Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 658
Etter jeg er ferdig på jobb skal jeg ut og krasje en Nissan GL 1,6 Liter Disel 84 Mod.

Blir vell bare litt kjøring på ett lukket område til bilen Stopper.

Men uansett.. Tenkte og ta for meg ett annet motorisert kjøre redskap. På en slik Gammel 3 hjul sykker for tilbakestående monterte vi fast en 8 hesters 4 takts motor, som var tatt fra en Jordvendigs maskin.

Vi tok derreter og skjærte ut en Propell av Eik. Denne ble da ca 1 meter i lengde og overaskende pen.. Vi tok derreter og laget noen spor i midten av denne og tredde den på det hjulet som stikker ut i fra motoren og skrudde den fast med noen innfreste hull..

Vi hadde da en Propell drevet 3 hjul sykkel med en topp fart på farlig mye i med vind og nedover bakke..

********************
Er det non andre som har noen geniale ideer om hva man kan sette sammen av gamle motor delere og sykler så sleng inn en liten komentar på denne posten.. Jeg har mye kjedelig fritid. Og vill gjerne starte på ett nytt prosjekt men er blitt tom av ideer..
film crashinga da?

se scrapheap challenge på discovery.. der får du masse ideer til tull man kan mekke..
Krozmar's Avatar
Trådstarter
30 0
Har ikke discovery..

Menne vi filmer da all morro vi gjør.. Skal slenge ut det meste på Tullinger.com

Men den sia er det ikke noe vits og stikke innom enda.. Slengte opp en midlertidig forside i hui og hast etter jeg handla domenet.
Får opp forum i helga.. Så kommer vell bilder og filmer etterhvert

Gratis Reklame..

Men tja.. Vi tenkte og sveise sammens 2 biler, side til side. Men vi trenger enda en skrap bil.. Så det blir vell snart.. =) Blir vell mye morro..
Haha Puma, den var sinnsykt tøff!
Krozmar's Avatar
Trådstarter
30 0
lol

Hehe.. Så veldig forrvirrende ut.. :P

Tror det vill ta litt tid og sette istand en slik bil.. Men tja.. Ikke så dum ide for ett prosjekt..