansett, takker for alle svar folkens<3
HVIS det funker, så er det et pyramideopplegg. Det vil si at det før eller senere stopper opp, og en haug med mennesker sitter igjen med to stk. dyre antenneforsterkere de ikke har bruk for.