Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 9963
Noen som vet hvordan jeg kan få andres msn passord elns? En venn av meg kan det men vil ikke si det :P
Hvis han er så venn så skal vel han si det til deg?
Og msn hacking har blitt tatt opp før.

Men du kan jo ha keylogger på datan din og be en venn logge på eller trykke på slik glemt passord og lage et nytt.
Sannsynligvis har han bare avslørt svaret på sikkerhetsspørsmålet på hotmail-kontoen din.
Dersom du kjenner noen er det ofte ganske greit å komme seg inn på slike ting. Ikke noe hacking inne i bildet med den metoden.
Sitat av PureOwnage
Admin: Kan vi ikke bare banne han fra nFF?

Starter å gå kraftig lei dette nå =\
Vis hele sitatet...
Han er jo helt fersk da. Han har gjort en tabbe, hvis han skjønner litt mer etter dette så ser jeg det som unødvendig og banne han på grunnlag av dette. Men jeg er da ikke admin heller

edit: men selvfølgelig veldig enig i at denne posten dukker opp altfor ofte, og som regel fra nyregistrerte brukere..
Sist endret av Leif Motorvei; 8. juli 2007 kl. 17:12.
Phishing er tingen.
Sist endret av Goophy; 8. juli 2007 kl. 17:14.
Sitat av Leif Motorvei
Han er jo helt fersk da. Han har gjort en tabbe, hvis han skjønner litt mer etter dette så ser jeg det som unødvendig og banne han på grunnlag av dette. Men jeg er da ikke admin heller

edit: men selvfølgelig veldig enig i at denne posten dukker opp altfor ofte, og som regel fra nyregistrerte brukere..
Vis hele sitatet...
Enig Slett tråden. Og gi han en ny sjangse
Vel, nå ser det ut til at tråden muligens blir slettet, men jeg kan jo svare uansett. Å hacke msn passord er nok dessverre ikke så lett som mange mener. Det er umulig uten lang erfaring innen pc.
Men selvsagt, du kan gjøre som jeg og en kamerat gjorde. Vi gjettet hemmelig svar, og fikk 20 adresser på det, og så satte vi opp en egen .tk side. Vi sa vi hadde "laget vår egen msn", og det eneste de trengte å gjøre var å skrive inn mail og brukernavn så var de inne. De kom selvsagt bare til en feilside vi hadde laget, men noe de ikke visste var at vi fikk alle passordene på mail. Alt dette var laget i PHP, og de hadde ingen mulighet til å se koden. Alt i alt fikk vi vel 40-50 adresser.

Jeg går ikke nærmere inn på hvordan vi gjorde det, da jeg nesten har glemt alt sammen.
Sist endret av Ols111; 8. juli 2007 kl. 17:46.
Sitat av PureOwnage
Admin: Kan vi ikke bare banne han fra nFF?

Starter å gå kraftig lei dette nå =\
Vis hele sitatet...
lol, etter 1. inlegg
Sitat av PureOwnage
Admin: Kan vi ikke bare banne han fra nFF?

Starter å gå kraftig lei dette nå =\
Vis hele sitatet...
Hva med at vi banner DEG for de tingene DU har gjordt? Vi er adskillig mere lei av deg.

tillegg: det fungerer veldig dårlig å lenke til søk, eller å søke etter ord med 3 eller mindre tegn. NOW STFU eller hjelp han med å lenke direkte til tråder og poster.
Det varmer mitt hjerte og se at det finnes idioter som vil stjele andres passord men ikke har kompetansen de trenger for å gjøre det.

Keylogger funker om du får til det.

Jeg har en metode som går ut på å utnytte et hull i sikkerheten hos hotmail.com ved å sende en enkel mail, men jeg er ganske sikker på at de har patchet det (de burde ihvertfall).
Hvordan funker Keylogger?

Hvordan bruker man det?
o shit waddup
Sitat av Inviction
Hvordan funker Keylogger?

Hvordan bruker man det?
Vis hele sitatet...
får jeg lov til å sitere din signatur?
altså. hacking av msn er noe de færreste klarer.
Du kan muligens prøve å få lagt inn en trojaner , keylogger eller noe i den duren på offerets pc.
Det som ols111 sa har også funket for meg.

Uansett. de meste er sagt fra før, og når sant skal sier skjønner jeg ikke hvorfor denne tråden ikke er slettet/stengt.
Sitat av Grantax
Jeg har en metode som går ut på å utnytte et hull i sikkerheten hos hotmail.com ved å sende en enkel mail, men jeg er ganske sikker på at de har patchet det (de burde ihvertfall).
Vis hele sitatet...
Og guide?

*forkort*
1. Dette er vel en ganske enkel metode for å få tak i dumme "venners" passord på.
Phishing guide: http://www.messblack.com/v2/forum//i...showtopic=2856

2. Kanskje denne vennen din mener "MSN password recovery" på lokal maskin?

3. Var det bare passordet du var ute etter? Eller var det "passord elns" (o.l.) du mente?