Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  768 111609
Sitat av negeribeger
Vi du skal drepe noen byen:
1. Finn personen du skal drepe(En bakgate eller lignende)
2. Knekk nakken e.l. på personen(med hansker).
3. Finn nærmeste kummlokk og åpne den(ganske enkelt faktisk, kan gjøres med hendene, du bør sjekke ut dette før du skal drepe personen).
4. Dump liket ned i kummen og lukk igjen.
5. Gå derifra som ingenting skal ha skjedd, når du komemr hjem brenner du hanskene.

6. Alibi for drapet kan være en ide.

Oppfordrer ingen til å sette den planen ut i livet.
Vis hele sitatet...
Hva om det er en feit person? då greier du ikke få ham nedi kummen. :P
Hva skal du da gjøre? lage større hål?
Perfoekt mord: Idè fra film:
1. velg ut offer som helts har barn/kone famile
2. Gå phsykologiutdanning
3. Spill barn/kone opp mot offeret
4. Gi dem feilinformasjon om arv ect.
5. La offeret bli paranoid av barnene/kona så han mistenker dem, det skaper en fiendlig instilling
6. La alt gå sin gang, og vips, så har du et mord du har styrt ved hjel av phsykologi.

ps. Det med barn som drapsmenn må bare brukes hvis de er gamle nok

pps. Oppfordrer INGEN til å gjøre dette, bare for tankeeksperimentets skyld
Jeg har hørt at makrell skal fungere fint til å spise opp lik

eneste som blir igjen er tennene som synker
Sist endret av Rakettsau; 3. juni 2005 kl. 15:13.
Sitat av Rakettsau
Jeg har hørt at makrell skal fungere fint til å spise opp lik
Vis hele sitatet...
Tror nok at det er bare bullshit, vist du ikke greie og bevise det. :P
Makrell er alltspisende, og i en stim er det ganske mange av dem
Sitat av Soppen
Hva om det er en feit person? då greier du ikke få ham nedi kummen. :P
Hva skal du da gjøre? lage større hål?
Vis hele sitatet...

Alle mordplaner forverrer seg om det er en feit person
Sitat av Rakettsau
Makrell er alltspisende, og i en stim er det ganske mange av dem
Vis hele sitatet...
Joda det er greit, men da burde han kanskje planlegge tidspunktet på året, for makrellen liker ikke kulde :P

Sitat av Sabbi
Alle mordplaner forverrer seg om det er en feit person
Vis hele sitatet...
hehe. stemme det :P
Srikk personen med en nål med gift på når du er på karl johans gate fult av folk.
Giften virker etter 15 min, og du har på deg hansker. Det tror jeg funker fint

Oppfordrer igjen ingen
Hva hvis personen kjenner at du stikker ham?

Han dør jo uansett hvis du stikker ham, men hvis han kjenner at han blir stukket, og en person(du) ved siden av begynner å løpe?

Edit: Skulle ikke dette være en "Hvordan kvitte seg med lik og bevis" tråd?
Sist endret av Ozma; 3. juni 2005 kl. 17:29. Grunn: Skrive meer
det er svaret på alt fyll opp et fat med kaustisk soda og dump liket oppi dær etter et par timer så er like helt oppløst ingen spor i det hele tatt.

Store minuset er at det er litt mistenkelig å kjøpe ørt og førti liter med soda fra biltema.
Vist du pusser opp på huset eller båten og skal fjærne maling så er mistenkelig heten betraktelig redusert.

Man kan jo altids værve seg til den franske fremedlegionen, være der i 5 år og tjene seg alt fra 500 000 til 3000 000.

Da kan man i tilleg bli fransk statsboer og få ny ID, også kan du dra tilbake til norge og bruke noen av drapsmetodene du har lært dær til å drepe liket og fjærne liket. Også reise tilbake til frankriket. Vist du ikke blir franksstatsborger så kan du fremdeles dra tilbake til norge drepe fyren. Uansett hvor sløft eller bra du gjør det så må personen minst være borte 3-4 dager før de nærmeste kan melde personen for savnet. Og når den tiden er kommet så sitter du på flyet på første klasse til Brasil, og leve de gode livet dær.

Brasil er det eneste landet i verden som ikke har utleverings avtale med noe som helst land i verden selv ikke USA. Siden du har fremdelegion trenignen din så kan du sikkert også bli høyre hånd for en eller annen narkobaron i latiamerika.

