Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1711
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7625800

Kanskje nyheter gjør meg litt paranoid. Men jeg har alle disse symptomene. Det føles som en veldig kraftig influensa, har vært syk i 3-4 døgn. Er det mulig jeg kan ha blitt smittet helt her nede i Østfold?
Så klart er det mulig du er smittet, men alt sammen vikra egentlig overdrevet 48 smittet ut av hvor mange som drikke vann ifra brønn/bekk?
Sist endret av Larsiii; 10. mai 2011 kl. 19:23.
Du er nok smittet. Estimerer levetiden din til å være 6 døgn.
Du burde oppsøke en lege om du tror du kan være smittet. Ingen her inne kan gi deg svar på om du er smittet eller ikke.
Sitat av solrikioo Vis innlegg
Du er nok smittet. Estimerer levetiden din til å være 6 døgn.
Vis hele sitatet...
haha,über-festlig.
Ikke si sånt, selv om det er på tull. Vet ikke hvordan h*n takler slikt.

Jeg har forresten hatt litt av det samme de siste 2-3 dagene, jeg spydde ca 3 liter utover mitt soverom, som dekte bortimot 5 kvadratmeter og min mor fortalte meg at det var det sykeste hun hadde sett. Viste ikke at et menneske kun spy så mye. Har fortsatt såre muskler i brystpartiet etter denne hendelsen...

I går spydde jeg ganske heftig igjen, men kun veske. Da jeg har null matlyst.
Har også begynt å få noe små hevelser på fingre.

Har også heftige feber tokter, jeg er i Trondheim. Og i følge nyhetene er det varmest i landet her atm og jeg sitter med genser, bukse og dundyne pakket rundt meg.
Lurer på om jeg har noe av det samme som deg?
Sist endret av ZELDUR; 10. mai 2011 kl. 19:39.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke kastet opp eller hatt brekninger slik som du. Matlysten er ikke helt forferdelig, men jeg smaker lite av maten. Feberen er nesten ulevelig til tider. Føles ut som om man kan koke ett egg på pannen min det ene øyeblikket, for så å bruke armehulene mine som fryser i det neste. Smertestillende som ibux og paracet hjelper ikke særlig bra, har også hodepinne stort sett hele tiden. Hadde vært interissert i å høre om omfanget av denne sykdommen, om det er slik at den er mye værre en en tøff influensa etc, jeg har ikke oppsøkt lege.
srry for stjeling av tråda :'(

Sitat av Blåtann Vis innlegg
haha,über-festlig.
Ikke si sånt, selv om det er på tull. Vet ikke hvordan h*n takler slikt.

Jeg har forresten hatt litt av det samme de siste 2-3 dagene, jeg spydde ca 3 liter utover mitt soverom, som dekte bortimot 5 kvadratmeter og min mor fortalte meg at det var det sykeste hun hadde sett. Viste ikke at et menneske kun spy så mye. Har fortsatt såre muskler i brystpartiet etter denne hendelsen...

I går spydde jeg ganske heftig igjen, men kun veske. Da jeg har null matlyst.
Har også begynt å få noe små hevelser på fingre.

Har også heftige feber tokter, jeg er i Trondheim. Og i følge nyhetene er det varmest i landet her atm og jeg sitter med genser, bukse og dundyne pakket rundt meg.
Lurer på om jeg har noe av det samme som deg?
Vis hele sitatet...
beklager, men for og seie det slikt så har ikkje nyheitene rett her.


der eg bur er det nemelig den varmaste plassen (vil ikkje seie hvor eg bor)


der det har vært oppimot 25 grader på det meste
Sitat av Marzzh Vis innlegg
srry for stjeling av tråda :'(



beklager, men for og seie det slikt så har ikkje nyheitene rett her.


der eg bur er det nemelig den varmaste plassen (vil ikkje seie hvor eg bor)


der det har vært oppimot 25 grader på det meste
Vis hele sitatet...

Marzzh
Medlem

Registreringsdato: mar 2011
Sted: Haugesund
Innlegg: 42
Kvalitetspoeng: 6

Den er grei ...
Sist endret av ZELDUR; 10. mai 2011 kl. 21:12.
Sitat av Marzzh Vis innlegg
srry for stjeling av tråda :'(



beklager, men for og seie det slikt så har ikkje nyheitene rett her.


der eg bur er det nemelig den varmaste plassen (vil ikkje seie hvor eg bor)


der det har vært oppimot 25 grader på det meste
Vis hele sitatet...
Haugesund? <- vil ikke si hvor du bor, men du oppgir det i brukerprofilen din. clevvvahboi

uff; got ninjaed
Sist endret av Vegardino; 10. mai 2011 kl. 21:13.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Er det mulig jeg kan ha blitt smittet helt her nede i Østfold?
Vis hele sitatet...
Mulig?
Kanskje.

