Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1233
Heisann.

Lurer på om det er mulig og ha 2 msner installert. Siden jeg bruker min vanlige til venner og familie.
Og den andre til forums "venner" og spille "venner" rundt hele verden!

Takker for hjelpen.

Pce in the middle east
før i tida hadde jeg en "mess patch" som patcha msn, fjerna reklame, du kunne nudge så ofte du ville osv, den gjorde også så du kunne logge på fler msn'er samtidig

men, tror ikke den finns til windows live messenger

"Mess.be" var vell siden
Sist endret av olli408; 20. januar 2010 kl. 22:16.
kjøre windows live messenger, og en annen klient, for eksempel pidgin eller aMSN
eller bare bruke windows messenger og windows live messenger?
tror faktisk du kan kjøre den pre-installerte windows versjonen og windows live messenger samtidig.
du kan jo laste ned en MSN klone og bruke denne samtidig med Windows Live Messenger. For eksempel aMSN
Du trenger jo ikke nødvendigvis å kjøre to MSN-klienter hvis du bare vil ha mulighet til å logge på to kontoer samtidig.
Pidgin har den funksjonen.


Link: www.pidgin.im
installer msn pluss, og apatch,, da kan du kjøre så mange msn du bare vil
eller, meebo.com + windows live msnger...
Det vil jo være enklere med en web-baser msn-klient til vennene online
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Først må du skaffe deg to "msn adresser"! Deretter laster du ned en annen lynmeldingsklient som amsn, trillian osv. (som nevnt over)
Eller så kan du logge inn med den andre adressen din på en webbasert, som www.ebuddy.com eller IloveIM.com
Msn+! og MsgDiscovery har denne funksjonen. Det er bare så enkelt at du googler "Polygami MSN"
Sitat av Nsr125 Vis innlegg
Heisann.

Lurer på om det er mulig og ha 2 msner installert. Siden jeg bruker min vanlige til venner og familie.
Og den andre til forums "venner" og spille "venner" rundt hele verden!

Takker for hjelpen.

Pce in the middle east
Vis hele sitatet...
Last ned A-Patch og pass på å huke av: Polygamy (Multi-MSN)
Holder en knapp på a-patch, så kan du få vekk den grusomme reklamen også i samma slengen :>
Ikke for å stjele tråden din, men jeg satt på msn (på min egen laptop) å snakka med dama mi som var på skolen, så åpna jeg lokket på den andre pc`n hennes som lå hjemme, og da logga msn hennes på der også, og jeg kunne fortsatt snakke med henne fra min pc til hennes pc på skolen, å når jeg skulle logge henne av, så fikk jeg valg om å "logge av herfra" eller logge av fra "***-PC". Fikk ganske enkelt valg om hvilken msn jeg skulle logge av.

Og jeg tviiler på at noe er innstallert for at dette skal være mulig. Noen som kan forklare dette?
Det er bare slik MSN er nå for tiden. Med nyeste versjon kan man logge på flere PC'er samtidig.
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Det er bare slik MSN er nå for tiden. Med nyeste versjon kan man logge på flere PC'er samtidig.
Vis hele sitatet...
Okei, men ikke 2 msn`er på samme pc.. det får de faen ikke til
Fungerer fint det maggii, men ikke med den klienten. Det vil si at du må ha en annen programvare som nevnt tidligere i tråden.
Siden du er gamer så er du kanskje kjent med xfire? Nå kan man nemlig bruke xfire som messengerklient. Last ned her: www.xfire.com

Si ifra om du trenger hjelp.
www.msgdiscovery.com/download

Det er hva du trenger. Kjører selv 2 msn`er på engang.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Problemet med de løsningene jeg har prøvd for å kjøre live messenger flere ganger er at man må logge på en av gangen manuelt. Jeg er ute etter en løsning som lar meg logge på alle samtidig i en behagelig klient. Har brukt mercury og amsn, men er lite fornøyd med grensesnittet på de. Skal prøve pidgin nå.