Så kan du komme 25 år senere så kan du reise tilbake til norge(vis du føler for det da, jevlig hotte babes i brasil) da har saken din forfalt(vis i det hele tatt vær mistanke om det var deg i det hele tatt da)
Sist endret av RamboJohn; 8. juni 2005 kl. 13:40.
Sitat av pOSSUM
Eller det tryggeste av alt, (om du er i husbyggeperioden) dump han i grunnmuren på huset ditt, så vet du hvor du har han ^^
Vis hele sitatet...

Og lukta? Herlig det med et splitter nytt hus. Der sitter du i din nydelige stue, med en god bok og konstant lik-lukt?

Hihi
Sitat av soetnos@dANI
Og lukta? Herlig det med et splitter nytt hus. Der sitter du i din nydelige stue, med en god bok og konstant lik-lukt?

Hihi
Vis hele sitatet...
Når han ligger i betongen så har han ikke tilgang på luft, og vil derfor kanskje ikke råtne. Og siden betongen er luft-tett, så vil man heller ikke kjenne noe lukt. Det eneste som er, er at grunnmuren vil bli ubetydelig svekket akkurat der hvor han ligger.
Da skjønner jeg Jeg trodde du mente at liket skulle ligge under huset ditt, ikke _i_ grunnmuren
▼ ... over en uke senere ... ▼
Enten må man ha tilgang til en skikkelig forbrenningsovn eller dumpe det på veldig dypt vann.
Ang. det pg brenne liket; jeg hørte at for å _brenne_ opp ett lik trengs det 3000 grader. Men allikevel er det kun 750 i en kremeringsovn.

Mitt beste forslag vil være og kaste det i havet (fra en bro eller ferge inni en striesekk med masse stein.

Men den beste ideen hittil (jeg har ikke lest alle 16 sidene, men bare de 2 siste) vil jeg si at er den med å etse liket opp^^
Hva med å grave ned liket på en kirkegård? Ingen vil lete etter det der.
Putt liket i en bag, ta danske ferga, midt på natta dumper du han.
Man dumper da ikke et lik fra en bro eller en ferge. Er garantert en eller annen jævel som ser deg eller som bestemmer seg for å finne ut hva det jævla plasket var for noe. Blir jo en del kg hvis det er en voksen kar + stein i sekken.

Hvis man skal grave ned et lik på en kirkegård så må det skje fort og man får også en pen haug med jord etter at man har gravd seg et hull i riktig størelse.
Sist endret av TechLash; 19. juni 2005 kl. 18:31.
hmm... vent til st.hans... lag det et bål med liket midt inni. Hell masse bensin og slikt på bålet. La det brenne lenge og godt og etterpå tar du på deg ryddejobben for å fjernebålet der du dymper alt av bålet(med liket) i havet.

Hvordan få liket til bålet usett: Du har selfølgelig en hytte med havet der du skal ha bålet på egen tomt. Fraktet liket i en pose i bagasjerommet i bilen. Så skal du på din vanelig sommer tur til hytta de Trokke det skulle trekke no mistenksomhet?
Så snskrer du baller av planker, da dette er mye bedre for å lage st.hans bål og i den ene palla legger du liket slik at det ikke er synelig.
Lukter ikke brent lik no helt forferdelig ?
trinn 1: happy slapping (eller hva det nå enn er) du finner en tilfeldig en (du er da uten motiv)

Trinn 2: stedet du dreper han/hun på desinfiserer du med et eller annet middel som ødelegger dna spor, etter det tenner du på åstedet.

trinn 3: liket, du hiver han hun oppi en tønne for så fylle den med bensin og så kjøre til et avsidesliggende sted der du tenner på!

tønna tar du så med desinfiserende middel og dermed begraver du den!

voila det perfekte mord!
bare så det er sagt det mest perfekte mord er de som er gjennomtenkt! og bensin er din beste hjelper!

