Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2218
Jeg lurer litt på, siden jeg nå har hørt at siden alt går digitalt så er det vansklig og skaffe piratkopierte kort til Viasat sine mottagere. Jeg fikk nemlig med ett nytt kort ved den nye dekoderen som jeg fikk nå for litt siden... Er det ikke mulighet til og få skaffet sånne lenger ?
den er fortsatt fullt mulig men det er ikke slik at du skaffer dem du må lage dem selv med en kort printer sak skal finne en link til deg litt senere
Er det fortsatt mulig å få tak i piratkort til canal digital også?
Hadde piratkort til de en gang, men pga overgang til ny krypteringsmetode, ble det ikke mulig lenger. Noen som vet?
(Til dere "spioner" der ute: Dette er bare for læringsverdien sin del. Jeg betaler mine faste avgifter til Canal Digital uansett).
Trådstarter
81 0
Det høres flott ut om du kan klare det ShAnGlaPanG =) ..
Dolf: Jeg betaler til viasat jeg og :P
Det er heller dårlig med koder ute fortiden.. Etter Viasat gikk over til Mediaguard og Canal Digital modifiserte Conax med CAS7 er det lite public å finne.

Canal Digital (Conax) skal være knekt, men gruppen har ikke sluppet noen public key`s enda. Og jeg tviler mer og mer på at det vil komme noe med det første.

Derimot er det flere andre crypteringer som Nagra, Viaccess, etc som man finner key`s til.. Og man har til tider mange gode kanaler på Hotbirde 5E og Astra 19,2.. Det er desverre bare noen få dager siden man mistet på Digital +, Premier og TPS.. Så man venter fremdeles spendt på evnt nye nøkler på den fronten..

Selv bruker jeg DVB-S og har det ganske enkelt når nye nøkler blir tilgjengelig
det går noen løse rykter om at ting kan skje etter at fotballen er over...
Trådstarter
81 0
det går noen løse rykter om at ting kan skje etter at fotballen er over...
Vis hele sitatet...
Som hva? Tror ikke det blir lettere og kryptere etter det ? ;D
hvis du følger med på diverse sat boards så hadde du vist at både d+ og tps koder om til den store gullmedaljen pga fotballen.

ting vil forhåpentligvis roe seg ned etter dette.
Dreambox er vell greit?
@ kripos

ja, til _cardshare_, men dette var en tråd om rene piratkort.
Sitat av ShAnGlaPanG
den er fortsatt fullt mulig men det er ikke slik at du skaffer dem du må lage dem selv med en kort printer sak skal finne en link til deg litt senere
Vis hele sitatet...
Hei!
Vet du hvilke program man må ha for å lage piratkort selv??
Og hvilket utstyr??
Har et gammelt canal digital kort, går det ann å bruke dette?? Har oxo en smartkort leser fra buypass....
ShAnGlaPanG
Bullshit!!!!
Det finnes piratkort til det "gamle" digital systemet.
Finnes ikke pr dags dato piratkort til hverken Viasat eller Canal Digital!
Der er en grunn til at flere og flere skifter over til DM og/eller andre tunere med nettverkskort og utskiftbare img. Som Dreambox Fantacy reelook Tripple Dragon etc. Det koster mindre på sikt enn å drive å jakte etter siste kortet hele tiden.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg skal koble sammen en viasat tuner og en force d-master 1133S så jeg kan få brukt både cd og viasat uten å måtte skifte hele tiden hver gang jeg skal skifte kanaler.... jeg har gjort slik jeg har blitt forklart av viasat, men jeg får det ikke til å funke:-( kan noen være så snill og hjelpe meg????