Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2504
Jeg har nå en del bestillinger hos DealExtreme, men for tiden går det utrolig sakte.
Har en ordre som er ca. 2 uker gammel, og enda ikke er blitt sendt, noe som er uvanlig.
Får heller ikke tilbakemelding på noen av mailene mine til Customer Service.

Hva kan dette skyldes? Går det sakte hos DealExtreme for tiden? Hva kan være grunnen?
De har vel hatt perioder der de er trege. Men nå har jeg bestilt noe tilbehør til mobilen fra eBay, og de "butikkene" holder til i Kina. Der har det tatt ganske lang tid nå. Kanskje det er trøbbel med frakten fra Kina?
http://club.dealextreme.com/forums/F...readid.1058620

Det er for tiden kinesisk nyttår, noe som gjør at ordrene samler seg og det tar tid å få dem tilsendt.
Gjorde tabben å bestille en vare på denne tiden i fjor, det nesten en måned før varen ble sendt.
Nå er det kinesisk nyttår, noe som sikkert bidrar en del til senere leveringer.

Sukk.. Unsub vant med noen sekunder.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg fikk tilsendt denne videoen på mail fra DX i dag. "We sincerely apology the delay". xDD
Bestilte varer for 4 uker siden. Ingenting har komt til meg enda.
Samme her også, har bestilt flere ting de siste månedene, og har på følelsen at noen ting aldri kommer fram / kanskje aldri blir sent.
Mine to siste ordre har tatt ca 2 uker fra bestilling.
Samme her, bestilte for 3 dager siden. Enda står det PaymentConfirmed - noe som betyr at de ikke har begynt å pakke en gang. Hadde jeg kjøpt fra ebay hadde den blitt SENDT for 2 dager siden.

Farvel DX!
Helt jævlig. Bestilte i desember ... Har ikke blitt sendt engang. Pengene har de tatt da.
Aldri hatt problemer før
Er det fra DX.com dere også bestiller? Mulig at det er forskjell på dx.com og dealextreme.com?
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Er det fra DX.com dere også bestiller? Mulig at det er forskjell på dx.com og dealextreme.com?
Vis hele sitatet...
Det er nok en og samme side.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Bestilte to digitalvekter i desember. Ble sendt først for 2 dager siden. Fikk en e-post av dx med en video der de beklager etter at jeg sendte en klage mail
Er bedre å bestille fra ebay. Det er billigere og ting blir som oftest sendt dagen etterpå. Erfaringsmessig tar det en uke før dx har klart å pakke og sende det.
Sist endret av mo3; 6. mars 2012 kl. 10:44.
Jeg sliter også med det samme. Gjorde bestilling hos wgcshop.com(fra hong kong) den 22 februar og betalingen ble sendt fra min bank den 23 februar. Betalingen jeg brukte var Bank to Bank Money Transfer / Money Wire, som skal ta 5-7 virkedager. Betalingen skal gå igjennom Hong Kong Shanghai Banking Corporation, som er en bank i Kina.
På wgcshop står det enda "Pending payment", dvs dem har ikke mottatt betalingen enda.
Jeg kjøpte ting for 7.000NOK, men vet at siden kan stoles på. Men syns det er rart dem ikke har fått pengene enda! Kan vel ha noe med det dere sier med at det er kinesisk nyttår:/
Det er ikke nyttår lenger nå.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Er det fra DX.com dere også bestiller? Mulig at det er forskjell på dx.com og dealextreme.com?
Vis hele sitatet...
Jeg ble ganske så forvirret av dette selv. Jeg la nylig inn en bestilling på dealextreme.com. Etter betaling så gikk jeg på oversikten over mine ordre (fortsatt på dealextreme.com), og fant kun gamle ordre fra 2009. Ble litt roting fram og tilbake før jeg skjønte at de nye ordrene var å finne i det nye systemet på DX.com
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg fikk tilsendt denne videoen på mail fra DX i dag. "We sincerely apology the delay". xDD
Vis hele sitatet...
Fikk samme mailen jeg også. Har venta på ei vekt siden desember nå. Samt noen slike dinosauregg du putter i vann for å klekke dinosauren ut. Hadde tenkt å gi de til dama i bursdaggave og trodde jeg bestilte i god tid. men 3 måneder var tydeligvis ikke nok for de kinamenna der
Jeg bestilte i desember og fikk halvparten av det jeg bestilte etter 3-4 uker. Resten av pakken har ikke kommet enda.

Bestilte også en pakke for 1 uke siden og fikk mail om at bare en vare av 8 som ble sendt.

Begynner å bli lei av å vente. -.-
Jeg fikk en mail i dag. Gir link til dere som ikke har fått: http://blog.dealextreme.com/what-hap...227&r=90000324
Bestilte en kabel for snart 4 måneder siden som jeg ikke har fått enda. Den ble vel sendt for ca. en måned siden.
Så ja, det tar tid!
Bestilte to digitalvekter 29. januar, den ene ble sendt for en ukes tid siden, ifølge en mail jeg fikk. Den andre har jeg ikke hørt noe om. Har sent to klagemail, ikke fått svar.
Okei, men selv om det ikke er nyttår, så tar ting litt for lang tid der nede nå! Er det noen som har erfaring med Bank to Bank Money Transfer / Money Wire? Skal ta 5-7 virkedager, nå har det gått 9 virkedager.....
Følg med på kontoen deres hva som skjer med de bestilte varene. IKKE bestill fra DX hvis du har det travelt! Det er IKKE unormalt at det tar en måned eller to før du får varer de har på lager, varer de ikke har på lager tar gjerne mange måneder..
Og husk: hver eneste klage fra hver eneste kunde skal behandles.. Det betyr at jo flere som klager jo mer resurser krever dette. Med et begrenset antall ansatte betyr det enkelt og greit at ting går enda tregere...