Edit: alt av klær og utstyr du brukte under "mordet" desinfiseres før det brennes og brennes på nytt til det er ingenting igjen!
Sist endret av Unsub; 19. juni 2005 kl. 19:00.
Forklar gjerne hva dette mirakuløse middelet som fullstendig ødelegger dna-spor er
loeve vet ikke helt hva det heiter men finnes ting som ikke akkurat er ment til og ødelegge dna men som gjør det allikevel!


følg med på csi, fbi files og alle andre programmer og ikke gjør samme feil som gjøres der!

det er som regel de vanligste feilene som feller en morder!

det med dna middelet så jeg i csi:P
Nå skal man ikke tro alt man ser på csi heller. Veit de har mye riktig men det er også feil der.
På boondock saints sprayer dem noe på blodet sitt slik at det er ubrukelig.
Funker det i virkeligheten?
starra: finnes vel noe lignende, men spray:?

mye av det som finnes i legemiddelindustrien som brukes til desinfisering ødelegger dna!
Dem blir skutt og det kommer blod på en stolpe bak dem.
De sprayer noe på stolpen og blodet blir ubrukelig ifølge politiet.
Hvis man skal begrave et lik på kirkegården må man grave sykt fort, derfor er det neppe og anbefale. Men hva med å ta en grav som allerede er gravd opp, og grave litt til i den, legge liket oppi, og legge sanda tilbake. For da kommer jo det liket som egentlig skulle være der oppå der, og ingen aner noen ting...
Sitat av salvatore
Hvis man skal begrave et lik på kirkegården må man grave sykt fort, derfor er det neppe og anbefale. Men hva med å ta en grav som allerede er gravd opp, og grave litt til i den, legge liket oppi, og legge sanda tilbake. For da kommer jo det liket som egentlig skulle være der oppå der, og ingen aner noen ting...
Vis hele sitatet...
Ikke så dumt, men vet ikke hvor lang tid før begravelsen graveren lager klart graven. Om han gjør det dagen før så er jo den planen vanntett
Brenn Alt!
Tvilsomt at de gjør det dagen begravelsen skal finne sted, siden det ville virke litt upassende med en gravemaskin på gravlunden noen timer før begravelsen finner sted.
Jeg tror ikke det er åpent så lenge. For da morfaren min døde var han død en stund før han ble begravet, pga. obduksjon. Og da gravde de graven to dager før begtavelsen mener jeg og huske.
Sitat av salvatore
Jeg tror ikke det er åpent så lenge. For da morfaren min døde var han død en stund før han ble begravet, pga. obduksjon. Og da gravde de graven to dager før begtavelsen mener jeg og huske.
Vis hele sitatet...
En klarer jo å mose et lik ned i graven og strø litt sand over på 2 døgn.
Ingen problem Det er vel bare og slenge det oppi og strø en del sand over. Man trenger vel ikke å grave opp mer. Eller er det noe minstemål for sånt? ..er det kanskje der 6 fot hører hjemme?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av FotSopp
Poenget her er at man sprøyter vannet rett inn i blodet, hvis man får vann intravenøst (Skjønner heller ikke helt hvorfor ) så blir det antageligvis lagt til tarmen eller magesekken. Tror en sprøyte med vann skulle holde, (med tankte på hvor mange blodceller som sprenges av kun en dråpe vann), det vil føre til at et stort antall celler sprenges og man får masse rester av celler som flyter rundt i årene som vil klumpe seg til (ved levring?) i utsatte steder, som oftes i noen av de tynneste arteriene/venene.
Vis hele sitatet...
Nei, dette tror jeg er helt feil.. Saltvann og sukkervann får pasienter intravennøst på sykehus gjennom en kanyle som er satt inn i blodårene, og det dreier seg om liter, men over en viss periode. Hvis man derimot røsker ledningen av vannposen og begynner å blåse inn i den kan man dø, og jeg vil tro blodårene sprenger da.. Det samme hvis en fyller en sprøyte med luft og pumper det inn i blodårene, det er derfor helsesøstra spruter litt vaksine ut av sprøyta før hun stikker den inn i kroppen din, for å forhindre at du skal få luft i blodårene.
Psyke jævler, alle sammen

Tror aldri jeg har sett så mange "kreative" forslag til å begå mord. Tror onkel Polti her kan begynne å fatte interesse om noe skulle skje i nærmeste framtid.

