Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 3822
Tenkte jeg skulle bruke skryteplassen til å skryte litt av en av sykkelfilmene mine .

hehe

jeje, her er den:
http://youtube.com/watch?v=ktA8EKunlRw
Sist endret av Joachimm; 5. juni 2008 kl. 23:17.
Synes det var bra jeg, ikke at jeg har så mye greie på sykkel, men synes du har skills.
Fy fela det var et stk fet film! Hvorfor?
*Mæd Skills
*Det er med noen bloopers
*Fet musikk
*Bra filming m/ redigering, mange forskjellige vinkler.

Stå på
Du hadde syke skills, hvor lenge har du sykklet ?
Seriøst fett! Du har skills. Likte spesielt den fra 1:02-1:07

Keep it up
Faktisk veldig imponerende
Triks og utføring er konge, men:

- varier mer med forskjellige typer kameraer(hvis dette lar seg gjøre)
- eksprimenter mer med forskjellige kameravinkler og slike ting.
- mer variasjon mht. setting.
- mer spennende redigering
- bruk fantasien!

Klarer dere å integrere dette står filmen til ferdighetene dine. Og ferdighetene dine frammheves ved at filmen er mer proffesjonelt produsert. Musikkvalg var bra.
Og ikke missforstå, selv om jeg pirker på nenvte ting var alt jeg nevnte mye bedre enn jeg er vandt til å se

Lykke til!
Sist endret av Joachimsen; 5. juni 2008 kl. 23:31.
jaG
Produktutvikler
Seriøst, mad skills! Drøyt når du kjører bortover rekkverket!
knall bra bike trial nabo kiddn har begynt med detta greine her morro og se noen med skills
Sååå driit kult ut.. likte spesielt at du hadde faktisk fått med klipp av de gangene det ikke gikk så bra.. Da skjønner man litt mer om hvor vanskelig det er (spesielt for sånne som meg som ikke har så mye greie på den typen "sykling").

Bra jobba!
likte musikken og skillsene dine, stå på
Du var flink du! Tøft når du hoppa ned der de måtte løfte opp sykkelen til deg.
Trådstarter
Takk takk.

Crimatix: Sykla en del år. litt usikker. hehe. egentlig alltid likt å sykle, men kjøpte første gode sykkelen i 8 klasse. altså 5-6 år sia ellerno.

Joachimsen: Har fått meg vidvinkel til kameraet nå, så det kan hjelpe litt. så skal jeg prøve å lage alt litt mer spennende i neste film
Stå på ! Har du vurdert sponsorer ? Er mange sponsorer som er villige til å sponse og støtte en voksende sport. Og dine skills er det ikke mye av her til lands.
Sitat av Joachimm
Takk takk.

Crimatix: Sykla en del år. litt usikker. hehe. egentlig alltid likt å sykle, men kjøpte første gode sykkelen i 8 klasse. altså 5-6 år sia ellerno.

Joachimsen: Har fått meg vidvinkel til kameraet nå, så det kan hjelpe litt. så skal jeg prøve å lage alt litt mer spennende i neste film
Vis hele sitatet...
Vidvinkel blir gudd Fisheye er jo også en klassiker, kombineres med håndholdt kamera eller noe, det blir ofte kult. Prøv å gjerne å bruke litt jeg-perspektiv også, kamera du henger på peggsa, hjelmen, what not.. Blir vanskelig å trikse med, men kan bli noen veldig kule små fillerklipp Som sagt: bruk fantasien, og se på sykkel/skate/snowboard filmer, de gir en masse inspirasjon!

Lykke til!
Tar av meg hatten for den filmen her
Jeg har bare 3 ord å si; Jeg elsker deg!
Fyfaen du er god, du burde faenmeg satse på noe innen dette!
Sykt fet film. Veldig rått når du kjørte bortover rekkverket det. Særlig fordi jeg da oppdaget at jeg har vokst opp i området
Først skal jeg bare fortelle deg hvor jævlig med skills du har. Har en i klassen som har syklet trail, jeg trodde han var god. MEN du overgår han noe så helt sinnsykt. Om du får orden på filminga og mixxa litt mer vinkler så tror jeg at filmene dine vil bli helt ville. (Samt litt mer varritert redigering). Tror du har en utrolig stor sjanse for å få sponsor!
knis, trial.

bra du tar med bails underveis, så man ser at det ikke er så lett som det ser ut som. savner det på bmxfilmer iaf, har ikke sett så mange trialfilmer.. men du avr flink, stå på og sånn : D
Villt stilig og se på! Digga det at du tok med "fail"ene også!

Imponerende!
wow! naboen holder også på med noe slikt, og jeg trodde han var god...

OT: litt kjipt hvis en kamerat "låner" sykkelen, og glemmer at det ikke er noe å sette ræva på.
Trådstarter
yey !

