Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2725
http://oscarsahlberg.com/images/trance_energy_2007.jpg

Da var det på tide med ny runde Trance Energy 09, Billetter kom ut idag kl 10 og er allerede kjøpt her i gården.

Noen som skal?
Erfaringer?
Historier?

Dette blir mitt tredje år på rad og jeg syntes virkelig det er helt fantastisk konge. Det er så utrolig mange ord og følelser som kan beskrive ett så stort event at det blir vanskelig og forklare hvor bra det er.

- Lyd: Lyden er alltid på topp, det rister i brystkassa og smeller behagelig i huet.
- Lys: Lyset er helt sinnsykt, ta ett søk på Trance Energy på youtube så skjønner dere hva jeg mener.
- Lineup: Selve DJ lineupen er ALLTID bra, det er så bra at av og til vet man ikke hvor man skal gå fordi to av yndlings djene dine spiller på hver sin scene. Fantastisk!

- Stemning: Setter du disse tre faktorene sammen+alkohol eller evnt andre rusmidler får du det perfekte partyet!

Trance Energy 09 kan virkelig anbefales. Ta turen!
Hvor er det? Hvor mye koster det?

Jeg elsker sånne ting!
Litt fakta:

Sted: Utrecht, Netherlands

Dato: Lørdag 07 Mars 2009, Klokken 21:00

Scener: Pleier og være 4: Mainstage, Madhouse, Hardstage og en som bytter navn hvert år.

Besøkende: Dette pleier og ligge på rundt 30 000 +

Hjemmeside: http://www.trance-energy.nl/te2009/pre/

Billett: Kjøp Her 45 Euro.

Fly: Pleier og koste mellom 900 - 1500 kr.

Bare og spørre hvis du lurer på mer Ta med gutta og dra på skikkelig guttetur!

DJs: Utrolig mange som spiller her, men her er noen som har vært med / pleier og være med: Tiësto, Ferry Corsten, Marcel Woods, Johan Gielen, Armin van Buuren, Rank1, Cosmic Gate, Judge Jules, Dj Jean, Sander Van Doorn og maaange fler
Sist endret av Lebowski; 29. november 2008 kl. 15:07.
var der i år, skal til neste år =) blir det 1/3 av fjorårets stemning blir dette en kongekveld For min del slår trance energy ut sensation uten noen tvil. Og siden leilighet i nærheten av central stasjonen i amster er i boks, er det bare å vente
Er helt enig, Trance Energy slår lett Sensation, grunnen til dette er vel alle scenene du kan velge, liker du ikke musikken går du bare videre og danser noen timer Det er også mange fler DJs der noe som er ett stort pluss. På sensation derimot er det en stor scene og du må høre på den musikken de spiller. Sier ikke at Sensation er dårlig, men at Trance Energy er bedre
Jeg skal! Var på Armin Only i Belgia nå i høst og det ga mersmak. Så da ble det TE.

Hotell er booka, og fly og billetter er bestillt. Gleder meg noe enormt!
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Er helt enig, Trance Energy slår lett Sensation, grunnen til dette er vel alle scenene du kan velge, liker du ikke musikken går du bare videre og danser noen timer Det er også mange fler DJs der noe som er ett stort pluss. På sensation derimot er det en stor scene og du må høre på den musikken de spiller. Sier ikke at Sensation er dårlig, men at Trance Energy er bedre
Vis hele sitatet...
Du kan da ikke sammenligne 2 forskjellige events med forskjellig musikk?? Vi skal vel bare være glad for at det eksisterer forskjellige ting, hadde jo vært labert med f eks bare trance energy eller bare sensation. Derfor er det gøtt med begge, i tillegg til events som thunderdome, mystery island osv osv:P
tafsern:
TRUE SHIT! Tenkte meg ikke helt om når jeg skrev det! Er faktisk helt enig med det du nevner

Hadde vi ikke hatt forskjellige events hadde vi jo ikke hatt sjefen heller:
http://api.ning.com/files/FwaSnH1PkbBwMh-4Wphr4EQKHeB-B2xTzsDbv2EQ9C74VWS6vwmoTKdYX3INNLtAKe9WaxCYxKEQdwunPcqRxb0oZEUUfe6g/technoviking.jpg
Sist endret av Lebowski; 30. november 2008 kl. 18:08.
Fristende.. Hvis en fattig student som meg klarer å skaffe litt penger, så skal jeg nok jeg være der jeg og! Hvor lenge i forveien anbefaler dere å bestille f.eks. flybillett, konsertbillett og hotell? Nei, jeg er ikke så veldig verdensvant at det gjør noe...

Technoviking eier.
Jeg er også en fattig student men dette tar jeg meg rå til, vi får jo rundt 17 000 i Januar så da er det bare å sette av ca 5000 for hele turen inkl hotell, drikke, mat, billett og fly!

Konsertbillett burde bestilles nå da det kan bli utsolgt.
Fly og hotell bestiller jeg etter jul når jeg får stipend men har du penger er det ikke dumt og bestille før!
Var der i fjor, tok helt av. Dro selv ned uten billett, men kjøpte på svartebørs utenfor. Konge arrangement, eneste minuset var at høytalerne var ødelagt på future-stagen da Phynn skulle spille. Noen som har hørt noe om en evt line-up? Pga min geografiske posisjon får jeg ikke dratt i år desverre.
Sist endret av vestkant; 30. november 2008 kl. 19:53.
Technoviking is the king!!! Hehe:P
Hørte av noen venner som dro ned på Trance energy at dem ikke anbefalte det fordi det var alt for mange folk der i forhold til plass. At det var helt pakka der i forhold til andre events liksom. Og det kan jo være ganske kjipt da...
Hvert år jeg har vært på Trance Energy har det vært meget god plass, står du helt foran er det såklart stappfullt men hvilken event har ikke full front. I fjor hadde vi så god plass at vi lagde en stor dansering der folk kunne hoppe inn og vise litt rave moves, vi var sikkert 15 stykk og det sier jo litt! Men uansett er det goood stemning og stå 5 meter unna DJen med lys, flammekastere og lasere overalt, selv om det er fullt!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da var lineuppen kommet! Gleder meg ikke mindre nå.

