Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 430
hei...
jeg holder på å lage brett til CoD4, eller klanen jeg er med i gjør det.
vi holder på å lage Strike at karkand fra spillet Battlefield 2 i CoD4, men jeg har ikke fått satt mer ordentlig inn i det mod tools programmet ennå også er jeg litt vel iverig etter å komme i gang att tålmodigheten min streier litt vel mye...

men spørsmålet mitt er:
jeg tipper det er folk her som kan bruke dette programmet mere enn meg (har bedre tålmodighet).
Er det noen her som vil hjelpe meg/clanen med å konstruere mapen Strike at Karkand i CoD4?
sier ikke att den personen skal gjøre alt, men hjelpe til meg i lage bakken/level/reunden ja du kjønner, så vi/jeg kan legge på bygninger og alt sånn (gor den biten går fint på ikke det andre)

om det er noen her som er villig til å hjelpe oss?

Traktortom2 Out.....
Tviler på at dette er noe som er lett å gjøre. Jeg har før mappet til Counter Strike: Source og det tar lang tid før du faktisk får noe som ligner på et spillbart map. Tror ikke COD4 er noe enklere akkurat. Dersom du ikke har mye fritid så er dette ikke noe å satse på. Når du først kan det så er det en annen sak. Men det som tar tid er å lære seg programmet.

Kill your darlings my friend.
Sitat av Blackspot
Tviler på at dette er noe som er lett å gjøre. Jeg har før mappet til Counter Strike: Source og det tar lang tid før du faktisk får noe som ligner på et spillbart map. Tror ikke COD4 er noe enklere akkurat. Dersom du ikke har mye fritid så er dette ikke noe å satse på. Når du først kan det så er det en annen sak. Men det som tar tid er å lære seg programmet.

Kill your darlings my friend.
Vis hele sitatet...
jeg fikser BF2 map tools bra...
vet hva det innebærer for å si det sånn...
CoD4 er enda mer jobb, for her må du lage bakken bra grunn av. du må lage bakken/gulv ovs selv også legge må farger/material på den etterpå... er sykt mye jobb, men dette gjør det også sånn att du får konstruert akkurat spnn som du vil. og vil du gjøre endå med så bruker du enten maya eller 3D Studio Max så kan du lage egne bygninger og sånn...

er derfor jeg trenger litt hjelp hehe....
er dette med lage selve brette som jeg ikke får til, for bygninger og den biten fikser jeg. enten bruker jeg CoD4 map Tools for å lage dem (bruke ordinære bygninger og moduler som er i spillet fra før) eller bruker jeg 3D Studio Max 2008 til å lage egne bygninger eller kovertere fra Bf2 map tools til CoD4 map Tools om du henger med hehehe....

Traktortom2 Out....
Enig med Blackspot. Det er meget tidkrevende. I tillegg er kanskje ikke Karkand eller deler av den, det letteste å lage. Skal du absolutt ha maps fra BF2 er kanskje Wake noe å satse på.
hadde vært utrolig bra om cod4 hadde hatt noe ala Sandbox editoren til Crysis, makan til en konge editor har jeg ikke prøvd på år og dag.
Men sånn er det altså ikke :P Så du får bare gi opp egentlig
Sitat av SameGeriljaen
Enig med Blackspot. Det er meget tidkrevende. I tillegg er kanskje ikke Karkand eller deler av den, det letteste å lage. Skal du absolutt ha maps fra BF2 er kanskje Wake noe å satse på.
Vis hele sitatet...
jo...
har du ikke prøvd mapen sharqi til CoD4???

picture:
http://image.hazardstrip.com/ss/maps/100990.jpg

http://image.hazardstrip.com/ss/maps/100989.jpg

http://image.hazardstrip.com/ss/maps/100988.jpg

http://image.hazardstrip.com/ss/maps/100987.jpg

den er sykt bra laget og hele den biten...
han som lagde den brukte rundt 200timer til sammen...

disse bildene får meg egentlig bare til å lage karkand mere for å si det sånn...
men om det ikke er noen som kan hjelpe meg med dette så får jeg vel bare sette meg ned og begynne hehe....
Sist endret av Traktortom2; 26. februar 2008 kl. 11:14.