Sitat av VivaLatrina
OT: litt kjipt hvis en kamerat "låner" sykkelen, og glemmer at det ikke er noe å sette ræva på.
Vis hele sitatet...
Veldig mange som låner sykkelen og glemmer det haha.


også sponsorer som noen nevnte: har ikke prøvd å få det. Kanskje jeg skal prøve en gang, men vetikke helt hvem som vil sponse liksom! hehe
t33zr fikk øynene minevirklig opp for trail igjen, du har "closed the deal" for meg, blir deffinitivt sykkel på meg iløpet av sommern. Fet film!

edit: endret nick fra teezr til t33zr
Sist endret av voktern; 7. juni 2008 kl. 03:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fyyyy, dere har bra balanse og skills
Likte spesielt 1:43 - 1:50
STÅ PÅ
nice, hadde en gang planer om å begynne å sykle men vart ingen ting av det, kansje begynne ?
er det stort trial miljø i norge egentli ?
skikeli fet film, genial musikk og
Trådstarter
Sitat av christian.!.!
nice, hadde en gang planer om å begynne å sykle men vart ingen ting av det, kansje begynne ?
er det stort trial miljø i norge egentli ?
skikeli fet film, genial musikk og
Vis hele sitatet...
jeea! begynn du!
er ikke veldig stort miljø, men det kommer seg! hehe..
sjekk ut www.bike-trial.net viss du har lyst å begynne liksom!
2:35 var bare sykt!


Dude du eier!"
Sist endret av Initzuriel; 17. juni 2008 kl. 14:13.
Helt rått! Nå har ikke jeg sett så mye av trå-sykler, men det der er det beste jeg har sett hittil.
KP! Bra jobba!
Slutter meg til de andre og sier at du er veldig flink til det du driver mer.
Som tidligere nevnt, er det kult at du tar med alle delene av syklingen din, slik at folk ser at du kan falle også. Det hjelper på!
Kritikk?
Eksperimenter med forskjellige kameravinkler, det virket veldig som om det bare var en fyr med kamera som gikk etter deg og filmet. Forskjellige linser er også bra.
Og annen musikk neste gang, please?
KP fra meg.
Utrolig bra! Veldig overbevisende, og full kontroll. Imponerende. KP.
send mail til potensielle sponsorer med denne filmen som vedlegg, så får du garantert positive svar
helt rått! KP
Wow, Du var sykt flink. WTF - Du kjører bortover gjerde Oo. Om du kommer til å få sponsor. Tro meg. Du har virkelig Talent
2:55 - 3:00, når hetta på genseren hopper opp. Nice detail!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Filmen er borte... Lyst til å legge den ut igjen?

"This video is not available in your country."
Sist endret av Krister; 2. desember 2008 kl. 15:24.
This video is not available in your country. ?? wth
"This video is not available in your country. " ?
Får ikke opp filmen.

"This video is not avaible in your country" Står det når jeg prøver og åpne filmen. Noe jeg kan søke på istedenfor?
Funker fint å se den gjennom hidemyass.com
Googla litt og du kan se filmen på youtube her:
http://www.youtube.com/v/ktA8EKunlRw
Takk til deg Trigger!
Sist endret av Krister; 2. desember 2008 kl. 16:59.
Fet film, fantastisk balanse på dere ! Fikk sett den fra tyskland (proxy) men ble ganske nysgjerrig på hvorfor den ikke skal kunne vises i norge ? Noen som har en idè, skal det være sånn ?

Edit : Nå virker ikke linken til typisk her, får bare : we are sorry, this video is no longer available..
Sist endret av pidget; 2. desember 2008 kl. 17:14.
Typisk sin funker ikke, men hvis du kopierer den oprinnelige YouTube-urlen inn på hidemyass.com så får du opp videoen. Aner ikke hvorfor det er sånn...
meld deg på norske talenter!
Kjørte Jap og trykket på første lenken, det fungerer fint, men det er litt treg proxytjeneste siden jeg bare har gratisversjon..

On topic så fortjener den filmen å kunne bli sett fra norge, skjønner ikke problemet liksom, de har jo på hjelm og alt
▼ ... over en uke senere ... ▼
snodig at det ikke går å se fra norge, men utrolig fett
Bra sykling, hvor bor du?
Ganske stort sykkel-miljø i lillehammer, men her går det i dirt-sykling og dh, ikke trail som du sykler.

Link som funker: http://w2.hidemyass.com/index.php?q=...t0QThFS3VubFJ3

Edit: Anbefaler alle å se sykkelfilmen Roam, den er knall. http://www.youtube.com/watch?v=xsdBZoeGmyw
Sist endret av drittunge; 14. desember 2008 kl. 17:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
takkker,
merklig det med youtube og copyrightgreiene på musikk.

drittunge: jeg bor fortiden i trondheim, men filmen er filma i kristiansand. har forresten sett en eller annen roam film for noen år siden, de er kule de

forresten ligger filmen på vimeo nå. http://vimeo.com/5140746