Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 7535
Er på utkikk etter noen som selger klær som normalt ligner på det forsvaret bruker.

Først og fremst nettingundertøyet, for de som vet hva det er, ettersom jeg synes det fungerer bedre i kombinasjon med ull en superundertøyet gjør når du kryper under -25.

Noen som vet om noen sider?
Beklager å skuffe deg. Jeg aner ingenting om militære greier. Det jeg derimot kan, er tøy til kalde dager. Det du er ute etter å komponere finnes allerede. Det heter "Arctic Double" og produseres av "Brynje". Verdens drøyeste undertøy!
Vet ikke akkurat helt om dette er det du er ute etter, men de har endel produkter HER
Sist endret av Omaha; 18. februar 2011 kl. 17:02. Grunn: 500!
Her har den en del militært utstyr... http://www.armybutikken.no/shop/
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Beklager å skuffe deg. Jeg aner ingenting om militære greier. Det jeg derimot kan, er tøy til kalde dager. Det du er ute etter å komponere finnes allerede. Det heter "Arctic Double" og produseres av "Brynje". Verdens drøyeste undertøy!
Vis hele sitatet...
Jeg synes det blir voldsomt varmt å kombinere ullfrotté og netting før det blir _kaldt_ ute, og om jeg i tillegg beveger meg blir det fort enda varmere, derfor foretrekker jeg å ha det i to forskjellige plagg, slik at justering kan gjøres hele tiden. Mener det pleier å dukke opp med jevne mellomrom på forsvarsbrukt.no, miltrad.no og sikkert en del lokale militære butikker. Da tenker jeg først og fremst på den grønne nettingen (avbildet er produsert av Brynje, tilnærmet samme modell som Forsvaret bruker), og ikke den hvite helsetrøya, for den har jeg ingen erfaring med.
Sist endret av Snillorg; 18. februar 2011 kl. 17:15.
I Fr.stad er det overskuddslager...
Det er vel også noe i boden som ofte er på Youngstorget i Oslo. Der har de mye greier fra forsvaret
Forsvarssalg i Bodø
Sitat av Madmans Vis innlegg
I Fr.stad er det overskuddslager...
Vis hele sitatet...
Hvor?
Webside?
Milrab har jo litt av vært
Sitat av Scampi Vis innlegg
Hvor?
Webside?
Vis hele sitatet...
Dikeveien, like ved Østfoldhallen. Tror ikke de har noen web...
Sitat av Myhre Vis innlegg
Jeg synes det blir voldsomt varmt å kombinere ullfrotté og netting før det blir _kaldt_ ute, og om jeg i tillegg beveger meg blir det fort enda varmere, derfor foretrekker jeg å ha det i to forskjellige plagg, slik at justering kan gjøres hele tiden. Mener det pleier å dukke opp med jevne mellomrom på forsvarsbrukt.no, miltrad.no og sikkert en del lokale militære butikker. Da tenker jeg først og fremst på den grønne nettingen (avbildet er produsert av Brynje, tilnærmet samme modell som Forsvaret bruker), og ikke den hvite helsetrøya, for den har jeg ingen erfaring med.
Vis hele sitatet...
Nettopp!

Er klar over at man kan kjøpe en kombinasjon, men en netting/brynje (har en fra før men), fungerer for meg helt fantastisk når man er ute å går.
Genialt plagg med tanke på fukt, og foretrekker derfor å ha de seperat slik at man heller kan ta på seg ull når man er fremme og ikke i aktivitet.
Takker for linkene folkens!