Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 914
Hei.

Har seg sånn at jeg skal til New York i slutten av måneden. Og derfor tenkte jeg å kjøpe mitt første speilrefleks kamera. Og der trenger jeg deres hjelp. Jeg aner ikke hvilket kamera jeg skal velge eller hvem butikk jeg skal handle i. Jeg er ute etter å få mest mulig for pengene, og som sagt førstegangsbruker. Så det behøver ikke være helt ekstremt med avanserte funksjoner.

Kamera skal hovedsakelig brukes til å ta bilder med, men kan bli noe filming også.

Prisklassen jeg tenker er 3000-4000 NOK.

Edit: Og tror dere vis USA angriper Syria, kan det gi noen effekt på dollaren? Positivt eller negativt?
Sist endret av RosaKarpe; 1. september 2013 kl. 09:25.
hvorfor ikke kjøpe kamera her i Norge? dyrere men lettere med tanke på support og eventuelle feil.
Men til den prisen og det du trenger vil jeg anbefale Canon 1100d eller 600d
Tenk deg om to ganger først. Kjøper du produktet i utlandet har du absolutt ingen av de rettighetene som følger forbrukerkjøp i Norge. Min erfaring er også at elektronikk ikke er spesielt billig i NYC, og elektronikkforhandlerne på Manhattan/Brooklyn er ofte ganske pågående og frekke, og du kan fort gjøre en dårlig handel med mindre du er helt klar på hva du skal ha og hva som er riktig pris og betale.