Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 585
Hei!

Måtte sette opp min HP Pavilion dv9675eo på nytt nå. Jeg har installert alle driverene, men fingeravtrykkleseren fungerer fortsatt ikke. Tror jeg trenger et program til dette i tillegg til driveren, men det fant jeg ikke Er det noen som vet hva slags program jeg trenger og hvor det kan lastes ned?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Nicky 91
Hei!

Måtte sette opp min HP Pavilion dv9675eo på nytt nå. Jeg har installert alle driverene, men fingeravtrykkleseren fungerer fortsatt ikke. Tror jeg trenger et program til dette i tillegg til driveren, men det fant jeg ikke Er det noen som vet hva slags program jeg trenger og hvor det kan lastes ned?
Vis hele sitatet...
hadde et lignenes problem med en annde hp maskin. gå inn på hp sine hjemmesider og last ned Hp sercurity tools eller noe i den duren
Sist endret av wrfrak; 25. februar 2008 kl. 13:36.
Nå vet ikke jeg hva slags operativsystem du bruker, men hvis du klikker videre herfra, så skal du nok finne det du trenger.