Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 856
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Hørte av en kamerat at jeg kan ta ut DVD?-rommen på Xbox360'en min for så å koble den opp imot datamaskinen
og på denne måten å kunne "bytte" ut sofwaren på Spilleren,da sperren for brente spill ligger der.
Deretter skal det bare være å sette den inn i konsollen igjen å spille brente spill...

Er det noen her på forumet som har gjort det/vet om noen som har gjort det før?
Det fungerer ja, men du må ha SATA kabler/innganger på hovedkortet.
Ligger forøvrig flere guider ute på det store vide nettet, f.eks. youtube. Søk så finner du masse=)
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kugie
Det fungerer ja, men du må ha SATA kabler/innganger på hovedkortet.
Ligger forøvrig flere guider ute på det store vide nettet, f.eks. youtube. Søk så finner du masse=)
Vis hele sitatet...

Okey!

Takker for kjapt svar:P
Har SATA kabler/innganger på hovedkortet så det er ikke noe problem.
Skal søke litt på nettet(noe jeg strengt tatt skulle gjort før jeg spurte her :P )

KP til deg!
Her er alt du trenger å vite: Textbook 2008
Det er også kommet en software løsning for å flashe Hitachi 0079, så man trenger ikke en passkey chip lengre. Om du har ett slikt drev, les her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=657571
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Trådstarter
Sitat av eNzONE
Her er alt du trenger å vite: Textbook 2008
Det er også kommet en software løsning for å flashe Hitachi 0079, så man trenger ikke en passkey chip lengre. Om du har ett slikt drev, les her: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=657571
Vis hele sitatet...
OI! her er jo alt jeg trenger:P Lar høre fra meg om det funker eller ikke...
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Så lenge du har riktig SATA-kontroller kontra drevet ditt går det bra.

Hvis ikke må du investere i en SATA-kontroller som passer til drevet.
Kan man ikke risikere permanent utestengelse av Xbox Live ved å gjøre slike operasjoner som dette?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Neutralizer
Kan man ikke risikere permanent utestengelse av Xbox Live ved å gjøre slike operasjoner som dette?
Vis hele sitatet...
Jo, derfor er chip fordelaktig (iallefall på de gamle xboxene) for da kan man deaktivere denne når man skal spille live.
Sultan Of Swing
eazypeez's Avatar
Trådstarter
Sitat av Neutralizer
Kan man ikke risikere permanent utestengelse av Xbox Live ved å gjøre slike operasjoner som dette?
Vis hele sitatet...

Er ikke det bare hvis man spiller live på et brent spill?... Trodde ikke det gjaldt med et ekte spill(med softmod)