Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4816
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
81 4
Har tenkt til å prøve kokain en stund, og akk nå kom jeg over en som hadde.

Så spørsmålene mine er :
- Hvor mye gram trenger jeg? (jeg vet at det spørs om hvor ren den er osv, men uansett sånn ca?)
- Hva kan jeg forevente meg av den dosen?
- hva burde jeg se etter når jeg skal kjøpe den?
- kan jeg ha den liggende i et par uker, til jeg finner en passende stund å sniffe det på?

Takker for svar
0,2g
nummer den på tunga er det bra(får du den som stein så er det bedre)
forvent storform =)
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
0,2g
nummer den på tunga er det bra(får du den som stein så er det bedre)
forvent storform =)
Vis hele sitatet...
Såpass lite? tenkte å kjøpte 0,4 så får vel ta halvparten. Vil helst starte rolige og heller ta mer, senere.

Men burde jeg vente og ta det på en fest, eller heller prøve det hjemme først så jeg vet hvordan det er?

Og som sagt, hvor lenge kan jeg la kokain ligge?

Sitat av burnapolice Vis innlegg
You dont do drugs, drugs do you.
Ville ha stått over jeg, hypa opp som kola er.
Vis hele sitatet...
Er bare for å prøve, får ikke tak i det senere uansett
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Har tenkt til å prøve kokain en stund, og akk nå kom jeg over en som hadde.

Så spørsmålene mine er :
- Hvor mye gram trenger jeg? (jeg vet at det spørs om hvor ren den er osv, men uansett sånn ca?)
Vis hele sitatet...
Du kan feste lenge på et gram fordelt på 6 linjer, kanskje enda fler.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
- Hva kan jeg forevente meg av den dosen?
Vis hele sitatet...
Lykkefølelse, selvsikkerhet og mye moro.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
- hva burde jeg se etter når jeg skal kjøpe den?
Vis hele sitatet...
Hm, her kan jeg ikke hjelpe deg da jeg aldri har vært borti dårlig kokain...
Sitat av SonicMind Vis innlegg
- kan jeg ha den liggende i et par uker, til jeg finner en passende stund å sniffe det på?
Vis hele sitatet...
Ikke noe problem.
Begynn med 0.1 streker du, rolig å fint, en hver time ca...


Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
0,2g
nummer den på tunga er det bra(får du den som stein så er det bedre)
forvent storform =)
Vis hele sitatet...
Bullshit.

Ofte blander dealere ut brusen med tannlege bedøvelse og andre ting som nummer tungen.

Får du den i stein kan den være bra, men det er veldig enkelt å "re-rocke" pulver så det er heller ingen garanti.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Såpass lite?
Vis hele sitatet...
Om gangen ja.. Du fordeler jo kjøpet ditt i små doser.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Men burde jeg vente og ta det på en fest, eller heller prøve det hjemme først så jeg vet hvordan det er?
Vis hele sitatet...
Kokain er ganske snillt stoff, så det er ikke veldig mye å kjenne på egentlig mener nå jeg.
Men du kan jo absolutt prøve det hjemme først, aldri dumt det.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Og som sagt, hvor lenge kan jeg la kokain ligge?
Vis hele sitatet...
sikkert i årevis, om buffen er en stabil substans.
Moret; Med god kokain så får man mye mer en 6linjer ut av ett gram.
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
0,2g
Vis hele sitatet...
Ville ment at dette er alt for lite, ja han får testet 1-2 striper, men kola varer ikke lenge. Ville anbefalt han heller å kjøpe 1 gram til en kveld han vil teste det ut å feste med. Så har han noen striper utover kvelden.
- Å ta en stripe kola for å teste det ut, er etter min mening for lite.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Moret; Med god kokain så får man mye mer en 6linjer ut av ett gram.
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig.

