Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 592
Tittelen sier det meste. Grunnen til at jeg vil lagre det jeg har på skrivebordet på en annen disk (E disken) er at jeg liker å bruke det for å få filene lett tilgjengelig, men når du bare har en 120GB SSD så tar de filene litt vel stor plass. Har prøvd å google, men fant ingen løsning.
Kan du ikke bare bruke snarveier?
Egyptisk Tempelkatt
Vet ikke om noen annen vei enn snarveier. Vet at du kan legge mine dokumenter, bilder, videoer osv i delte mapper slik at de på HDD'en blir tilgjgenlig der da. Sjekk ut innstillingene
Snarveier vil nok ikke hjelpe da det vil bli ganske upraktisk å hele tiden lagre på en annen disk og lage en snarvei.
Trodde han tenkte på at du lager en snarveit til en mappe som er på en annen disk, så når du har lagret noen filer på skrivebordet så er det bare en enkel "dra og slipp" manøver å så er dem borte fra SSD disken og skrivebordet ditt, men du vil fremdeles ha snareveien på skrivebordet til å lett navigere tilbake til disse filene.
I CUsers\brukernavn\ Ligger det en mappe som heter "Desktop".

Høyreklikk på denne, velg Location og endre location til EDesktop.

da vil alle filene du har på skriveborde ligge på E disken.
Sist endret av solrikioo; 24. august 2012 kl. 09:56.