Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5682
Jeg har alltid likt vinteren, slipper å svette i hjel osv , har aldri hatt noe problemer , bortsett fra når jeg bodde langt i nord hvor vinteren var et rent helvete
Sitat av Srbija Vis innlegg
Jeg har alltid likt vinteren, slipper å svette i hjel osv , har aldri hatt noe problemer , bortsett fra når jeg bodde langt i nord hvor vinteren var et rent helvete
Vis hele sitatet...
Da er jo høsten perfekt, ikke for kaldt, ikke for varmt
Dagslyslampe og kakao.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Spar meg. Oktober-Mars er 6 måneders kulinghelvete med storm i kastene, og surt jævelvær. Snøen ligger som regel bare fra januar til mars, i alle fall her i Bergen, og da ofte med sørpe og is, samtidig som det hagler og sludder. Samtidig er det kaldt og mørkt.

Hvordan du får det til å bli deiligere enn en fin sommer med +20 grader, opphold og sol, sval, deilig vind, lettkledde jenter, soft-is og kalde drikker, tørr asfalt, bare veier, grilling i hagen, båtturer og så videre er for meg en gåte.
Vis hele sitatet...
Så har jeg vel heller aldri sagt at vinteren er 'deiligere' enn sommeren heller. Nå har jo jeg skjønt at du er en notorisk vinterhater, og uansett hva jeg sier kommer ikke du til å endre mening. Hvordan du kommer fram til at jeg synes vinteren er deiligere enn sommeren er for meg en gåte.

Folk liker forskjellige ting, det er jo klart, men for meg er det perfekt med en blanding av godene fra sommeren og vinteren, og vår og høst forsåvidt. Etter en lang periode med båtturer, vannski, krabbefiske, fotballsparking, sandvolleyball og soling er det alltids godt å kunne ta seg en skitur i fjellet med grillmat og en kald øl, en glovarm kakao foran peisen når man er iskald, for ikke å snakke om afterski etter en herlig dag i alpintanlegget. Hvordan du klarer å gjøre vinteren til helvete er for meg uforståelig. =)
aldri hørt om nyttårsaften ?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Buggha Vis innlegg
Føler med deg ass
Vis hele sitatet...
Sarkasme? If not, takk
Skjønner hvordan du har det... Merker sjæl at jeg har vanskeligere og vanskeligere for å stå opp om morgenen, og på fritiden sitter jeg bare foran pc'en min og har lyst på sukkerholdig mat hele tiden... Har ikke noen motivasjon til å bruke kreativiteten min eller sminke meg og kle meg originalt lenger heller, selvtilliten bare synker som et helvete og jeg blir mer og mer ensom... Selv om jeg egentlig syns vinteren er en fin årstid. (Og det er bare september enda xD ...og nei det er ikke bare PMS, høhø )

Men har stor tro på at det å være i aktivitet hjelper, så du får bare ha lykke til. ^^
om vinteren må man ta seg råd til ting som er nødvnendig.

-massasje hjelper veldig, da føler man seg ny i 2 uker. Dette koster 600 kr og er omtrent verdt det.
-ski/snowboard, se på vinteren som noe positivt og noe du har ventet lenge på. Jeg husker ikke å ha hatt en kjedelig vinter de årene jeg kjørte snowboard minst 1 gang i uka.
-Nye spill utgivelser: fallout new vegas vil komme til å drepe en del av tiden min, sikkert mye annet bra som også kommer ut nå som vi er inne i høsten.
-trening gir mening (i hverdagen) kjedsomhet er et luksusproblem. Når man trener blir kjedsomhet enda mer luksus siden man vil komme til å kjede seg mindre.
-lær noe nytt, tenkt på hvor fett det er å mestre forskjellige kampsporter.

folk som klager over lite å gjøre for tiden har ingen unnskyldning etter å ha lest dette.
Garry
Trådstarter
Ah, endelig har sola kommet frem og jeg merker at det er alt som skal til. virker som at problemet mitt er at jeg ikke takler mørke og kulde, jeg har det kjempebra nå, selv om de siste ukene har vært ganske så sugent.
i dag har jeg vært ved sjøen alene og chillet med et par j`s
godt å skrive ned dette.

for andre som sliter med dette, gjør som andre har sagt i tråden og skaff dere lysbehandling, det hjelper sinnsykt med lys.

ha en flott dag videre Mvh Jonathan.