Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 525
Har nå motatt en splitter ny ipod nano 2generasjon. i Posten, jeg kobler til Pc`en og får beskjed om at jeg må laste ned Itunes 7.0 elle rnyere for at det skal virke.
Når jeg går inn for å laste ned får jeg kun opp dette: "The requested application was not found on this server."

Det jeg lurer på er om noen har Itunes Setupen lagret på sin maskin og kunne sendt dette til meg eller lagt det ut her(hvis det ikke bryter noen regler). Håper på raskt svar.
Alternativt et sted man kan laste ned itunes som ikker er Apple.com har sjekket en del andre sider, men der lenker de kun til apple.com
Sist endret av OpenSource; 27. september 2006 kl. 15:35.
Jeg får lasta den ned på apple.com, men hvis du ikke får fatt på den så la jeg den ut her.
Tusen takk ivioyner, virker ikke for meg på apple.com. Laster ned fra siden din nå
Du reddet dagen min. Du kan godt slette stenge posten hvis du vil.
Nå skal det også nevnes at iTunes 7.0 har enormt med problemer, og Apple anbefaler å ikke laste ned denne versjonen.

Men sånn jeg har forstått det har du ikke noe valg...
Sitat av MannY
Nå skal det også nevnes at iTunes 7.0 har enormt med problemer, og Apple anbefaler å ikke laste ned denne versjonen.

Men sånn jeg har forstått det har du ikke noe valg...
Vis hele sitatet...
Og hvilke problemer skulle det vært? Det der hørtes ut som sprøyt.
jeg fikk problemer med lydkortet, om jeg hadde iTunes åpen og f.eks leste en blogg med en youtube video klistret inn ble lyden herpet (skrapete og hakkete), åpner jeg et spill og vil ha custom musikk skjer det samme. dette skjer ikke med winamp.

jeg har nå avinstallert iTunes 7 inntil videre.