Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 413
Hei
skjedde noe rart i stad:
skulle ha en cdkey til football manger 2009, så fant jeg en på en nettside, husker ikke hva den het. rett etter jeg hadde lastet ned fikk jge vite at det var en trojansk hest i den fila.

men hvertfall nå, så er alle stedene der jeg alltid er logget på utlogget. og jeg blir også utlogget etter x antall trykk.

veldig irriterende da jeg må logge på hundre ganger for å se hva som er på en side.

noen som kan hjelpe meg?
virusscan?
driver på, men har bare kommet noen trojaner hester somn har blit slette. er like ille fortsatt

vet vel egentlig ikke helt om jeg slettet helt de første heller, eller o0m jeg bare stengte vinduet

forresten så får jeg opp EKSTREMT mange reklamer for all slags drit. mye party poker og møte andre folk hvis det har noe å si...?

noen som vet vær så snill?

er så kjedelig da jeg er på forum som dette og lignende at jeg alltid må logge inn på nytt
Sist endret av åjavelja; 16. april 2009 kl. 17:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Antar du bruker IE og jeg mistenker IE toolbars, activeX controllere eller addons. Dette tas sjelden av Antivirusprodukter ettersom de ikke nødvendigvis er faller inn i viruskategorien AV selskaper bruker. Det tradisjonelt vanskelig å fjerne disse programatikalsk, men google etter "removing internet explorer toolbars" eller tilsvarende, så finner du nok det du trenger.

Prøv firefox, safari eller chrome når du surfer p0rn heretter.

lykke til
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Eller http://opera.com/
Brukt det for yeeeeeeeeeeeears og aldri funnet noe å klage på.
takk for svar!

KP til der.

skal prøve det da siden denne er helt mongo