Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 2956
Ja, vet det er lignende poster...


Er det noen der ute som har kommet over noen som selger Iphone 4 med superpluss fra Telenor? Vet det er noen forhandlere som selger dette.
Men uheldigvis selger ikke Telenor dette-.-

Evt er det noe unlock som fikser en billig IPhone?
Djuice har et tilsvarende abonnement som superpluss, kalt djuice Explorer
Sist endret av mo3; 7. februar 2011 kl. 21:16.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Djuice har et tilsvarende abonnement som superpluss, kalt djuice Explorer
Vis hele sitatet...
Ja, sant det.

Blir 2700,- da!

Men da har du jo månedspris på den i tillegg da
Det har du på superpluss også
Sitat av mo3 Vis innlegg
Det har du på superpluss også
Vis hele sitatet...
Jauda, har det. Men spørsmålet er da om explore passer meg..
Har det selv, i tillegg til smspakke med 100 sms for 39 kr ekstra i mnd. Har abonnementet slik at jeg har 500mb til surfing. Holder for meg.
Sist endret av mo3; 7. februar 2011 kl. 21:57.
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Heh. Vil tilføye at CDON.COM har selger iPhone 4 32GB for kroner 7719, dette enda med 26% rabatt. (orginal 10499)
Sitat av mo3 Vis innlegg
Heh. Vil tilføye at CDON.COM har selger iPhone 4 32GB for kroner 7719, dette enda med 26% rabatt. (orginal 10499)
Vis hele sitatet...
Eller bare kjøpe en annen telefon som er minst like bra til nesten halve prisen og du kan velge hvilket som helst abonnement?
Ehm? Du får tak i iphone 4 16gb for 4890norske én-kroninger uten abonnement.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Ehm? Du får tak i iphone 4 16gb for 4890norske én-kroninger uten abonnement.
Vis hele sitatet...
Får den jo for 1800 med explore da

Hvor mye sms, og hvor mye ringer du i mnd?
500mb free bruker`n vel opp fort, men bedre enn ikkeno.

Hvor mye blir regninga de på når måneden er ferdig da?
500MB holder for meg. bruker daglig Safari, facebook og andre apps som krever nett.
Sitat av mo3 Vis innlegg
500MB holder for meg. bruker daglig Safari, facebook og andre apps som krever nett.
Vis hele sitatet...
Hvor står det når du har brukt 500mb da?
Faktura app fra telenor. Jeg må legge til at jeg bare bruker edgenettet og derfor kan min nedlastning være noe lavere enn om jeg hadde brukt 3G
Sist endret av mo3; 8. februar 2011 kl. 12:43.
Jo`a. Er vel bare å unngå store sider det

Hvordan får du til edge nettet?
Du får til edge nettet ved å ha dårlig 3g-dekning
Eller bare skru av 3G
Sitat av mo3 Vis innlegg
Eller bare skru av 3G
Vis hele sitatet...
Hvor mye ringer du a?
Siden 19/1 har jeg ringt til telenorsmobilnett for 29,49 kr og andre mobilnett 8,44.
Litt OT, men jeg har htc desire med telenor super pluss. Det skulle visst være et abbonoment for "den som ringer mye" jo, jeg ringer en del, sender lite sms og er for det meste kun koblet til wifi. Likevel far jeg regninger på 1000+ hver måned. Synes ikke det er så gunstig. Kjæresten min, som jeg ringer mest, har jeg lagt til i fri familie, så det er gratis, men dog..
@Pope: Du burde skaffe Friprat.
Sitat av Pope Vis innlegg
Litt OT, men jeg har htc desire med telenor super pluss. Det skulle visst være et abbonoment for "den som ringer mye" jo, jeg ringer en del, sender lite sms og er for det meste kun koblet til wifi. Likevel far jeg regninger på 1000+ hver måned. Synes ikke det er så gunstig. Kjæresten min, som jeg ringer mest, har jeg lagt til i fri familie, så det er gratis, men dog..
Vis hele sitatet...
Har superpluss + supertekst jeg, men har bare regninger på 500,-
Så er fornøyd med det. Men ringer ikke veldig mye da

Meen, har hatt regning på 2300,- engang å da

Sitat av mo3 Vis innlegg
Siden 19/1 har jeg ringt til telenorsmobilnett for 29,49 kr og andre mobilnett 8,44.
Vis hele sitatet...
Da ringer du ganske lite da?

Sitat av mo3 Vis innlegg
@Pope: Du burde skaffe Friprat.
Vis hele sitatet...
Regner med at du har IPhone mo3, og hvor lang er batteritiden på din?

