Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2219
Hadde et bra hack til Css for noen dager siden, men formaterte, så mistet linken til siden. Var ofte oppdateringer der. Når jeg googler, finner jeg bare utdaterte hacks og hacks man må kjøpe osv.

So.. linker til noen bra wallhacks?
Jaja, her BØR du bruke en material wallhack. Altså att du bytter ut Texture filene i steam mappa di med noen som er gjennomsiktige. 100% undetectable.

Google gjør susen: http://www.google.no/search?hl=no&so...=0&oq=css+mate

Tutorial: http://www.youtube.com/watch?v=NpzVXLnbfEA

--
Håper det hjalp
Kenshi's Avatar
Trådstarter
Sitat av Starra Vis innlegg
Ikke ment som moralpreken, men hva er egentlig gleden ved å jukse i slike spill?
Vis hele sitatet...
Poenget for meg, og sikkert mange andre er å være BEST på serveren man spiller på.

Og når de beste nerdene kjøper seg gaming-mus, musematte og pro PC + tastatur til flere tusen, så overgår det litt skolelaptopen og den gamle dell-musa mi.

Ergo, jeg cheater så jeg kan ha en sjans til å ligge på toppen som alle andre.

Gitt KP til de svarene som var til hjelp.
Material wallhack vil kun fungere på dårlige utdaterte servere som kjører sv_pure 0.

Alle oppegående servere har zblock eller andre programmer som setter sv_pure til 1-2 og da fungerer ikke material hacks. Så den kan du heller legge fra deg, du er 2 år for sent ute.
Selv bruker jeg ArtificialAiming. Er litt dyrt, men man får hva man betaler for! Sinsykt bra kvalitet, og CS Source har ikke blir VAC detected på over et år.
Tobys.dk fant jeg en del hacks. Hvorvidt de fungerer eller ikke har jeg ikke peiling på, så det må du nesten teste selv. =)
www.fkn0wned.com
&
Tobys.dk

Er 2 veldig bra sider til hacks. På fkn0wned må du være medlem ( Gratis )
finner mye bra der. Tobys er gratis og null registrering.
Sitat av Kenshi Vis innlegg
Poenget for meg, og sikkert mange andre er å være BEST på serveren man spiller på.

Og når de beste nerdene kjøper seg gaming-mus, musematte og pro PC + tastatur til flere tusen, så overgår det litt skolelaptopen og den gamle dell-musa mi.

Ergo, jeg cheater så jeg kan ha en sjans til å ligge på toppen som alle andre.

Gitt KP til de svarene som var til hjelp.
Vis hele sitatet...
Og det er slike som deg som blir sett ned på i det miljøet (cs cheating scene).
Jeg vil anbefale deg å sjekke ut http://cheat-project.com/ anyway.
Beste siden som er der ute for øyeblikket.

Du har også sider som fkn0wned.com, men disse ville jeg ikke rørt med en linux pc engang, da jeg kjenner ryktene til de som driver siden.
Neste idiot som poster om hvor ille cheating er eller hvordan det plukker hans sarte cs-blomst eller hvordan trådstarter er et fryktelig menneske fordi han ikke adlyder den strenge æreskodeksen til folk som kaller hverandre n00bs i et udatert skytespill får en lang ferie. Og alle dere som allerede har gjort det - dere har fått et merke i margen, så dere ryker rett ut ved neste idiotiske krumspring.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Neste idiot som poster om hvor ille cheating er eller hvordan det plukker hans sarte cs-blomst eller hvordan trådstarter er et fryktelig menneske fordi han ikke adlyder den strenge æreskodeksen til folk som kaller hverandre n00bs i et udatert skytespill får en lang ferie. Og alle dere som allerede har gjort det - dere har fått et merke i margen, så dere ryker rett ut ved neste idiotiske krumspring.
Vis hele sitatet...
Er ikke dette et forum for diskusjoner og sterke meninger?

Mener ikke å være frekk på noen måte, men når man spør etter cheats i et spill, mange bruker tid på for å bli god kan man bli irritert.
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Er ikke dette et forum for diskusjoner og sterke meninger?
Vis hele sitatet...
Jo men det betyr ikke at alle tråder i rusmiddelforumet skal ha poster av typen "narkotika er dumt" og at alle postene om pyro skal ha poster som sier "bomber er farlig" og så videre. Tråden handler ikke om at CS-spillere skal bli sutrete, ingen bryr seg om hva de mener uansett.
Sitat av Kenshi Vis innlegg
Hallo, dette er et freakforum. Her diskuterer vi ulovligheter og fanterier. Om du vil holde på med moralprekener, kan du stikke til diskusjon.no heller.
Vis hele sitatet...


Ja? Har jeg hatt noen moralpreken da?

Jeg sa hva jeg syntes om deg, og din oppførsel.. Har ikke sagt noe om moral.
Sitat av Dvergen Vis innlegg
Nei, men hvis noen skriver "Hei, kan noen sende meg en link til en side hvor jeg kan få oppskrift, eller kjøpt ferdig laget heroin. Hadde det fått samme mottagelse, og mest sannsynlig blitt slettet.

Jeg har sett utallige moraprekener her, av verre kaliber enn den du slettet av meg i sted.
Vis hele sitatet...
Link til produksjon av heroin hadde vært helt kurant - distribusjon strider mot norsk lov og vil derfor bli slettet. La oss titte litt på posten din:
Jeg var aktiv og spillte 8 timer daglig cs. Sånne som deg tok fra meg gleden, og ødela cs Norge. Nå har jeg sluttet for godt!

Skjønner ikke hvilken glede du får ut av å vite at du faktisk er så inni helvete elendig, at du må cheate for å bli best.

Kjenner gårsdagens midag er på vei opp igjen når jeg leser innleggene dine.

Dvergen
Vis hele sitatet...
At du ikke anser dette som moralpreken er ditt problem. Tingen er at ingen bryr seg om dine meninger på området! Og at du sammenligner heroindistribusjon (en handling som er straffbar i følge norsk lov og fører til dødsfall) med at folk jukser i et flere år gammelt dataspill er fullstendig latterlig. Denne avsporingen din er HELLER ikke spesielt relevant for tråden. Om du har kommentarer på modereringen min kan du sende meg en pm.