Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2450
"Får ikke lov" å sette opp postkasse av han jeg leier leilighet av, før den er minst like kul som han sin.
Han har en polert rustfritt stål postkasse med svarte flammer malt på.
Så jeg tenkte jeg kan enten kjøpe en i glatt eller matt stål, for så å sveise/slipe/pusse mindre biter av metal på, første idèen var å ha ta noen biter stål og slipe dem til form av flammer, men det blir jo veldig likt som hans.

Idèen om å ha egne metalbiter på postkassa liker jeg, blir mer tekstur enn hvis en skal male, og noe grovere.
Men nå er jo flammene tatt, så jeg må finne på noen andre former.

Vanskeligere blir det om jeg skal lage en selv fra bunnen av, det har jeg ikke nok stål til, og liker første idèen bedre. Men så har man jo så mange muligheter om man kan lage en helt selv, da tenkte jeg på noe demonisk med tenner på lokket.

Noen som har noen idèer å komme med? Evt. lenke til nettside med designpostkasser som jeg kan få idèer fra, eller kjøpe noe å starte på.

Poster selvsakt bilder om dette blir noe av.
hør med ignifer her på forumet, han kan sikkert hjelpe deg, han er sjef på fete ting i metall

ta nå ett bilde av utleier sin postkasse da
Sist endret av tribalgoth; 7. mai 2012 kl. 14:49.
Kjøp en vanlig grønn kasse og motivlakker My little pony på den.
Ta ett lite PC kabinett og mekk litt hengsler osv på det osv. Eller annen metallisk innpakking på dingser av interesse.
Niveum's Avatar
Trådstarter
Sitat av solrikioo Vis innlegg
Kjøp en vanlig grønn kasse og motivlakker My little pony på den.
Vis hele sitatet...
Tja, tenkte på det, bare med nyan cat.
http://i.blogg.no/500x508/http://eira.blogg.no/images/postkasse_med_mariel_1225050724.jpg

The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Morsomt prosjekt!
Er mulig å få en veldig tøff kasse, spørs litt hva du ønsker såklart..
Om du vil legge litt penger i dette, så finner du/lager ett motiv du liker, og får det uskjært med CNC vannskjærer i rustfritt/alu, eller kannskje kobber hadde vert tøft?
Om du tar en titt på bloggen min har jeg en uferdig hodeskalle, om du lager en større hodeskalle kan du bruke den som selve kassen.. En luke oppe på skalpen, eller inn kjeften..
Kan ble en veldig fet postkasse dette!
Sist endret av Ignifer; 9. mai 2012 kl. 22:40. Grunn: leif
Ser for meg noe som dette, eventuelt med noe annet morsomt skrevet på.
Kan jo også være en idé å ha en metallplate mellom der posten ligger, og tomrommet mellom glasset og brevene.

Postkasse
Niveum's Avatar
Trådstarter
Hadde vært gøy om "alle" hadde DIY postkasser isteden for de kjedlige grønne. Sikkert blitt mye morsomt å se da