Jeg har egentlig ikke sett så lite som et gram om gangen.
Best å holde seg unna, fordi jeg leste i avisa en gang at kokain en kjøper på gata er 15-30% -reint-! Det er med andre ord blanda ut med masse andre greier som er enda mindre bra for hodet ditt enn selve kokainen... Du betaler egentlig 4-7000 for grammet.
EZ-test sin kokaintest er nok flott for å teste renheten av det du har kjøpt.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Plectophera Vis innlegg
EZ-test sin kokaintest er nok flott for å teste renheten av det du har kjøpt.
Vis hele sitatet...
Hmm, kjekt, takk for tipset, men skal bare prøve det en gang så er kanskje ikke vits med en sånn, men om man tar kola ofte så er det jo kjekt
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Hmm, kjekt, takk for tipset, men skal bare prøve det en gang så er kanskje ikke vits med en sånn, men om man tar kola ofte så er det jo kjekt
Vis hele sitatet...
Fun fact,jeg kjenner ingen som har testet kokain kun en gang ,selv om mange sa dem bare skulle teste det.
Sist endret av JayHova; 4. april 2011 kl. 19:33.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Fun fact,jeg kjenner ingen som har testet kokain kun en gang ,selv om mange sa dem bare skulle teste det.
Vis hele sitatet...
At jeg prøver det et par andre ganger gjør jeg helt sikkert, men det blir i senere tid og da må jeg bli spandert på Har verker kontakter eller penger til å drive med det så
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Fun fact,jeg kjenner ingen som har testet kokain kun en gang ,selv om mange sa dem bare skulle teste det.
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner mange som bare har testet det en gang. Nå er det vannskelig å si om de aldri kommer til å gjøre det igjen; men en av disse har nå gått 3 år uten å ta kokain igjen.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Begynn med 0.1 streker du, rolig å fint, en hver time ca...




Bullshit.

Ofte blander dealere ut brusen med tannlege bedøvelse og andre ting som nummer tungen.

Får du den i stein kan den være bra, men det er veldig enkelt å "re-rocke" pulver så det er heller ingen garanti.
Vis hele sitatet...
Finnes aldri noen garanti din klovn, er dopmarkedet det er snakk om ikke elkjøp.
Men hvis han får tak i det i rock form og i tillegg nummer tungen så er det hans best bet på at det er god greie når han e ny på området og ikke har noen andre som kan orde det for han. løk
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg kjenner mange som bare har testet det en gang. Nå er det vannskelig å si om de aldri kommer til å gjøre det igjen; men en av disse har nå gått 3 år uten å ta kokain igjen.
Vis hele sitatet...
Det kan ha noe med at en kompis av meg,plutselig begynte og selge masse billig god kola til mange av mine venner.
Er det kokain som er verdt å betale den stive prisen det koster, så får man minst 20 gode striper utav et gram... Har du 0.2g og det er første gangen du prøver, kan du fint dele det på tre-fire streker og kjøre på...

Lag gjerne en liten og tre moderate, begynn med den minste, etter den første feelingen har vart i noen minutter tar du en større en. Når den neste streken fungerer, venter du 10 min og fyrer de to resterende i hvert sitt nesebor. Fin måte å kjenne effekten av kokain skikkelig de første gangene, ettersom rusen er stigende ganske lenge...
Men du skal vite en ting, har du først passert grensen ved å faktisk prøve det, så er det utrolig enkelt å havne i det miljøet + prøve det igjen.

Hvis din intensjon bare er å prøve det EN gang så burde du bruke det ved en spesiell anledning og BARE da, som f.eks sensation white, nyttårsaften etc...
Prøver du det på en vanlig fest så er det forferdelig enkelt å falle tilbake på det. Og før du aner lyden er du på feil spor.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Men du skal vite en ting, har du først passert grensen ved å faktisk prøve det, så er det utrolig enkelt å havne i det miljøet + prøve det igjen.

Hvis din intensjon bare er å prøve det EN gang så burde du bruke det ved en spesiell anledning og BARE da, som f.eks sensation white, nyttårsaften etc...
Prøver du det på en vanlig fest så er det forferdelig enkelt å falle tilbake på det. Og før du aner lyden er du på feil spor.
Vis hele sitatet...
Er kokain så sykt bra rusmiddel? Høres nesten ut som heroin jo. Men ja, skal spare det til en spesiell anledning.
Men om kokain jeg får ikke er i en klump, så burde jeg ikke kjøpe det?
Kommer ann på hvilken type rus man er på jakt etter, men man kan nesten svare ja på det altså.
Det er relativt tvilsomt at du får tak i annet enn pulverform når du bare skal kjøpe 1g, så jo du må nok belage deg på det. Forhør deg litt med noen du kjenner som har en de har kjøpt fra flere ganger og fått levert go-greie. Bare pass på så du ikke får amf eller i verstefall met amf istedet.
Ville nå ihvertfall ha kjøpt minimum 1 gram. Hvis du kjøper mindre enn det, så kommer du til å angre som en hund når de få stripene er borte
La oss si at jeg har fått tilbud på 99% clean for 1500,- pris. Er ikke det overhode bullshit? Er det noen her som har peiling?
Sitat av Towelie Vis innlegg
La oss si at jeg har fått tilbud på 99% clean for 1500,- pris. Er ikke det overhode bullshit? Er det noen her som har peiling?
Vis hele sitatet...
Hvis det er tilfellet så snakker vi om et produkt som har kommet hele veien fra produksjonslandet (mest sansynlig et sted i asia, burma, kambodja etc) og gått gjennom istanbul, iran, og hele veien gjennom europa og opp til bittelille Norge uten å bli rørt. Det er høyst usansynlig ettersom Norge stort sett er lengst unna av alle land. Men hvis det er sant, så er det en ok pris ja. Men det skjer ikke, sorry kompis, men det er sikkert 100 stopp på veien hit, og mange blander inn litt selv for å kunne selge mer.
Sist endret av Doc. Lester; 5. april 2011 kl. 10:27.
Sitat av moret Vis innlegg

