Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2679
Dette er en blanding jeg kom over i desperat forsøk av å få blandet meg dram når jeg fant ut det nesten var fritt. Men jeg må si det var værdt det.

Navnet døpte jeg på den i går.

Er det noe annet som heter Lykke ? - Bryr meg ikke.
Hvorfor ? - Den er litt rosa av seg : )
Vis hele sitatet...
Oppskrift på Lykke & Lykke Twist

Sprite - 1.5 L
Burn - Energidrikk, 1 burk
Smirnoff Green Apple - Vodka, 0.5 L

Lykke: Tøm ut sprite til det er på rand med etiketten,
fyll på Burn og etterfyll med Vodka til normalt nivå*

Lykke Twist: Fyll ei 1.5 flaske med Vodka, fyll på Burn
og etterfyll sprite til normalt nivå*

* Normalt nivå er slik den er når flaska ble kjøpt



Drammet av dosky - Copyright 2006
Sist endret av dosky; 19. november 2006 kl. 12:25.
Du må være den første i verden som har funnet ut at sprite og "battery" er gode ting å blande med:P

Men skal prøve med de forholdene en gang.
PS. Vær forsiktig med denne. Selv ikke med Lykke Twist kommer du til å kjenne smak av Vodka, eller dunst av noe brennvin i det heletatt. Kom hjem med 3 i promille i natt. (Har blåser - drakk ikke på den siste halvtimen før jeg blåste)...

Og jeg har fått mye skryt for denne grunnet smak, farge og ikke minst at det "ikke er alkohol" i den. Noen som prøvde å si det ikke var alkohol i den : P : )
Sitat av dosky
Lykke Twist: Fyll ei 1.5 flaske med Vodka, fyll på Burn
og etterfyll sprite til normalt nivå*

* Normalt nivå er slik den er når flaska ble kjøpt
Vis hele sitatet...
Skal si den flaska får kjørt seg. først fylles med brennevin, deretter Burn, og så etterfylles med Sprite.
Bare for å kvevrulere: skal jeg tømme ut av den hver gang for å kunne fylle den igjen etterpå?

Sitat av dosky
Drammet av dosky - Copyright 2006
Vis hele sitatet...
Opphavsrett på en drink faktisk..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av cas
Opphavsrett på en drink faktisk..
Vis hele sitatet...
Det har han ikkje

Han kan ha opphavsrett på innlegget sitt, men ikkje på å lage den drinken. Sorry mac.
Da må han ta patent på den i så fall
btw dosky... jeg prøvde ut metoden din nå, og faktisk så smaker jeg ikke at det er sprit oppi

den perfekte skjenke drinken........
Sist endret av hasjen; 19. november 2006 kl. 17:02.
Det som er så bra med Green Apple-vodka er at man kan blande hva som helst med det (så og si). Green Apple må være den eneste vodkaen som faktisk går ann å ha noen isbiter i å drikke reint, uten å lage grimaser.

Selv er jeg fornøyd så lenge jeg har cola å blande med
@cas: Okei, jeg er dårlig å forklare. beklager - men du forstår hvis du vil.

@vidarlo: Copyright er kult, selv om at det ikke er det. Bare på kos liksom.

@hasjen: Sett flaska på høykant i kjeften og styrt. Rawr <3
Ps. var det med eller uten Twist ? xD

@madbertha: Sant nok - men så er noen sære og da.


--

Noen sier at Smirnoff ikke produserer Green Apple mer - hvis dette er sant, hva kan man erstatte det med ?
jeg prøvde ut twist metoden
Pass på slik at du ikke bare detter om.
Ditt ansvar når du drikker... :P
virker som det er lett å drikke for mye av dette her ja
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Viss eg absoulutt skal blande, så blir det nok whisky og vatn eller jäger og cola
Slik at du blir sittende å si "Dette er jævelsk godt!" i det du kaster det i deg og skjærer de værste grimaser ?

http://www.patentstyret.no/no/Patent/Skjemaer/

Skal skrive og sende inn =)
Blandet noe sinnsykt godt igår jeg å(Husker ikke hva det var), men det ble vist litt for mye av det gode!
Sitat av dosky

--

Noen sier at Smirnoff ikke produserer Green Apple mer - hvis dette er sant, hva kan man erstatte det med ?
Vis hele sitatet...

Bacardi Apple
Hmm... hørtes faktisk litt interesant ut, men hvilken smak er det som er dominerende? Burn eller Sprite?
Bacardi Apple er rom, Smirnoff Green Apple er vodka. Så det blir feil og bytte dei ut med kvarandre.
Burn er nok litt dominerende i smak - selv om at Green Apple i seg selv gjør stort preg på alt.
Sprite var bare det perfekte imellom.
Ja rom har jo en mye sterkere og lenger ettersmak enn vodka, og 'poenget' med denne drinken er vel å merke lite til smak av spriten?
Har du ikke sett på 1.5liters flaskene at det st¨år med liten skrift at flasken er kun for mineralvann...???

Er du bartender???

Spis deg noen nøtter og kom deg nedpå!!!


MAT I DERE ALT
Hva så om det står at flaskene kun er for mineralvann, sier du at vi ikke får lov til å helle over litt av livets vann ?

Bartender, nei. Må man være det for å lage en dram ?

Nøtter, jatakk... Men frokost først.

Rare menneske :Þ
Sitat av Grinder
Bacardi Apple er rom, Smirnoff Green Apple er vodka. Så det blir feil og bytte dei ut med kvarandre.
Vis hele sitatet...
Nei det blir rett. I så fall har du ikke smakt bacardi apple. Vanlig rom kan heller ikke sammenlignes med bacardi apple.
Better than thou.
Sitat av dosky
Slik at du blir sittende å si "Dette er jævelsk godt!" i det du kaster det i deg og skjærer de værste grimaser ?
Vis hele sitatet...
Utrolig nok finnes det faktisk folk som ikke skjærer grimaser når de drikker alkohol slik den er ment å nytes.


Sitat av ILC585
Er du bartender???
Vis hele sitatet...
Say WHAT!?
Hvis folk er så pysete at de ikke tåler litt brennevinssmak, kjøp likører og bland med dem. Sourz Apple eller Raspberry og Peach Tree er gode.

Sourz apple, vanilja vodka og sprite, så kjenner du ihvertfall ikke noe spritsmak, heter P2 forresten.

Sourz Raspberry, Bacardi Apple, litt Sitron juice og sprite.

Er bare noen forslag. Tåler man ikke brennevinsmak er fruktlikører tingen.