Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1127
kan noen fortelle meg de riktige akkordene på den? ihvertfall til introen?
Tenkte jeg bare skulle fortelle deg at akkorder heter chords på engelsk, slik at du kan søke i fremtiden, fordi denne tråden blir straks stengt.

http://www.google.no/search?q=chords...ient=firefox-a
Trådstarter
21 3
selvfølgelig er jeg klar over det, har søkt google og jorden rundt, men jeg finner ikke en besifring som er riktig i forhold til sangen..
Sitat av AzfriZ
selvfølgelig er jeg klar over det, har søkt google og jorden rundt, men jeg finner ikke en besifring som er riktig i forhold til sangen..
Vis hele sitatet...
Kanskje den sangen du har er en remix?
Trådstarter
21 3
nei eller altså, det er den (slow version) med piano! har også funnet flere videoer på "youtube" der flere spiller den i rett dur, men selvfølgelig kan de ikke filme ovenifra så jeg får sett hva de spiller:P og jeg klarer ikke å finne det ut..
Trådstarter
21 3
hva skulle den midi filen være godt for?
Du kan sette deg ned og lytte, tren opp gehøret.

Eller du kan skaffe deg et noteredigeringsprogram og importere midi-filen, tipper det også funker med et mer gitarorientert program.
F.eks. PowerTab.
Sist endret av elodin; 31. oktober 2006 kl. 12:15.
Den midifilen -som helk sier, inneholder alt du trenger.
Det skal ikke være lett are
etter et par lytting mer gitaren i handa, kom jeg fram til noe ala dette...(har sikkert noen feil, men sangen går da for det meste bare i 4 akkorder :-p

introen

f - g#/Ab - d#/Eb - c#/Db

f - g#/Ab - d#/Eb

c# - g# - d# - f - c# - g# - d#

reff etc.

f - c# - d# - f - c# - g# - d# - f - g# - d# - c# - d# - e# - c# - d# - f - c# - g# - d# - f - g# (og om igjen, til introen kommer tilbake etc..)