Men for å komme med mitt bidrag:

1. Velg ett offer helt tilfeldig (fjortiss, en bestefar, forretningsman, whatever), men helst en by-boer
2. Se etter vanene til offeret
3. Følg etter offeret en tid på døgnet når han/hun er på vei hjem og må gjennom en folksom plass (t-bane, Karl Johan, you get the picture)
4. Gå helt inntil offeret. Han/hun bryr jo seg ikke så veldig mye siden andre bumper borti han/hun henne hele tiden.
5. Insjiser ett stoff (Optional) i kroppen og gå videre. Om stoffet virker med en gang eller senere, har ingenting å si siden det er såpass mye folk rundt deg og offeret at alle kan være mistenkte eller at når offeret kommer hjem og dør uten å huske hvem som stakk han/hun på veien hjem/til jobb i rushen.
Sitat av choppy
Psyke jævler, alle sammen

Tror aldri jeg har sett så mange "kreative" forslag til å begå mord. Tror onkel Polti her kan begynne å fatte interesse om noe skulle skje i nærmeste framtid.

Men for å komme med mitt bidrag:

1. Velg ett offer helt tilfeldig (fjortiss, en bestefar, forretningsman, whatever), men helst en by-boer
2. Se etter vanene til offeret
3. Følg etter offeret en tid på døgnet når han/hun er på vei hjem og må gjennom en folksom plass (t-bane, Karl Johan, you get the picture)
4. Gå helt inntil offeret. Han/hun bryr jo seg ikke så veldig mye siden andre bumper borti han/hun henne hele tiden.
5. Insjiser ett stoff (Optional) i kroppen og gå videre. Om stoffet virker med en gang eller senere, har ingenting å si siden det er såpass mye folk rundt deg og offeret at alle kan være mistenkte eller at når offeret kommer hjem og dør uten å huske hvem som stakk han/hun på veien hjem/til jobb i rushen.
Vis hele sitatet...

er ikke så dum den og calavere: i en stor folkemengde? det er ikke så ille han/hun kan tro det bare er en som dulter borti en sprøyte er ikke alverdens! men om han/hun merker det så er det så mange folk der at du ikke kan kjennes igjen!

men svakheten i planen: det du bruker i sprøyta om det er et farlig middel er det ikke så enkelt og få tak i! dette vil onkel polti sjekke nærmere
Sitat av kermit-
Leste en novelle en gang som handla om ei dame som var lei av mannen hennes. Hun kjøpte en stor dypfryst skinke i butikken, gikk hjem og slo ihjel mannen hennes med skinka og puttet den i steikeovnen. Så ringte hun til politiet og sa at hun hadde funnet mannen hennes død. Politiet kom og letet etter spor men fant ingenting. Så spurte dama om politifolka ville ha litt å spise og serverte dem skinka.
Vis hele sitatet...
Novella heter Dypfryst og er skrevet av Roald Dahl

Men hvis en av dere først skal drepe noen så dere man jo prøve alle metodene og skrive ned i en bok navnet på iekene som aldri ble funnet og fremgangsmåten i en bok og sende boka til meg.

Ps hørte om en som skifta ut alle vannrørene i et hus med blyrør. Mordet tok mange år, men han ble ikke tatt. En annen morsomhet med mordet var at ansiktene til offerene rotnet opp mens de levde.

PS2 Ved rette dose skal vist Arsenikk gi samme syntomer som magesår. Men ved denne forgiftningen så gir man rimelige doser regelmessig
Det er flere faktorer som kreves for å begå det perfekte mord..

Personen må ikke ha et spesielt forhold til deg.

Hvem sier at man må fjerne liket? det er jo like mistenkelig som at liket blir funnet?

Trikset ville vært å spionere på personen, skyte vedkommende med en silenca rifle i skogen.
Alt dette må man selvsagt gjøre uten å etterlate bilspor og patroner. Kun kula.
Så kan man destruere rifla.. (det må skjære i hjertet.. rifler er DYRE!) Uansett. det er verre å tenke på at man nettopp har kverket noen..

Plant to kuler i offeret for å garantere at vedkommende er død.

Fordelen her er at sølet er bare søl.. Politiet vet at personen ble skutt, men rifla er borte. Du var involvert i en tragisk bilulykke da mordet skjedde. (Dytt bilen ut i elva.. eller, enda bedre, du kjørte ikke til åstedet.)

