Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1419
Hei, etter jeg røyket cannabis, så har jeg ikke vært den "samme". Men merker hvis jeg konsentrerer meg, så blir alt mye bedre, akkurat som det var før... Men det er fryktelig skummelt og vær i denne "balanserte" tilstanden, fordi jeg får så mye ny informasjon som virker skremmende. Føler hvis jeg konsentrerer meg litt for mye, så kan jeg hallusinere og høre lyder som ikke er der, og også miste begrep på hva som er virkelighet og fantasi. Er redd for å bli psykotisk :/ Det jeg lurer på, er dette helt normalt etter inntak av et sentral-stimulerende stoff som cannabis? Er den eneste måten å bli "normal" igjen, å tørre å ta tak i disse tankene?
Sist endret av Windows; 7. juli 2009 kl. 22:06.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Det er ikke uvanelig å være litt anderledes, slapp og kanskje mer stille dagen etter inntak. "Bakfjern" om du vil.
Men tror ikke det er vanlig at dette skal vare noe særlig mye lengre enn en dag eller to toppen.
jeg har merka noe av det samme fra og til det siste året jeg! :P
selv etter lengre perioder uten noen rusmidler!
hehe.

hvor lenge er det siden du røyket nå?
Windows's Avatar
Trådstarter
23 1
Røyket i Amster fra den 11.6-13/14.6
Sist endret av Windows; 7. juli 2009 kl. 23:03.
Hvis du er klar over at lydene og hallusinasjonene ikke er virkelige, er det bombesikkert at du ikke er i ferd med å bli psykotisk!
Correct me if I'm wrong, men cannabis er IKKE er sentralstimulerende stoff, såvidt meg bekjent.

Eksempler på sentralstimulerende stoffer kan være MDMA og amfetamin.
Windows's Avatar
Trådstarter
23 1
Ikke ta det ille opp, men jeg gir faen, cannabis påvirker jo nervesystemet?
Kan legge til at om du har røyket totalt 6 dager i hele ditt liv har du ingenting å uroe det for. I det hele tatt. Nyt den lille "afterglowen" du har og ikke vær redd for den. Du er tilbake til din gamle rutine in a matter of days. Kan forøvrig ikke helt skjønne hvorfor du skulle ha noen bivirkninger i det hele tatt etter så lenge som du sier det har vært, etter så få dager. Det kan da umulig være noe cannabis igjen i kroppen din. Og nei, du har ikke fått permanente konsentrasjonsvansker etter et kort møte med mary jane.

Hvis jeg skulle gjette hadde jeg sagt at konsentrasjonsvanskene kommer av noe annet og du skylder på cannabis siden dette er den mest "åpenbare" grunnen. Men det er nok neppe den.