Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3145
Hvilke rusmidler har du tatt? når var den første gangen? hvordan var det? har du blitt tatt?
Har du sniffet formfett eller noe lignene? er det et video klipp eller noe lignene jeg får se noen som er i rus(som jeg kan laste ned)?

Dette er mine spørsmål. )er veldig nyskjerrig!)

selv har jeg sniffet formfett når jeg var 13(er 14 nå) i skole tid; ble tatt . men det var sykt gøy! jeg fikk laterannfall og jeg løpte sykt langt uten å ble sliten. selvfølgelig ble det et helvete med kjeft, alle på hele skolen fikk brev med hjem

Takker får alle svar!
Tja, sukker er vel det eneste jeg har fått i meg. Antar alkohol/tobakk er med som rusmidler?
Formfett og lim må du aldri bruke. Whatsoever!
Det løser opp hjernen din, og jeg kødder ikke.

Selv er det eneste jeg tar snus
Alkohol: i form av pils og Brennevin siden jeg var 12, er 21 nå og rusen blir egentlig bare heftigere og heftigere for hvert år som går, ble tadd som 13 åring, og det var vel som når alle andre ble tadd for første gang, ett helvete uten like i en dag så var alt bare lykken igjen

Hasj: Ikke røkt men i te, sløv og fet rus som jeg etter noen måneder sugde ganske heftig i forhold til alkohol...

X: Vel, testa noen få ganger bare, likte ikke rusen i det hele tatt, alt ble for.. Happy for meg kinda...

GHB: Alkohol lignende rus noe som gjorde at jeg droppa den med engang pga min trang for mere å "drikke" på, noe som fort kunne gådd galt..

Amfetamin: Kalles ikke speed uten grunn vel, så trenger vel ikke forklare?



Så alt i alt har jeg ikke drevet med dop siden 2000 siden jeg ikke fant noe som funka for meg.. så jeg digger alkohol og kommer til å holde meg til det... ingenting som får deg så fucked up som alkohol

Edit: dreiv å sniffa formfett ei uke eller no som 12-13 åring, fasnt fort ut at det sugde.. komme hjem til mor med tryne glinsende av formfett var også ganske teit

Har i senere tid mista 2 kompiser og bekjente pga formfett/lightergass såååe.. stay clear dude!
Sist endret av NoillStress; 6. juni 2005 kl. 21:00.
Jeg drikker øl, men holder meg borte fra andre alkohyler som feks sprit osv.
Vil ikke anbefale formfett eller lim som "Rakettsau" sa.

Å ja jeg snuser også.
Hasj og alkohol, hasj første gang når jeg var 13 eller noe.
Aldri prøvd og har IKKE tenkt til å prøve narkotika, men ofcource alcohole
Sitat av Xandu
Aldri prøvd og har IKKE tenkt til å prøve narkotika, men ofcource alcohole
Vis hele sitatet...
Sånn bortsett fra det sosial akseptable er det der ganske irrasjonelt.
Trådstarter
hasj som 13 åring? omfg hvordan fikk du tak i det da?
hva er farligst: formfett(eller lignene)? eller narkotika(hasj, X, Heroin osv.)?

Hva er det mest rare dere har gjort når dere var ruset da?
Formfett er bare tull, med mindre du er ute etter å renske opp i genbassenget(var det riktig oversettelse?) eller noe i den duren...

Malbogia: Du vet at koffein er ett alkaloid?

Når det kommer til filmklipp så er jo 'syrehue' en klassiker
Sitat av Gamer
hasj som 13 åring? omfg hvordan fikk du tak i det da?
hva er farligst: formfett(eller lignene)? eller narkotika(hasj, X, Heroin osv.)?
Vis hele sitatet...
Altså, narkotika er ikke bare en gruppe. Hasj er noe helt annet enn heroin, noe du sikkert er klar over (har du noen venner som har prøvd hasj? Noen venner som har prøvd heroin?Kan sistnevnte snakke rent?). Løsemidler er det desidert dummeste du kan putte i deg, og formfett er omtrent som å putte en pistol rundt hodet ditt siden du setter løsemidler rett inn i blodstrømmen via nesen. Omtrent som å sette sprit i blodårene dine.
Tror ikke du som 14 åring skal så mye som tenke tanken på å teste heroin..

men av hasj, x & formett vil jeg helt klart påstå at formfett er farligst...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Engang når jeg var ruset drepte jeg en fyr.