Kom med kommentarer om feil i planen. Finnes det problemer, kan de løses..
Et av problemene er vel om du blir sett. Et annet problem er at du egentlig ikke har noe alebi, du kan vel ikke skyte en person sammtidig som du blir utsatt for en bilulykke. Hvis jeg hadde vært poleti så hadde jeg tenkt at du kunne være skyldig og skjørte ut i elva etter mordet i et desperat forsøk på å stikke av, men at mordet hadde gjort deg psykisk ustabil. Dette igjenn førte til at du kjørte utfor veien.
Som chris rock har sakt. Så har man ikke elsket noen, dersom man ikke har stått med kniven i hånda. Og det eneste som stoppa deg var en episode av CSI... Jeg kjenner meg veldig godt igjen der, hehe.

Det gir jo ingen mening å drepe noen dersom man ikke har motiv... Dersom du en gang har behov for å drepe noen (og ikke har en CSI episode i nærheten til å stoppe deg), så kjenner du garantert personen. Du vet vertfall hvem det er.

Hvordan skal man komme seg unna dersom man kjenner personen?

Scha
Hvis du skal drepe en person selv, burde du enten drepe personen midt i en stor flokk med mennesker ved en samling elns, det vil skape hysteri og du har tid til å komme deg unna, du må selfølgelig stå utenfor flokken selv med et "long range" våpen.

Eller så kan du gjøre det lydløst og stille uten at folk merker det, men da burde du drepe personen en stund før han/hun skal noe spesielt. Altså, du burde sjekke planene hans/hennes, så du dreper han/hun, for da er det lenge til personen skal møte noen så det vil ta lang tid å oppdage det, og da burde du ta liket med deg til et "ubefolket" sted, f.eks dypt inn i en skog. Så begraver du liket, og drar din vei.

Eller så kan du matforgifte personen og la det se ut til at han/hun døde av naturlige årsaker.
vet ikke om det er noen som kjenner til boken Hitman.
men for dere som kjenner til spillet er dette basert på en bokserie. som ikke er underholdning, men lager for å hjelpe mordere. Bøkene er produsert av firmaet "Paladin Press", som i en årrekke har selgt bøkene som kan hjelpe deg til å bli en perfekt morder.

bøkene er i dag totaltforbud og man kan bli komme i fengsel bare ved å låne bøkene i usa.
flere store mord har bare blitt oppklart fordi man har funnet denne boken hjemme hos de som har gjort mordet.
http://ftp.die.net/mirror/hitman/ /denne siden har fortsatt lagt ut boken.
Sitat av Poopur
Eller så kan du matforgifte personen og la det se ut til at han/hun døde av naturlige årsaker.
Vis hele sitatet...
Man merker som regel om noen døde av vanlige årsaker eller ikke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Etter og ha lest litt her og tengt over saken har jeg kommet frem til at gift må være det beste å drepe noen med. Gjerne noe som virker over lengre tid slik at offeret ikke dør med en gang, men etter X antall minutt/timer. Anyway, her er min plan (nr. 2):

- Følg offeret og finn ut hvor offeret bruker og spise ute (alle har vel en stam-cafe /-bar /-restaurant) og når offeret som oftest setter kursen hjem.
- Begynn å heng på det samme stedet og følg med på rutiner til de ansatte.
- Finn en måte å putte noe oppi en drink/mat som skal til offeret.
- Putt noe oppi en drink/mat som skal til offeret ikke lenge før det skal hjem.
- Sett deg og vent på at offeret skal dø.
Jeg ville tatt en død hest og slått den i det uendelige.
hmm... interessant at jeg posta hvordan jeg ville drept en fyr. jeg er 100% sikker på at jeg ikke hadde klart det pga psykiske sperrer =P
Kan man ikke bare bruke et balltre og dælje til offeret i strupen for så også etterpå ta det med hjem, legge det i fryseren og spise det opp. Det eneste som blir igjen da er jo bena i kroppen som du kan lage utskjæringer i ben av, altsa litt kunst liksom, ikke mistenkelig i det hele tatt. Det andre som blir igjen er tennene men de kan man bare skylle ned i dass.
Jo men tennene er mye hardere en bena, jeg tenkte på det først men hunden din kommer da til å fucke opp magen sin. Dessuten ingen som gidder å teste hvem noen tenner som man finner i kloakken tilhører.
Knus tennene med en hammer, så det blir pulver og så sniffer du det. That`s good shit mann