Går det noen dager?
Joda, har iphone 4. 2 dager og 17timer siden jeg tok den ut av laderen, har enda 25% strøm igjen. Regner med det holder til ettermiddag i morgen.

Bruker ikke mobilen noe særlig til å ringe med eller sende sms. De dager er forbi der jeg chatter med fjortissjenter via sms Har sendt 44 sms siden 1.Feb. noe som faktisk kan være litt mye fra min side

bruker den ofte bare om jeg må ha kontakt med noen som ikke er online, eller når jeg ikke har data tilgjengelig.

Jeg ringer som oftest hver dag eller får en samtale, men da er det oftest sjeldent over minuttet samtalen varer.
Sist endret av mo3; 8. februar 2011 kl. 15:45.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Joda, har iphone 4. 2 dager og 17timer siden jeg tok den ut av laderen, har enda 25% strøm igjen. Regner med det holder til ettermiddag i morgen.

Bruker ikke mobilen noe særlig til å ringe med eller sende sms. De dager er forbi der jeg chatter med fjortissjenter via sms Har sendt 44 sms siden 1.Feb. noe som faktisk kan være litt mye fra min side

bruker den ofte bare om jeg må ha kontakt med noen som ikke er online, eller når jeg ikke har data tilgjengelig.

Jeg ringer som oftest hver dag eller får en samtale, men da er det oftest sjeldent over minuttet samtalen varer.
Vis hele sitatet...
Sant det, blir vel det samma her å

Har funnet ut at Telenor`s Surfprat M er nesten samme abonnement. Forskjellen er vel at det er 100sms inkl. der i mnd med det. Men det koster da 40,- mer i mnd. Så det er akkuratt samme abonnement. Fordelen for meg med Surfprat M er da at Fri Familie er med der, noe som ikke er med i Djuice. Jeg ringer nesten bare innen familie ;p

Om jeg skal ha tak i kompiser eller noe, så er det datan som kaller ja
Sist endret av Susehuet; 8. februar 2011 kl. 15:51.
Jeg hadde selv surfprat M da jeg kjøpte 3gs. Planen var å kjøpe iphone 4 med samme abonnement men det hadde ikke komplett da de solgte ved release ( måtte bare kjappe meg med å velge et abonnement da jeg var en av de 50 som klarte å bestille først)

Endte da opp med Djuice explorer, så satt jeg senere inn smspakke på 39kroner/mnd for 100sms.
Sist endret av mo3; 8. februar 2011 kl. 15:54.
Sitat av mo3 Vis innlegg
Jeg hadde selv surfprat M da jeg kjøpte 3gs. Planen var å kjøpe iphone 4 med samme abonnement men det hadde ikke komplett da de solgte ved release ( måtte bare kjappe meg med å velge et abonnement da jeg var en av de 50 som klarte å bestille først)

Endte da opp med Djuice explorer, så satt jeg senere inn smspakke på 39kroner/mnd for 100sms.
Vis hele sitatet...
Skjønner
Prisen er det samme for både Explore og Surfprat, så da går jeg for surfprat tenker jeg

Mye gidder du for IPhone 4 når du kjøpte a? 16 eller 32gb?
Betalte 1795 nok fra komplett. så etter 12 mnd med abonnementet så blir jo samlet pris rundt 6k. Er jo billigere å bestille den uten abonnement om man har 5k liggende.
Sist endret av mo3; 8. februar 2011 kl. 16:47.
Ville heller gått for folkepakka fra Onecall, enn å kjøpe surfprat M.
Folkepakka: 500MB 500SMS 500MMS 500Minutter
Surfprat M: 500MB 100SMS 0MMS 0Minutter
I tilleg har Onecall billigere enhetspris på både minutter og sms etter de inkluderte. Onecall bruker Telenor sitt nett, så det er ikke en stor bekymring.
Sist endret av jarl; 8. februar 2011 kl. 18:28.
Sitat av jarl Vis innlegg
Ville heller gått for folkepakka fra Onecall, enn å kjøpe surfprat M.
Folkepakka: 500MB 500SMS 500MMS 500Minutter
Surfprat M: 500MB 100SMS 0MMS 0Minutter
I tilleg har Onecall billigere enhetspris på både minutter og sms etter de inkluderte. Onecall bruker Telenor sitt nett, så det er ikke en stor bekymring.
Vis hele sitatet...
Men de selger vel ikke IPhone?
Sitat av Pope Vis innlegg
Litt OT, men jeg har htc desire med telenor super pluss. Det skulle visst være et abbonoment for "den som ringer mye" jo, jeg ringer en del, sender lite sms og er for det meste kun koblet til wifi. Likevel far jeg regninger på 1000+ hver måned. Synes ikke det er så gunstig. Kjæresten min, som jeg ringer mest, har jeg lagt til i fri familie, så det er gratis, men dog..
Vis hele sitatet...
Superpluss er ikke for "den som ringer mye". Hvem enn det var som sa det til deg, tok feil/løy.