Main Stage
Armin van Buuren
Paul van Dyk
John O'Callaghan
Marcel Woods
TyDi
Fausto
MC Mighty Mike

Future Stage
Re-Ward
Cliff Coenraad
Marcus Schössow
First State
Aly + Fila
Ali Wilson
Simon Patterson
MC Gunner

High Contrast Stage
Judge Jules
Wippenberg
Rank1
Danjo
Joop
Jochen Miller
Artento Divini

Trance Classics
Johan Gielen
Spider Willem
Bas & Ram
Scot Project
Yves Deruyter
Talla 2 XLC
MC Francois
Fjorårets lineup var mye bedre. Fausto, hva gjør han der? Hardstyle passer ikke på Trance Energy.
Hmm her ser jeg mye har blitt forandret fra de andre årene. Vet ikke helt hva jeg skal si nå, må investigate litt mer først.
Sitat av vestkant Vis innlegg
Fjorårets lineup var mye bedre. Fausto, hva gjør han der? Hardstyle passer ikke på Trance Energy.
Vis hele sitatet...
Fausto spiller vel heller hardtrance, noe som passer fint på slutten av kvelden. Synes det var et bra valg. Og hardstyle er fortsatt trance, selvom det er i ytterkant av trance-sjangeren, på grensen til hardcore.

Jeg gleder meg, lineupen er som alltid bra. At eventet er på bursdagen min gjør at det frister ekstra mye i år. Kommer til å bli den beste bursdagsfeiringen til nå.

Blir mitt andre år på rad.
Veldig synd de har byttet ut Club Stage med Trance Classics, var veldig greit med litt variasjon på sjanger. Blir nok utrolig bra i år også, kan ikke se for meg noe annet.

Hvilke DJs syntes dere man bare MÅ få med seg da? Hvem er virkelig gode live ?
rank1, marcel woods og armin er da gode live? skulle ønske jeg kunne dratt... men drar heller til amster i sommer på sensation
Har sett mange av artistene live, bl.a. noen av dem på forrge TE. Marcel Woods og Jochen Miller er helt konge. Gielen, Patterson og Rank 1 er også meget bra! Har også sett PvD, det var ingen höydare, men absolutt bra. Savner allikevel navn som Marco V, Phynn, Above & Beyond og Signum.

Fausto kunne heller dratt på Qlimax, for de som liker det.
Sitat av vestkant Vis innlegg
Har sett mange av artistene live, bl.a. noen av dem på forrge TE. Marcel Woods og Jochen Miller er helt konge. Gielen, Patterson og Rank 1 er også meget bra! Har også sett PvD, det var ingen höydare, men absolutt bra. Savner allikevel navn som Marco V, Phynn, Above & Beyond og Signum.

Fausto kunne heller dratt på Qlimax, for de som liker det.
Vis hele sitatet...
Det er ikke uvanlig at det spilles litt hardere musikk på slutten enn i begynnelsen. Det ser en både på TE og Qlimax. Fausto spiller tidlig på Qlimax og sent på TE. I år spilte Mark Sherry sent på Mainstage, så dette er ikke et nytt fenomen. Fausto spiller forøvrig ikke veldig ulikt Marcel Woods som du nevner, som feks spilte på Black i år.

Marco V og Phynn var der i år. Fint med litt forandring. A&B savner jeg. Tror de aldri har spilt på TE. (?)


AvB, Re-Ward, PvD, First State, Simon Patterson, Fausto, Wippenberg og Jochen Miller, er de jeg helst vil få sett litt av. Har tatt lærdom fra i år, og kommer til å være mer på Mainstage neste år. Der er showet mye bedre enn på de andre scenene. Og jeg har insett at jeg ikke kan få med meg alt, som jeg prøvde på i år. Synes egentlig at TE kunne vært over fire kvelder. En dag for hver scene.
Vet noen om det er noe bra utesteder i Utrecht foresten? hvert år vi har vært der har vi havnet på noe dårlige greier.
"Luminosity · Before The Energy" dagen før, er i hvert fall noe jeg vil få med meg. Paul Webster, Lange, Alex M.O.R.P.H., Andy Duguid, Paul Miller, M6 ++.
Jeg vil si at Woods spiller har et mye bredere spekter av sanger. Hvis man skulle definere han ville jeg satt han under tech-trance m.m, mye mindre ensporet enn hardtrance dj'n Fausto.

Forøvrig er M.O.R.P.H. og Duguid helt fantastiske, "vorspielet" ville jeg ikke gått glipp av.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
I dag ble spilletidene lagt ut. Har lyst til å være tre steder samtidig stort sett hele tiden. TE burde være over fire dager.

http://trance-energy.nl/
Sitat av tafsern Vis innlegg
Technoviking is the king!!! Hehe:P
Vis hele sitatet...
Hvem er han duden egentlig?
Sitat av Smoky Mo Vis innlegg
Hvem er han duden egentlig?
Vis hele sitatet...
Random tard.
Sitat av ql1rz Vis innlegg
I dag ble spilletidene lagt ut. Har lyst til å være tre steder samtidig stort sett hele tiden. TE burde være over fire dager.

http://trance-energy.nl/
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig, utrolig vanskelig å velge men også utrolig greit å ha muligheten til å velge På fredag er det jo Laidback Luke i Amster og det kommer til å bli en helt sinnsyk helg