Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2495
Heisann! Knuste skjermen på min 2 måneder gammel telefon her en dag! Hele skjermen + skjermen på dekslet er knust. Så har jeg ikke noe garanti på dette, tror dere at jeg kan klare å lure meg til en forsikring hos telenor i ettertid og få skadene dekt? : )
Kast den på havet og bruk reiseforsikringa di
Trådstarter
18 0
Sitat av ztaale Vis innlegg
Kast den på havet og bruk reiseforsikringa di
Vis hele sitatet...
Vil det funke? Gidder ikke å kaste telefonen på havet, også finner jeg ut at den ikke funker!
Er vel bare å tegne en forsikring. ingen som ber å få se en telefon først.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Kast den på havet og bruk reiseforsikringa di
Vis hele sitatet...
tror ikke de dekker sånt, mere som tyveri ogsånt. Og du kan ikke bare si at den ble sjålet da du var for eks i Vietnam, du må anmelde det der og få lapper og bevis osv...
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Si at sekken ble stjålet, eller jakken. Så må du evt. melde det stjålet.
Trådstarter
18 0
Sitat av Stickyshift Vis innlegg
Si at sekken ble stjålet, eller jakken. Så må du evt. melde det stjålet.
Vis hele sitatet...
Okei! Skal jeg tegne en forsikring til telenormobil, også venter jeg 2 uker, også sier jeg ifra til dem at telefonen har blitt stjålet?
viss du f.eks har if reiseforsikring, kan du ta mobilen på den så lenge du er utenfor eiendommen din omtrent.
Jeg fikk nytt videokamera da jeg var en kilometer hjemmefra! ;D