Hm, her kan jeg ikke hjelpe deg da jeg aldri har vært borti dårlig kokain...
Vis hele sitatet...
Sitat av moret Vis innlegg
Kokain er ganske snillt stoff, så det er ikke veldig mye å kjenne på egentlig mener nå jeg.
Vis hele sitatet...
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg har egentlig ikke sett så lite som et gram om gangen.
Vis hele sitatet...
Det lukter troll.

Uansett til TS;

Kokain er ganske digg hvis du tar det under rette omstendigheter. Hvis jeg var deg ville jeg venta til en fest og tatt med et helt gram (!). Om du drikker, kan du forvente å ikke bli full uansett hvor mye du drikker, så lenge du fortsatt har igjen cola.

Så lenge du tar det mens du drikker kan du forvente en fenomenal kveld hvor du sikkert blir kjennt med noen nye folk.
Hvis du tar det en random dag, uten drikke og fest, kan du egentlig bare forvente at følelsene dine blir forsterket, ingenting annet.

Når du skal kjøpe det er det veldig vanskelig å si hva du skal se etter siden folk bruker mye resursser til å få dårlig cocain til å se ut som bra. Så det jeg kan anbefale deg er at du skaffer det via noen du kjenner godt som tar dette her. En du stoler på, fordi cocain kan fort få folk til å glemme venner.


Og du kan oppbevare det så lenge du vil
Nå har jeg ikke ekstremt god peiling på kola, men har erfart fra tidligere at god kola som regel lukter mye mer kjemisk en dårlig kola eller amf.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Det lukter troll.
Vis hele sitatet...
Hvorfor?
Nesten all kokain jeg har tatt har jeg fått fra kompis-skåla på fest hos en god venn som importerer selv fra Peru, eventuelt Chile. Godt mulig den er blandet ut med diverse, men tror fortsatt den er renere enn mye du får på gata, og ikke minst buffa ut med snillere stoffer. Det er ihvertfall min definisjon på god dop.

Og kokain er et snillt stoff. Det er jo en veldig rolig rus liksom. Jeg har aldri opplevd panikkanfall, heftige visuals, supernoia eller å miste kontroll over egen kropp/bevissthet; det har alltid skjedd på andre substanser enn kokain, ikke så veldig rart da dette ikke er kjente effekter på kokain ved forsvarlige doser.
Man noier jo mer på weed enn på kola liksom ved normal dose.
Derfor mener jeg kokain er et snillt stoff, om du har faktiske eksempler på at kokain er så inni helvete sykt så må du gjerne komme med dem, for min del ser jeg på kokain som koserus.

BTW: jeg gidder ikke trolle forum, det blir for barnslig.
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
0,2g
nummer den på tunga er det bra(får du den som stein så er det bedre)
forvent storform =)
Vis hele sitatet...
Det å handle en "stein" er egentlig bare missvisende. På youtube ligger det flere howto's om hvordan du kan koke sammen kola+mel+vann, for så å få en helt fin "stein".
Norsk kola er bare utbøffa søppel...
Vil ikke si at kokain er som heroin på. Heroin blir du daff å loka, men kokain så kjenner du energien strømme igjennom kroppen din.

