Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 488
Hei!

Har et problem med pcen, akkurat fått meg en ny Dell XPS. Centrino Duo prosessor. Men saken er at når jeg f.eks skal spille (dette gjelder bare noen spill) går alt 3-4x så fort som normalt. Så det blir umulig å spille. Samme gjelder på når jeg skal se på filmer i Windows mediaplayer. Kan det være fordi jeg bruker 32x OS og har dobbeltkjerne prosessor?

På forhånd takk for alle svar
Sliter faktisk med samme problem selv.. Men for meg hjelper det å restarte pc'n så går det og spille.. Men skal jeg spille engang etter det, så må jeg restarte igjen.

EDIT : Jeg har også Dual Core ja..
Sist endret av Ols111; 3. september 2006 kl. 23:06.
Det kan godt hende ja, sjekk ut denne tråden/guiden på Diskusjon.no, der tar de opp en del rundt dette. Jeg har egentlig ingen peiling selv, men har sett at de fleste som spørr om dualcore problemer blir henvist til den tråden :P