Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 869
Hei, beklager for dårlig overskrift.

Problemet er at når jeg spiller av filmer så blir mennesker blå farga.
Har prøvd forskjellig filmer, avspillere og restarte pc'en.

Noen som vet hva som er galt?

Legger med et bilde;
http://bildr.no/thumb/660985.jpeg
Sist endret av Dr.Feelgood; 4. juni 2010 kl. 00:44.
Sikker på at det ikke er Avatar du ser på?
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Sitat av Clr Vis innlegg
Sikker på at det ikke er Avatar du ser på?
Vis hele sitatet...
Haha, som sagt, prøvd forskjellige filmer
Du må bare fjerne Avatar-fliteret i menyen.

Prøvd å feste skjermkabelen ordentlig? kan ofte bli stygge farger om den ikke sitter ordentlig.
Hadde samme problemet en gang. Så sendte jeg inn spillern, og når jeg fikk den igjen sa dem at jeg bare hadde trykket på noen instillinger.
Du har nok installert en fucked kodekpakke. Kodekpakker er djevelens verk. Har du prøvd med VLC som har innebygde kodeker?
Har vært borte i det samme selv, med flere forskjellige avspillings-programmer.

For min del løser det seg som regel smertefritt bare jeg åpner filmen i et annet program, og deretter går tilbake til det programmet jeg egentlig bruker. (VLC = Blå, åpne filen i WMP, lukk WMP og åpne igjen i VLC).
Hadde samme problemet i VLC. Da måtte jeg inn på bildeinnstillingene og forandre fargene, "Hue", som av en eller annen grunn var flyttet langt til venstre.
Er vel ikke tilfeldigvis bare fargene som er inverted?
Sitat av Jannis! Vis innlegg
Hadde samme problemet i VLC. Da måtte jeg inn på bildeinnstillingene og forandre fargene, "Hue", som av en eller annen grunn var flyttet langt til venstre.
Vis hele sitatet...
Fungerte også for meg.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Er vel ikke tilfeldigvis bare fargene som er inverted?
Vis hele sitatet...
Jeg antar du har Mac på grunnlag av ditt profilbilde. Trykk ctrl+alt+cmd+8 og se på bildet han la ved.
Virker som om du har endret innstillingene på videooverlegget. Dvs. at når et program viser video så sender det bildene til skjermkortet som så kan endre på fargene.

Hvis du har nvidia høyreklikker du på skrivebordet - Nvidia control panel. Til venstre der går du ned til video og adjust video color settings. Det er en knapp for restore default settings. Sikkert noe lignende hvis du har ATI.
Sist endret av Kinseek; 4. juni 2010 kl. 15:24.
Sitat av dexter Vis innlegg
Jeg antar du har Mac på grunnlag av ditt profilbilde.
Vis hele sitatet...
Forstår at det er lett å dra den konklusjonen, men bruker ikke Mac. Er bare en artig sammenheng mellom nick og profilbilde, Eple/Apple. Vanligvis på nettsteder så heter jeg iEplekjekk, med en liten I, som i Apple-produkter. Bare for moro egentlig.