Sannsynlig?
Nei.

Burde man tenke seg om før man oppretter tråder på nFF?
Definitivt!
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Mulig?
Kanskje.

Sannsynlig?
Nei.

Burde man tenke seg om før man oppretter tråder på nFF?
Definitivt!
Vis hele sitatet...
Hva er galt med tråden? Jeg lurer rett og slett på om det er noen som vet noe om denne sykdommen, sannsynligheten for att det kan være dette og om det er noen som har hatt erfaring med den.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
haha,über-festlig.
Ikke si sånt, selv om det er på tull. Vet ikke hvordan h*n takler slikt.

Jeg har forresten hatt litt av det samme de siste 2-3 dagene, jeg spydde ca 3 liter utover mitt soverom, som dekte bortimot 5 kvadratmeter og min mor fortalte meg at det var det sykeste hun hadde sett. Viste ikke at et menneske kun spy så mye. Har fortsatt såre muskler i brystpartiet etter denne hendelsen...

I går spydde jeg ganske heftig igjen, men kun veske. Da jeg har null matlyst.
Har også begynt å få noe små hevelser på fingre.

Har også heftige feber tokter, jeg er i Trondheim. Og i følge nyhetene er det varmest i landet her atm og jeg sitter med genser, bukse og dundyne pakket rundt meg.
Lurer på om jeg har noe av det samme som deg?
Vis hele sitatet...
Artig at det er størst smittefare i Midt-Norge/Sør-Trøndelag da :L
Sitter kun noen få mil unna, og går jeg 20 m oppi skogen, kan jeg få øye på et lemmen med en gang.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Jeg bare videresender deg hit jeg, TS;
http://freak.no/forum/showthread.php?t=78675
Vis hele sitatet...
Jeg er godt kjent med forumet, men takk uansett. Hadde jeg vært virkelig bekymret sier det seg jo selv att jeg hadde dratt til lege.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Hva er galt med tråden? Jeg lurer rett og slett på om det er noen som vet noe om denne sykdommen, sannsynligheten for att det kan være dette og om det er noen som har hatt erfaring med den.
Vis hele sitatet...
Hvordan i alle dager skulle noen her på nFF kunne gi deg et skikkelig svar basert på følgende opplysninger:

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7625800

Kanskje nyheter gjør meg litt paranoid. Men jeg har alle disse symptomene. Det føles som en veldig kraftig influensa, har vært syk i 3-4 døgn. Er det mulig jeg kan ha blitt smittet helt her nede i Østfold?
Vis hele sitatet...
?

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Jeg er godt kjent med forumet, men takk uansett. Hadde jeg vært virkelig bekymret sier det seg jo selv att jeg hadde dratt til lege.
Vis hele sitatet...
Greit, så tråden din var bare ment som "fyllmasse" her på forumet ettersom du ikke var virkelig bekymret?

Jeg er ikke interessert i å krangle, men jeg vil nå påstå at denne tråden var unødvendig.
Mulig jeg tar feil, men det er nå min mening.
Folkens, kan vi ikke bare la dette dø ut. Er vel ikke akuratt noen som har noe særlig viktig å komme med her.
Unbalanced
ZionRoad's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvordan i alle dager skulle noen her på nFF kunne gi deg et skikkelig svar basert på følgende opplysninger:

?



Greit, så tråden din var bare ment som "fyllmasse" her på forumet ettersom du ikke var virkelig bekymret?

Jeg er ikke interessert i å krangle, men jeg vil nå påstå at denne tråden var unødvendig.
Mulig jeg tar feil, men det er nå min mening.
Vis hele sitatet...

Jeg innrømmer at den første posten ikke helt forklarer hva jeg vil få ut av tråden, men leser du hele tråden så forstår du mer.

Fyllemasse? Svært så negativ du var da, jeg er interissert i dette temaet, hva mer trenger jeg å si?
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Artig at det er størst smittefare i Midt-Norge/Sør-Trøndelag da :L
Sitter kun noen få mil unna, og går jeg 20 m oppi skogen, kan jeg få øye på et lemmen med en gang.
Vis hele sitatet...
Ja, det er drit artig
Få deg en katt, har kastet ut 50 lemmen siste uka.

Ang symptomer, oppsøk lege, du finner kanskje kvalifiserte leger på internettfora o.l, men du får ikke noen god diagnose der av den grunn.