Sitat av okaminaru
Malbogia: Du vet at koffein er ett alkaloid?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg vet det.

Sitat av IvIoyner
Omtrent som å sette sprit i blodårene dine.
Vis hele sitatet...
Fy faen! Har du prøvd det også? Blir jææææævlig full av det!
Sist endret av Mullah; 6. juni 2005 kl. 21:17.
Sitat av Xandu
Aldri prøvd og har IKKE tenkt til å prøve narkotika, men ofcource alcohole
Vis hele sitatet...
Hm, det var akkurat det jeg sa også for 2 år siden...

Men har nå bare prøvd Alkohol og Hasj, pluss koffein, tobakk og det tullet der som folket alltid kommer med.
Skal prøve litt salvia nå da, det hjelper nok litt på listen etter hvert.
Malbolgia: Seriøst?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av theMagnificentO
Malbolgia: Seriøst?
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke kommentere saken videre.
Sitat av Malbolgia
Engang når jeg var ruset drepte jeg en fyr.
Vis hele sitatet...
Hm, det hørtes litt for sært ut til å være en spøk, så er det seriøst?
Trådstarter
Sitat av Malbolgia
Engang når jeg var ruset drepte jeg en fyr.
Vis hele sitatet...
Den var god (tuller du)
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av Gamer
det et video klipp eller noe lignene jeg får se noen som er i rus(som jeg kan laste ned)?!
Vis hele sitatet...
http://www.salviasupply.com/video/ folk som røyker salvia.

Her finner dere 3 filmer om blå loutus, bulmeurt og fluesopp http://www.deepabove.com/vids.htm


Angående narkotika: Ikke tro på det du hører på skolen
Sist endret av Schizoma; 6. juni 2005 kl. 21:24.
Gamer: Vær så snill og heller få tak i noe annet å ruse deg på enn Formfett, er du uheldig tar det livet av deg.

Hasj kan anbefales sterkt, det er svært få bivirkninger i forhold til det meste annet.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
En kan bli heeelt sprø av alkohol og andre rusmidler. Bare spør Nichotin! Faen ass. Den jæææævla heroinen ass. Aldri mer, sier jeg! Aldri mer!
Trådstarter
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105141

Malbolgia: var det deg?

JoM: holdt opp med formfett etter at jeg ble tatt
særeste jeg har gjort.. husker ikke...

menne, her er ei liste over syketing jeg har vokna opp med etter ei fyllekule (på dialekt tho)

1. Sånn pirketing som tannlegan pirke i kjeften din me, fant etter fylla me medfølganess blackout hos ho ingun..
2. På soveroms gålve mitt i leiliheta mi etter ei random fylla, en hårextension, type svart..
3. Ingen sko, skjedd to ganga..
4. Bitemerke me medfølganess betenelse i venstre armhule, etter tequila/pils/Jäger fylla lammi ho annicka å han Gay-r
5. Ingen telefon, skjedd 3 ganga, trur æ..
6. 1100 Spenn i boksern etter fylla å medfølganess blackout hos ho Monique å nachspill på prærien en plass
7. Våkna opp utfor Napoleon Cafe'n på kaia i byen etter Tequila/tyrkisk/pils fylla lammi ho annicka..
8. Øyvind berg si pængbok i lomma etter hore å hallik fæsten hos han Fredrik å han Tom idar, gudan må vite...
9. Fremmed kvinfolk i senga mi, aldri sedd ho før i hele mitt liv, viste sæ at ho heta annicke eller nåkka sånt, skjedde på grøfte fylla i Øystese i hardanger fjorn når æ gikk på FHS..
10. Ei uåpna helflaska me Absolut kurant etter andre juledags fest 2001 på prærien lammi ho tonje å co..
11. Våkna opp me 3 rollespill terninga, 163 kr (ikke helt sikker men æ trur d va den summen), en kondom, ett håndklæ fra SAS hotælle å 3 rørepinna me Jack daniels logo på etter å ha Sprint drokke (alt ned på under to tima)ei kassa pils å ei flaska Tequila fra 23:00 - 01:00 lammi han Kenneth i tromsø å så forre ut på byen å herja som toilinga, mistenke at nåt av d stæsje va kenneth sitt (m0b)
12: 4x Mach3 barberblad i bokselomma
13: En knust cæmping stol i stua.. mangla 3 fota...


