Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1313
Har sett på Eye Toy'ene at de har USB kabel... og når jeg prøvde å trykke den inn i en PC USB, så funka det!

Men fungerer det å spille eye toy på pcen? Altså at du laster ned Eye Toy spillet, men kjøper kameraet (eller bruker et eget digitalt video kamera).
Tviler på at du kan bruke eget digitalt kamera, men ved å bruke selve eyetoy kameraet kan det kanskje funke.

Tvilsomt, men er jo ikke farlig å prøve
Finner det tvilsomt at det kommer til og virke, ettersom det ikke finnes en ordentlig PS2-emulator ennå.
Det fungerer det. Skal sjekke om jeg finner driveren (redigerer innlegget etterhvert).

EDIT: Fant det. Les her.
Sist endret av minno; 19. mai 2004 kl. 21:37.
Trådstarter
81 2
Der gjør du det bare til web cam, men jeg vil spille det på pcen liksom

Men hvis det funker, så funker det vel å laste ned ps2 emulator og spillet og spille det?
Opprinnelig postet av mongeland
...ettersom det ikke finnes en ordentlig PS2-emulator ennå.
Vis hele sitatet...


Opprinnelig postet av Fredrik
Men hvis det funker, så funker det vel å laste ned ps2 emulator og spillet og spille det?
Vis hele sitatet...
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet hvordan man får det nye eyetoy til å funke som webcam? det lille sølvfargede? fikk det på onsdag og har lyst å bruke det som webcam...
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sitat av Marshall_B_M
Noen som vet hvordan man får det nye eyetoy til å funke som webcam? det lille sølvfargede? fikk det på onsdag og har lyst å bruke det som webcam...
Vis hele sitatet...
Leser du litt lenger opp finner du ut at det går hvis du bruker driverne du finner HER.
jeg får ikke installert de driverene, windows vil ikke la meg installere. det kommer bare opp at windows ikke fant noe informasjon om hardwaren i .inf filen...

*EDIT* jeg har verken SLEH-00031 eller SLEH-00030, jeg har SCEH-0004
Sist endret av Marshall_B_M; 26. mai 2005 kl. 21:58.
Ingen som kan hjelpe her eller? hadde vert litt kjekt å få tilbakemelding da.. *snufse* sorry hvis jeg maser unødvendig.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er fullstendig klar over at denne tråden er gammel, men visste ikke helt om jeg skulle starte ny eller ikke.. Jeg har nå fått til dette da ( Som sikkert andre har gjort for over et år siden), men noen som vet om jeg kan få brukt dette på MSN?

EDIT : Altså, spørsmålet blir vel noen som vet HVORDAN jeg kan bruke det på msn:P
Sist endret av Ols111; 29. august 2006 kl. 21:24.
Ja, det kan du, og JA du kan google.