Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2146
Fins det en måte å få inn tvkanaler via Internett? jeg har nettop invistert i et tv-kort så lurte jeg på om det kunne gå å bruke internet til å hente onn kanaler til det?
Jeg letet etter andre tråer om dette men fant ingen.
Hele vitsen med å ha TV-kort er jo at du kan ta inn kanaler fra TV-kabelen?
Trådstarter
19 0
vet det, men jeg ville liskom vite om jeg kunne få inn flere kanaler via internett. på samme måtte som du kan laste inn koder på en tuner for og få inn flere kanaler.
Så det du egentlig er ute etter er programvare for å dekode signal fra kabeltv/parabol og hvordan du finner koder til programmet?
Trådstarter
19 0
Sitat av kjpuck
Så det du egentlig er ute etter er programvare for å dekode signal fra kabeltv/parabol og hvordan du finner koder til programmet?
Vis hele sitatet...
ja på en måte, bare at dette skal være til Pctv kort.
vi har jo Parabol men jeg har ingen kabel da. :P
Tror han vil sende signaler ut fra TV kortet og ut til TV'n.
Hvis du mener å se på TV kanaler via internett så går det, har 4 programmer med 100 vis av kanaler, mange i god kvalitet som blir streamet over nettet (VH1, VIVA, MTV (tror jeg) + mange andre kjennte kanaler)
hva heter programmene da?
holersoft Free Internet TV, World.Online.TV.v4.0 og V-Tuner 4.0. har 2 til men de ligger på den eksterne disken som ligger hos en kamerat.
Hvilke kanaler får du inn da? Noen kjente, som feks Discovery Channel, TV3 og lignende?
Du kunne vel ikke ta deg en tur til kameraten din og legge dette ut på ftp eller dc++ ?
Må bare ut å handle øl, så kan jeg sikkert skaffe fullstendige kanal lister osv..
Û²Û Program .......: [ World Online TV 4.0 ] Û²Û
Û²Û Author ........: [ Ahusoft ] Û²Û
Û²Û URL............: [ http://www.ahusoft.com/ ] Û²Û
Û²Û Û²Û
Û²Û Cracked by ....: [ MC707 ] Û²Û
Û²Û Packaged by ...: [ MC707 ] Û²Û
Û²Û Û²Û
Û²Û Release type ..: [ Serial ] Û²Û
Û²Û Protection ....: [ Serial ] Û²Û
Û²Û Release date ..: [ 26-10-2004 ] Û²Û
Û²Û Û²Û
Û²Û Language ......: [ English ] Û²Û
Û²Û OS ............: [ WinAll ] Û²Û
Û²Û Disks .........: [ 03 x 1.44 ] Û²Û
ßÛ²Û Û²Ûß
ßÛ ÛÛÜ ÜÛÛ ÜÛÛ ÜÛÛ ÛÛÜ Û ÛÛÜ ÛÛÛ Û ÜÛÜ Û Û Ûß
ÛÜ þ Û Û Û ÛÜ Û Û Û Ü Û Û Û Ü Û Û ÛÜ Û þ ÜÛ
þ Û²Û Û Û Ûß ßÛ Û ÛÛß Û ÛÛß Û Û Û Û Û ßÛ Û²Û
ßÛ²²ÛÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ ÛÛß ßÛÛ ÛÛß ßÛÛ Û Û Û Û Û Û ßÛß Û Û ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÛ²Ûß
Û²Û Û²Û
Û²Û Û²Û
Û²Û World Online TV allows you to watch 800+ live television Û²Û
Û²Û channels and listen to 1500+ online radio stations from 100+ Û²Û
Û²Û countries. There is no need for a TV Tuner card because all Û²Û
Û²Û the channels are streamed through your Internet connection. Û²Û
Û²Û For most TV and Radio channels a modem speed of 56Kb/s is Û²Û
Û²Û required, for the broadband TV stations you need 300 Kb/s. Û²Û
Û²Û This software comes with automatic TV station updates so it Û²Û
Û²Û will never be out of date. If you are interested in learning Û²Û
Û²Û languages or alternative programming, this is a good choice Û²Û
Û²Û for you! Û²Û
Û²Û Û²Û
þ Û²Û Û²Û
ßÛ²Û Û Û Û ÜÛÛ ÛÛÛ ÛÛÜ Û Û ÜÛÛ ÛÛÛ Û ÜÛÜ Û Û ÜÛÛ Û²Û
þ ßÛ Ü ÛÜ Û ÛÜ Û Û Û Û Û Û Û Ü Û Û ÛÜ Û ÛÜ Ûß
ÛÜ Û Û ßÛ ßÛ Û ÛÛß Û Û Û Û Û Û Û Û ßÛ ßÛ ÜÛ
Û²ÛÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ Û Û Û ÛÛß Û Û Û ßÛß ßÛÛ Û Û ßÛß Û Û ÛÛß ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÛ²Ûß
Vis hele sitatet...
Kanalliste for World Online TV 4.0: http://www.ahusoft.com/tvchannellist.htm
Haha det funka jo fett !
Sitter å ser på japanske kanaler her nå.
Norway - 24Nordjyske(270K) Hvilken kanal er det?
Trådstarter
19 0
Det funket ikke Mtv da på World.Online.TV, er det noen andre så har plagdes med det?
Eller har det noe me linja mi å gjøre? "tråløst"?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Lurer litt på det som ble nevt tidligere. Hvis jeg har ett tv-kort og en "feed" fra parabolen, er det noen programmer eller lignende jeg kan bruke på pcen for å kunne "dekode" signalene uten å måtte ha kort og tuner osv...??
-totto
ingen som vet om et prog eller en annen mulighet for å få kanaler som tv3(norsk, dansk eller svensk) ztv eller ABC kanaler som jeg kjenner til? meningen med ABC var jo lost når den går da. men vist dere vet om flere kanaler som sender lost som er mulig å få på pcen så si i fra=D

de prog forslagene som Cybergasm fåreslo er jo shareware og koster penger etter en trial period! eller er d jeg som er helt dum ? trenger en license key! noen gratis prog?
Sitat av KillMe
ingen som vet om et prog eller en annen mulighet for å få kanaler som tv3(norsk, dansk eller svensk) ztv eller ABC kanaler som jeg kjenner til? meningen med ABC var jo lost når den går da. men vist dere vet om flere kanaler som sender lost som er mulig å få på pcen så si i fra=D

de prog forslagene som Cybergasm fåreslo er jo shareware og koster penger etter en trial period! eller er d jeg som er helt dum ? trenger en license key! noen gratis prog?
Vis hele sitatet...
Ja det var vel noe sån jeg var egentlig ute etter da. Få inn Canal+ og diverse film kanaler. + de som er nevnt lengere opp.
Men hvis du ska få inn kanaler via internett?
Så er det vel strengt tatt liten vits med tvkort.
Fordi etter det jeg vet, så tar jo tvkortet bare imot signalene fra tvkabelen som går fra veggen / dekoderen osv?

Genialt prog btw.
Fett... - Ante ikke at dette var mulig, jeg... Dette var gøyal lesing.

ABC og ZTV skulle jeg også gjerne hatt. Hvis noen kan hjelpe med det, vil jeg gå i taket!
Sitat av b1rken
Men hvis du ska få inn kanaler via internett?
Så er det vel strengt tatt liten vits med tvkort.
Fordi etter det jeg vet, så tar jo tvkortet bare imot signalene fra tvkabelen som går fra veggen / dekoderen osv?

Genialt prog btw.
Vis hele sitatet...
Ja jeg hadde vel strengt talt ikke trengkt det tvlortet da.