Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1475
Jeg skal sette opp en side som trenger støtte for php og mysql. Er det noen som vet om noen bra plasser som er gratis og uten reklame? noen erfaringer?
www.awardspace.com har noe slikt, litt treig, men den fungerer tydeligvis.
Nja.

Vil anbefale deg å kjøpe en enkel webhosting-pakke til 29,-/mnd eller noe slikt. Såpass kan du vel klare å avse?

Har forøvrig ikke noe nyttig info :-(
Recruit's Avatar
Trådstarter
noen som har vært borti http://www.spymac.com ?
de har en gratistjeneste, men der må man visstnok gjøre noe med mobilen for å aktivere den. Det hadde vært greit å høre hvis noen har brukt denne siden før, for jeg er litt skeptisk til den mobil-aktiveringen...

Og, siden skal ikke være for treig heller...
Sist endret av Recruit; 6. april 2006 kl. 21:04. Grunn: En liten skriveleif :P
Jeg kan sikkert avse noe lagringsplass om ønskelig. Hvor mye trengs?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bruker www.5gigis.com til en klan. Er litt treg, men funker fint. Har ikke sett noe reklame der ennå i hvert fall, og det er faktisk med et cpanel.
Sitat av Glennhaldorsen
Bruker www.5gigis.com til en klan. Er litt treg, men funker fint. Har ikke sett noe reklame der ennå i hvert fall, og det er faktisk med et cpanel.
Vis hele sitatet...

Sikker på at det var 5gigis.com ?
På 5gigs policy skriver de at de ikke tillater non-english sites.
Jeg bare nevner det.