Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2027
Hallo!

Jeg og en kompis skal reise til Amsterdam i Juli og har vurdert om vi skulle leie oss hytte på Camp Zeeburg. Lurte på om det er noen freaks som har bodd der tidligere og kan anbefale/fraråde og si noen ord om campingplassen?

Jeg synes det virker som en kjempeplass å bo med veldig bra priser.
http://www.campingzeeburg.nl/ - Link om noen skulle nedover og vurderer boplasser

Vi er 2 gutter i tidlig 20 års alder så vi håper det er litt liv og røre der og muligheter for å grille, drikke øl å ta en jonas ute i god stemning. Det vi er redd for er at det er en familieplass hvor vi blir nødt til å ta hensyn til det.

Har noen andre tips til plasser man kan overnatte billig og hvor man kan ta seg en spliff og en fest(Ikke ta helt av) blir det satt stor pris på! Gjerne campingplasser for der kan man møte mange nye folk å det er bestandig god stemning!

Btw, ett underforum for "Reise" synes jeg hadde vært en god ide

Bumper denne i håp om at noen som har besøkt campen ser det!
hvis dere liker camping er det sikkert ålreit, ellers hadde jeg uten tvil bodd i amster sentrum.
dere må nok regne med at det kan være familier der, ser ikke ut som det er kun unge som bor der, ser bla. omtaler på tripadvisor hvor folk skriver at de var der med familien.. finnes bla. hosteller i vondelpark og ikke langt fra sentralstasjon om du vil bo ikke altfor dyrt
Trådstarter
24 8
Vi er glad i camping ja

Det står det er 15 min fra sentrum, men står ingenting om hvordan framkomstmiddel man bruker da. Men jeg har lest noen reviews hvor folk skriver at området fra du går av trikken til campen er litt "skummelt". Det er jo litt kjipt i og med at vi nok blir å gå der en del på natten.

Det som er viktig er at vi må kunne røyke og komme sent hjem på kveldene uten å måtte tenke på en nazi resepsjonist ol. Har sett endel på Delta Hotel Amsterdam etter å ha sett i tidligere tråder, og der er det gode priser, sentralt og røykerom. Tror det blir 7 dager på campen og 3 dager på dette hotellet så blir det ikke alt for dyrt

Hadde vi vært flere ville jeg absolutt gått for en 4manns leilighet via Amsterdam Cribs, det virker mitt i blinken for hvilken soveplass vi er ute etter. billig, greie folk som leier ut og veldig røykevennlig Itillegg spilles "Because i got high" når du kommer inn på nettsia deres å da har man truffet blink!

Har du noen konkrete tips til hosteller hadde det vært fint, men har ikke spesielt lyst til å dele rom med andre.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Zeeburg Camping anbefales absolutt!
Vi bodde en gjeng der sommeren for to år siden.
Har dessverre ingen erfaring med hyttene der, vi hadde et stort telt.
Pluss: Koselig område, meget god stemning (skikkelig hippie-opplegg hele greia), egen dyrehage med høner og lignende som går fritt (!).

15 min (er vel nærmere 20-25) til sentrum er med trikk, tar ca 5 min å gå fra campingen til trikkeholdeplassen. Vi hadde ingen problemer i det hele tatt med området man går igjennom. Liksom litt begrenset hvor skummelt det kan være over en bro, og så langs en vei. Det ene skogholtet som kanskje kan virke litt skummelt midt på natta er egentlig dritkult, så ta dere en titt i dagslys først, så har dere ingen problemer.

Veit ikke hvordan det fungere med hyttene, men vi hadde ingen problemer med å komme og gå til alle døgnets tider og i alle mulige tilstander.
Heller ingen som sa noe på om noen satt utenfor teltene sine og røyket.
Sist endret av bakkus; 5. mai 2011 kl. 16:58.
Trådstarter
24 8
Takker Bakkus! Nå blir vi nesten nødt til å bestille, hørtes fantastisk ut!
Har selv samme gode erfaring som bakkus. Bodde i telt der i fjor våres, og hadde det superfint. Amsterdam sentrum kan bli litt mye noen ganger med alle syklistene og virvarret av kanaler, så i den forbindelse er Camping Zeeburg en god avkobling. Relativt naturskjønne omgivelser og like ved vannet er noe som gjøre dette stedet så supert. Billig er det også.

Mener bestemt å huske at de har en grill stående der som folk kan bruke som de vil. Øl kan du kjøpe i kiosken på campingplassen og alle er stort sett åpne og hyggelige. Litt backpacker-feeling, så det å kose seg med Mari Johanna skal ikke by på noen problemer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så utrulig kult ut!
Med andre ord, jeg og en kompis booker en hytte denne uka Vi drar den 19 juli og blir i ei uka!
Keen på møttes engang i løpe av uke eller ?
Drar ned akkurat samme dato som dere og blir en uke selv
Er ikke det på den øya hvor det står sånn ca 100 tomme/halvferdige hus ? Lite koselig der for å si det sånn!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Så fint lite til "halvferdige hus" da jeg var der?
Men dere kan jo se dere litt rundt selv: http://turl.no/g7v
Jeg forvirret det med den øya som jeg ikke husker navnet på akkurat nå . My bad
Vurderte denne plassen selv til da jeg dro til Amsterdam, men imo så mener jeg at det blir for langt unna! Når jeg sjekka det ut på kartet så ser jeg at det er "umulig" å gå derifra inn til sentrum, og jeg ekke en person som liker å gjøre meg selv avhengi av et framkomstmiddel. meen, det er min mening.

Om du har vært på camping før og liker det, og ikke plages av lange avstander så er zeeburg helt sikkert knall!