Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1015
Noen som har sett den enda? den er helt genial! når jeg begynte å se på den, skjønnte jeg ikke hvorfor i svarte de hadde brukt 1 milliard på den filmen, men litt uti merka jeg det. syke effekter i den filmen.

ARNOLD: han burde legge av snart... han er ekspert på å virke alvorlig og følelses løs, men i filmer hvor han mister hele familien sin, ja jeg reffererer til collateral damage, så er han elendig.
hvis det ikke kommer en terminator 4,5 og 6, så er nok karrieren til Arnold over.
har du sett den på kino eller er du så heldig å ha den på pcen i bra kvalitet? isåfall dele =D

den kommer ikke hit opp før uti aug en gang!! fans jevla kino
hehe.så den nettopp i TELESYNC SVCD TCF converted to DivX kvalitet, nedlastet m bittorrent. Ganske heftig film egentlig. Skulle nok heller ventet å sett den på kino kanskje, eller kanskje jeg skal se den en gang til når den kommer til det store lerretet?

Uansett, anbefales

faktisk en hel del humor(tørr naturligvis)spriter opp veldig imotsettning til t1 & t2 hvor det var lite tull og tøys
synes den var jævli bra selv
Ja helt som forventet.....
Fikk den i rottekvalitet, gidder ikke å se den før jeg får den i grei kvalitet.
Kan noen gi meg filnavnet på en som er i brukbar stand ?
Ah, på tide med en god gammel arnold-film. T1 og T2 er klassikere (iallefall 1), tviler på at denne er mer enn en oppfølger full av effekter. Og effekter egner seg best på kino, så jeg ser den nok der
Jeg har en følelse at dette er en av de filmene vi ser på kino, men om 2 år er det ingen som gidder å leie den på video. En god gammaldags B film... TV norge kommer sikkert til å sende den som lørdagsfilm..
hehe, tviler faktisk ikke, andy_cap!

Du har visst tenkt nøye igjennom ting du!
jeg gleder meg ganske mye til å se den. og jeg kan love at jeg skal leie den når den kommer ut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvem er det som har regissert rise of the machines? 1'ern var det James Cameron som mekka, men jeg trur ikke det er han samme nå...
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av Golden Empire
Hvem er det som har regissert rise of the machines? 1'ern var det James Cameron som mekka, men jeg trur ikke det er han samme nå...
Vis hele sitatet...
http://us.imdb.com/Title?0181852

Det er ikke Cameron denne gangen nei. Det er Jonathan Mostow.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
dette var seriøst en skamdårlig film med råtten story og dårlige spesialeffekter.

jeg sovna faktisk av den
Filmens strory legger iallefall godt tilrette for en oppfølger... Ser for meg hvertfall enda en oppfølger...
Enig med nso.

Filmen kan ikke måle seg med 1'ern og 2'ern.. og slutten er jo helt på trynet..
Filmen er langt ifra å bli en klassiker som de to foregående, men har likevel sine underholdene øyeblikk. (legg merke til lyden av robot i stor fart som treffer ting). Slutten suger max, men alt i alt er det egentlig verdt å se den bare for å få høre Arnold si:"I AM BACK!"