Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1908
fikk tak i prison break episode 18 i går.. skjønner ikke helt ossen de har klart og fått ut den før episode 17 men men ..
og så er det masse sånn rare greier som kommer opp i ny og ne..
lurte på om det er sån de bruker får og spore hvor tv screeener episoden kmr fra elr no .?
Sist endret av mofo_ja; 7. april 2006 kl. 00:32.
sikker på at det ikke er fake? En gammel episode med litt rare greier i?.. Tviler veldig sterkt på at det er ekte.
mofo_ja's Avatar
Trådstarter
78 0
Sitat av Sabbi
sikker på at det ikke er fake? En gammel episode med litt rare greier i?.. Tviler veldig sterkt på at det er ekte.
Vis hele sitatet...
Ekke feak se bilde :P
se på bilde ... er ikke gammel episode .. bare nye ting
Sist endret av mofo_ja; 7. april 2006 kl. 01:26.
Er nok en screener du har fått tak i. Ofte er disse i dårlig kvalitet.

Screener av episode 18 ligger forøvrig ute på en rekke torrentsites.
Release Notes:
I know this rls is a little early and E17 isnt out yet but we just had to rls it early.
We tried to make it a 23fps frame rate but it just looked shitty so thats why its at 29.970fps.
This is our first release but it wont be our last.
Vis hele sitatet...
Sakset fra bitsoup, dette er ekte vare.
De måtte slippe ep 18 før ep 17 for en eller annen grunn sto det på en torrentside.

edit: noose fikk det sagt
mofo_ja's Avatar
Trådstarter
78 0
hmm joa :P hehe .. men er helt fin kvelitet på den
Sitat av madbertha
De måtte slippe ep 18 før ep 17 for en eller annen grunn sto det på en torrentside.

edit: noose fikk det sagt
Vis hele sitatet...

Visstnok problemer med "kilden" som leverer episodene.
mofo_ja's Avatar
Trådstarter
78 0
Sitat av Wipeout
Visstnok problemer med "kilden" som leverer episodene.
Vis hele sitatet...
Det virker litt merklig da :P men men de kmr jo
offtopic, sjr md sms sprk mofo_ja? Hold deg til Bokmål eller Nynorsk.
Det er ikke noe problem med sourcen. De har bare fått tak på en screener ganske lenge før episoden faktisk vises på tv i USA. (17.april). Det er ingen som ennå har sluppet en screener av episode 17, men den blir sendt på TV i USA 10. april, så den er nok oss i hende iløpet av natt til 11. april. Hvis nå ikke noen slipper en screener i løpet av helga
18 var forøvrig en ganske fet episode...
sjekk bla.a. http://nforce.nl og http://tv.com vist du lurer på sånt i fremtiden... grrr!!! (mjau, katt, hund, bjeff)
whoami slapp ep18, som btw viste seg å være 19 (for de som har sett den, jeg har selv ikke gjort det, så ser du at det stemmer ikke me handligsreferatet for ep18, så det er heavy discussion på om det er 19)

17 er på vei, sourcen' er totalt newbie når det kommer til scene-standards, så de driver å hjelper stakkaren nå;-) sikkert ute i løpet av de nærmeste dagene!

btw så er alle tre releasene av ep18(19?) nuked (whoami, VLTC & visi0n sin)
Sitat av Nenzo
btw så er alle tre releasene av ep18(19?) nuked (whoami, VLTC & visi0n sin)
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at de er "nuked"?
Nå har jeg akkurat sett episode 17, og gledet meg over at episode 18 var "sluppet" ut. Jeg lastet derfor ned "Prison.Break.S01E18.REPACK.SCREENER.XviD-whoami" fra torrentbytes og begynte å se. Men i "Previously on Prison Break" viste de ting som jeg ikke hadde sett i episode 17 eller tidligere. Noen som har fått med seg dette? Har de klippet vekk ting?

Spoiler:
[COLOR=White]Jeg så blant annet at Lincoln var i en bilulykke. Dette var da ikke "previously" ?[/COLOR]
Kanskje litt sein tilbakemelding, men om du les litt lenger oppe i posten, så ser du at den episoden du har lasta ned egentlig er episode 19. Trur ikkje at det har kome ut nokon screener av episode 18 endå.
Ep. 16 og 17 er kommet ut i hdtv ihvertfall det er vel verdt ventingen for å få betydelig bedre kvalitet, blir jo nesten sliten i øyenene og mister handleingen pga. Dårlig kvalitet
Sitat av Nenzo
whoami slapp ep18, som btw viste seg å være 19 (for de som har sett den, jeg har selv ikke gjort det, så ser du at det stemmer ikke me handligsreferatet for ep18, så det er heavy discussion på om det er 19)
Vis hele sitatet...
Det stemmer ja. Er en stund siden ep18(som egentlig er ep19) ble sluppet ut. Var ganske heavy diskusjon om dette på torrentbytes også. Navnet på selve episoden tilsier også at det er ep 19

well ive just watched it and the whole episode is centers around a key

so the clue is in the title
Vis hele sitatet...
Episode 18 is "Bluff" and Episode 19 is "The Key"
Vis hele sitatet...
Fra en diskusjon på torrentbytes.

http://www.tv.com/prison-break/show/...ode_guide.html - Der kan dere lese hva som skjer i vær episode, og da finner dere fort ut at dette er ep19, og ikke 18.
Sitat av b1rken
offtopic, sjr md sms sprk mofo_ja? Hold deg til Bokmål eller Nynorsk.
Vis hele sitatet...
Skal vi holde oss til forumreglene så tenker jeg vi sier bokmål..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Juno: Ja, la oss holde oss til dem. Her er noen utdrag:

Sitat av Regel 6
Dialekt havner under forrige punkt. Vi tillater at du bruker ENTEN bokmål eller nynorsk
Vis hele sitatet...
Sitat av Regel 12
Hvis du oppdager at noen bryter reglene våre, ikke gi brukeren en sinna kommentar i tråden eller som PM. Det er Crew sitt ansvar. Bruk heller "Rapporter denne posten til en moderator", eller send en PM til Crew. Flere av oss finnes også på IRC (#nff@efnet), så hvis du er der kan du lett komme i kontakt med oss.
Vis hele sitatet...
Nå, tilbake on topic