Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 939
ok jeg fikk vite i dag att jeg måtte koke spring vatne vist jeg skulle drikke de fordi de var e-colie bakterie i vannet men jeg hadde drukket flere halliter før jeg fikk den besjeden...
nå lurer jeg på hva virkninger e-colie bakterien har, dør jeg eller kommer jeg bare til og sitte og drite di nermeste dagene ?
Jeg har hørt at noen nesten ikke reagerer på det, mens andre (ofte små barn), reagerer sterkt på det. Avhengig av om du har bra imunforsvar antar jeg
Trådstarter
92 0
ok de var bra før jeg er ikke stor fan av og dø :P eller sitte og drit for den slags del...
Hehe, er ikke så mange som er det Men er ikke 100% sikker på dette:P
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Ut ifra det jeg har hørt gjennom media er det bare barn under 10 år som kan stå i fare for å dø av bakterien. Men det er sikkert litt kjipt å få det som voksen og.
Trådstarter
92 0
ok jeg er 16 så da burde jeg ikke frykte noen virkninger på meg
Det verste som kan skje er at du har dårlig immunforsvar, og dør.
Men vanligvis ville det nok bare blitt til en forbigående magesyke.
Læx'n det værste som kan skje er at du sitter og driter i flere uker og spyr litt innnimellom og til slutt driter du invollene dine ut av krpooen og når du spyler ned i dass føler du at øyna dine går ned i magen... så ingen grunn til panikk