Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1055
Hei!
Jeg hadde et lite uhell, og klarte å fjerne cmd.exe. Noen ideer på hvordan jeg kan få den tilbake? Er det så simpelt som å kopiere cmd.exe fra en annen maskin?
Det fungerer helt fint å kopiere den fra en annen maskin.
Trådstarter
Nei ass, er ikke "troll post". Jeg dreiv og testa ut om man kunne kjøre cmd før man logga inn på windows, og skulle da endre navnet på cmd til sethc.exe (trege taster), men rota litt, og endte opp med at min "cmd.exe" nå er trege taster. Hehe
Kan sende deg min om du vil?

Ligger hvertfall på dropbox'en min. 100% safe, 100% honest

Husk også å legge cmd.exe i CWindows\System32 før bruk
Sist endret av I ChiiSSii I x; 24. desember 2011 kl. 13:47.
Trådstarter
Ordner nok isåfall det selv
Driveruu å fucker med skolepcen med andre ord?

Dar har jeg ett tips, ta kopi av cmd, kopier så du har to. Rename "Utilman.exe" til Utilman.old", så renamer du kopien av CMD.exe til utilman.exe.

Nå kan du gå i loginscreenen og kjøre cmd ved å trykke windowsknappen+u, og skrive commands for å legge deg i admin gruppa eller opprette admin users.

Du kan kopiere den fra en annen maskin men har valgt og uploade den for deg siden det er jul!

http://www.multiupload.com/3TDZSV6IC3