Dette er bare noe av de tingene jeg har vokna med som kanskje tyder på at noe sykt har skjedd.. enkelte ting er dredigert bort av hensyn til.. vel meg for faen
Trådstarter
*gleder meg til jeg skal drikke meg drit full*
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Gamer: Nei, det kom ikke i avisene. Faren min er en rik statsmann og han dyssa ned hele greia og fikk det hele til å gå bort. Jeg fikk 286 timers samfunnstjeneste da. Det var kjipt.
Sitat av Gamer
hasj som 13 åring? omfg hvordan fikk du tak i det da?
Vis hele sitatet...
Hvis du sikter til meg; var egentlig en tilfeldighet, traff en venn av meg i byn en gang, og han hadde med seg noe saker så jeg bestemte meg for å prøve.
Trådstarter
Malbolgia: hvorfor drepte du en dude? eller var det hun? hvordan gjor du det? druknet du han/henne?
Sitat av Gamer
Malbolgia: hvorfor drepte du en dude? eller var det hun? hvordan gjor du det? druknet du han/henne?
Vis hele sitatet...
Sitat av Malbolgia
Jeg vil ikke kommentere saken videre.
Vis hele sitatet...
Hvis han mener det serriøst bør du respektere at han ønsker å kommentere det noe mer.
Alkohol: Første gang på fest som 13 åring.
Cannabis: Første gang som 13 åring oppe hos en bekjent av meg
Amfetamin: Fikk av en annen kompis. 13/14 år gammel..
Kokain: 13 år sammen med en bekjent på dassen på et lokalt kjøpesenter
Knips: 14 år på voerspiel/fest hos en bekjent
Sopp: 15 år, satt hjemme og trippet sammen med en kompis.
GHB: 15 år. Satt ute ved en badeplass en sommer og drakk da jeg ble spurt om jeg ville prøve.
Masse piller. første gang rohypnol som 14 åring..
Sitat av InTrance
Alkohol: Første gang på fest som 13 åring.
Cannabis: Første gang som 13 åring oppe hos en bekjent av meg
Amfetamin: Fikk av en annen kompis. 13/14 år gammel..
Kokain: 13 år sammen med en bekjent på dassen på et lokalt kjøpesenter
Knips: 14 år på voerspiel/fest hos en bekjent
Sopp: 15 år, satt hjemme og trippet sammen med en kompis.
GHB: 15 år. Satt ute ved en badeplass en sommer og drakk da jeg ble spurt om jeg ville prøve.
Masse piller. første gang rohypnol som 14 åring..
Vis hele sitatet...
GALE, GALE, SYKE, SYKE!!!!! Er 15 og har drukket lite, røyket, snusa, tenkt til å prøve marijuana i år... Når snusa du første gang a'? Da du var 3? Vent litt... Speed, cola og alkohol på samme år(+at du bare var 13). Hadde du noen slags depresjoner eller stuff da eller? Eller bare søke spenning?

Og om Malobogoiaoao-saken: Rus trenger ikke kun å skade deg selv! TAKE CARE! , men må si at løsemidler er FARLIG! Det er no jævla tull!
Rusmidler som er ok.:
Canabis
hyppere og blå valuum(VELDIG avhengighetsskapende though)
Alko er i grenseland, men en regel gjelder for alt i livet: Alt med måte!
Sikkert en del flere også, men jeg er ikke no geni holdt jeg på å si, men det er jeg jo... Bare ikke når det gjelder drugs

Syntes røyk og snus bare blir for dumt...
Sitat av okaminaru
Når det kommer til filmklipp så er jo 'syrehue' en klassiker
Vis hele sitatet...
Han var faktisk ikke høy når han ble filmet der....han bare er sånn...