TS: Ingen selger iPhone med Superpluss. Dette ble gjort tidligere, men etter nye regler fra Telenor, gjøres det ikke lenger.

Finn ut hvilket av Surfprat-abonnementene som passer deg.
Sitat av nightLook Vis innlegg
Superpluss er ikke for "den som ringer mye". Hvem enn det var som sa det til deg, tok feil/løy.

TS: Ingen selger iPhone med Superpluss. Dette ble gjort tidligere, men etter nye regler fra Telenor, gjøres det ikke lenger.

Finn ut hvilket av Surfprat-abonnementene som passer deg.
Vis hele sitatet...
Står faktisk på telenor sine sider at det er abonnementet for deg som ringer mye

Men er jo slettes ikke det nei!
gå på www-djuice.no og kjøp den med abonnementet ''all in one'' helt nytt og er såå genialt!!! 500min, 500sms, 500mb data! 2790 for iphone 4. fri bruk til 1. mai! og 449 i mnd, etter et år er det 249 i mnd =)
Men hvor mange apps og diverse er det plass til på en 16GB a?
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Men hvor mange apps og diverse er det plass til på en 16GB a?
Vis hele sitatet...
Ja.

Du svarte nettopp på ditt eget spørsmål. Det er en iPhone 16gb. Den har 16GB lagringsplass. Du har plass til 16GB med apps og diverse.
Skjekk ut Onecall (2000 av alt for 449kr (+ mindre pakker)) og Netcom sin iConnect
Sitat av nightLook Vis innlegg
Ja.

Du svarte nettopp på ditt eget spørsmål. Det er en iPhone 16gb. Den har 16GB lagringsplass. Du har plass til 16GB med apps og diverse.
Vis hele sitatet...
Haha. Men mente da liksom hvor stor app`sa pleier å være

Sitat av UB3R Vis innlegg
Skjekk ut Onecall (2000 av alt for 449kr (+ mindre pakker)) og Netcom sin iConnect
Vis hele sitatet...
Onecall har ikke IPhone vel?
Nei, Onecall har ikke iPhone
Så om du ikke har råd til å punge ut 4890.- må du nok kjøpe den via Telenor eller lignende. Da vil prisen for telefonen bli minimum 6558,-
Jeg synes personlig at å betale en større sum engang, så ha mindre månedlige utgifter er en meget god ting.
Sist endret av jarl; 9. februar 2011 kl. 20:29.
Sitat av jarl Vis innlegg
Nei, Onecall har ikke iPhone
Så om du ikke har råd til å punge ut 4890.- må du nok kjøpe den via Telenor eller lignende. Da vil prisen for telefonen bli minimum 6558,-
Jeg synes personlig at å betale en større sum engang, så ha mindre månedlige utgifter er en meget god ting.
Vis hele sitatet...
Joda.
Betaler 500,- i mnd lell da. Men vi får se
Sitat av Susehuet Vis innlegg
Joda.
Betaler 500,- i mnd lell da. Men vi får se
Vis hele sitatet...
Hmmm..Skjekk ut Chess da :P
https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/apple
Sitat av UB3R Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bli nok lik pris uansett
hvis du tenker deg at du får iphonene via djuice all in one til 2790 og mnd prisen er 449. og etter et år så er mnds prisen 249 så vil det si at du ''nedbetaler'' 200 kr på iphonen det 1. året. de 249 går på å betale 500 min, sms og data så 2790 + 200*12 mnd= 2400, 2400+2790= 5190 ... nypris hos apple 4890= et ''tap'' på 300kr. Men du betaler ja 300 kr mer. MEN du får fri bruk til mai mnd, OG du slipper å punge ut 4890 med engang =) verdt det synes jeg. Samtidig vil jeg si at kjøper du iphone hos apple har du kun et år garanti deretter har du 4 år til med reklamasjon. kjøper du av djuice så spanderer de et år med garanti til, og da har du 2 års garanti, og etter det 3 år til med reklamasjon. =)