Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1116
Var på et sted russen har hatt fest og blant tomme ølbokser og ziplockposer var det en som ikke var tom. Rimelig sikker på at det er kokain siden det er så populært blant de kule kidsa nå til dags. Tok den med og er usikker på hva jeg skal gjøre med den. Min erfaring med rus er cannabis for mange år siden, nå koser jeg meg med litt alkohol innimellom og fleinsopp en gang eller to i året. Har alltid vært litt nysgjerrig på kokain og nå har jeg en sjanse til å teste det helt uten å bli involvert med lugubre folk (kjenner ingen folk i rusmiljø i dag - i såfall ville jeg nok ha prøvd å bytte colaen mot litt tjall). Samtidig hadde det vært for teit å plutselig få dilla på cola.

Hva sier rusmiljøet på Freak?
Først test kit, then party.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kan være speed også med mindre du er fortrolig med dette
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kan være speed også med mindre du er fortrolig med dette
Vis hele sitatet...
Veldig uvanlig med speed blant russ, er cola det går i
Jeg syns cola er digg så jeg ville nok tatt sjangsen selv.

Hvis du tar litt på tunga/tannkjøttet, blir du lammet der da?
ta litt på fingern og putt det på tunga, kjenn om du blir litt nummen i munnen litt som å ta bedøvelse hos tannlegen da er det cola. 99% av russ som bruker dop er cola, mdma og hasj. sjansen for at det er noe annet er nesten 0. Kos deg.
seinflopp's Avatar
Trådstarter
Takk for svar. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter å ha det kjempegøy, det vil jo også øke sjansen for at jeg blir litt for begeistret for rusen. Men jeg tenkte kanskje det kunne brukes til noe mer "nyttig" feks ta litt før trening. Jeg ser på andre steder på nettet at enkelte liker å spise det. Da er effekten visstnok svakere men varer lengre og man krasjer ikke så hardt etterpå.
Ikke verdt det - ta det fra en som har kjørt på litt for hardt over noen måneder.

Sier ikke at du nødvendigvis går på trynet, bare ment som godt råd

Hadde jeg vært med deg nå så hadde jeg tatt det og kasta i dass
Sist endret av WouwseP; 1 uke siden kl. 06:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ubrukelig til "nyttige ting" og livsfarlig å ta før trening. Det beste er å ta det på fylla med andre folk også bare ta litt og litt selvom det ikke er så lett alltid. Eventuelt kan du lage freebase/ crack og røyke det (da er du hvertfall sikker på at det er kokain du får i deg) men ville holdt meg langt unna det om du ikke har testa før
Sist endret av Bluesky_; 1 uke siden kl. 06:33.
kast det, håpløst og dra på seg og ende i loopen.
Oppskrytt dop, men skal ikke si jeg ikke likte det. Morsomt på fest med gode venner, men hadde jeg vært deg så hadde jeg bare bytta det mot røykings. Test-kit først, så får du ta deg en kveld med gutta/vennene dine. Så vil dagen etterpå mest sannsynlig gi deg en pekepinn på hvor oppskrytt det er og hvor dårlig du blir dagen etterpå.
Dårlig ide å prøve kokain. Blir jævlig fort avhengig.
Putt i dass å dra ned.Overpriset hypet møkkastoff.