Det er et konge festmiddel osv, men det er sinnssykt lett å bli avhengig på det. så en dokumentar en gang om at kokain er det stoffet som folk har vanskeligst med å få det ut av hjernen, altså å tenke på det.
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Er kokain så sykt bra rusmiddel? Høres nesten ut som heroin jo. Men ja, skal spare det til en spesiell anledning.
Men om kokain jeg får ikke er i en klump, så burde jeg ikke kjøpe det?
Vis hele sitatet...
Nei, men det er veldig avhengighetsskapende.
Sist endret av hitsfromthebong; 5. april 2011 kl. 18:37.
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Finnes aldri noen garanti din klovn, er dopmarkedet det er snakk om ikke elkjøp.
Men hvis han får tak i det i rock form og i tillegg nummer tungen så er det hans best bet på at det er god greie når han e ny på området og ikke har noen andre som kan orde det for han. løk
Vis hele sitatet...
Du utgir deg selv for å være en rimelig uviten, drittunge.
Som tidligere nevnt, de blander i andre varer, som får tunga nummen!
Du får også koka det sammen til en ny stein, så det er heller ingen garanti!

Blander ut med å re-rocker det, å du har gjort det jævlig bra i å svindle kundene dine!

Gå heller for makka, du vil vel få en av de beste byturene du har hatt
Går du får makka, så må du faen meg finne deg i nedturen!
Sitat av Pumpkin Vis innlegg
Du utgir deg selv for å være en rimelig uviten, drittunge.
Som tidligere nevnt, de blander i andre varer, som får tunga nummen!
Du får også koka det sammen til en ny stein, så det er heller ingen garanti!

Blander ut med å re-rocker det, å du har gjort det jævlig bra i å svindle kundene dine!

Gå heller for makka, du vil vel få en av de beste byturene du har hatt
Går du får makka, så må du faen meg finne deg i nedturen!
Vis hele sitatet...
Finnes det noe garanti for at makka ikke er fucka med ?
Hvis man må spør her om man skal prøve eller ikke.. Så syns jeg man heller bør la vær..
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Hvis det er tilfellet så snakker vi om et produkt som har kommet hele veien fra produksjonslandet (mest sansynlig et sted i asia, burma, kambodja etc) og gått gjennom istanbul, iran, og hele veien gjennom europa og opp til bittelille Norge uten å bli rørt. Det er høyst usansynlig ettersom Norge stort sett er lengst unna av alle land. Men hvis det er sant, så er det en ok pris ja. Men det skjer ikke, sorry kompis, men det er sikkert 100 stopp på veien hit, og mange blander inn litt selv for å kunne selge mer.
Vis hele sitatet...
Naa var det vel ikke Heroin han snakket om, men Kokain, et stoff som produseres i Soer-Amerika.
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Hvis det er tilfellet så snakker vi om et produkt som har kommet hele veien fra produksjonslandet (mest sansynlig et sted i asia, burma, kambodja etc) og gått gjennom istanbul, iran, og hele veien gjennom europa og opp til bittelille Norge uten å bli rørt. Det er høyst usansynlig ettersom Norge stort sett er lengst unna av alle land. Men hvis det er sant, så er det en ok pris ja. Men det skjer ikke, sorry kompis, men det er sikkert 100 stopp på veien hit, og mange blander inn litt selv for å kunne selge mer.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke bare komme å si at det ikke skjer, hvis du bare bruker litt tid og hører litt rundt, så finner du ut at sånnt ikke er så vanskelig å få tak i.
tro meg.
Ett lite gulltips som jeg ikke har sett nevnt er å drikke litt alkohol på siden til du er brisen så kan du fyre på.

Dette er av den simple grunn at i kombinasjon med alkohol og kokain dannes noe som het noe alâ cocakyler eller hvordan det skrives. Dette forsterker eurofien (gledesfølsen) og får det til å vare lenger, testet samme type med og uten alkohol og hadde en ganske god brus.

Prøve 1. Uten alkohol, god rus det, ingen matlyst eller trøtthetsfølse som er generelt for sentralstimulerende stoffer. Rusen varte omlag på sitt beste i 15-20 minutter før den brukte omlag 5 minutter på å dabbe ned og jeg satt med en liten afterglow av godfølse.

Prøve 2. Brisen etter 2 ganske så gavmilde drinker, var vel nesten på kanten til full men testen ble gjort med venner. Rusen var merkbart mer intens og energien fløy i taket, varmen ble så mye for meg at jeg måtte vrenge av meg genseren og euforien var klart forsterket selvom jeg hadde tatt en GANSKE så lik størrelse på lissa mi. Disse stoffene som dannes i samspill mellom alkohol og kokain forlenger også rusen, da den satt en gode 40 minutter på sitt beste.

Med andre ord, forleng rusen, ta 1-2 drammen i forkant, få mer for penga, når det er ett såpass grisedyrt stoff.