Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 702
jeg er egentlig ikke helt sikker på hva som er galt men, når jeg trykker ned den knappen jeg har bestemt skal være bundet til push to talk. så skjer det ingen ting...
jeg har prøvd å binde en annen knapp men det hjelper ikke. jeg har prøvd å ta av push to talk og satt senseitivity-en på 2. men dette hjelper heller ikke

det har funket fint før med beggedeler, det sluttet bare helt plutselig å funke, når jeg instalerte archlord.

jeg har prøvd å reinstalere vt...
Hei og velkommen til nFF
For det første, du har husket og hake av "Use Push to talk key" ?
Står rett over der man velger knappen.
Har du sjekket at mikrofonen faktisk fungerer? Prøv den i et annet program.

Velkommen til nFF skal De være!
Sist endret av Benson; 26. desember 2007 kl. 02:49.
Trådstarter
22 0
ups, la merke til at jeg la den i under webutvikling. første gang jeg bruker forumet...

ja jeg har haket av push to talk

er ganske sikker på at den fungerer på skype, trur jeg har hat samme problemet før...
Vel, det koster ikke mange kronene å gå inn på lydinnspilling og teste, just in case
Trådstarter
22 0
på skype? eller?
Hvor som helst hvor du kan ta opp lyd, men hvis du ikke har noen annen måte å teste det på kan du finne lydinnspilling (eller noe sånt) under tilbehør på start-menyen. Der kan du spille inn lyd, og hvis du ikke får gjort det bør du sjekke lydinnstillingene i windows.
Sist endret av Benson; 26. desember 2007 kl. 02:54.
Trådstarter
22 0
det funket
Sitat av EEbby
det funket
Vis hele sitatet...
Ville heller testet det på ventrilo.
Trykk "test" hold inne knappen som du snakker med, og se om det kommer noe,
på den måten tester du at det ikke er noen instillinger på VT som er feil.
Okay, da er ihvertfall det klart. Jeg kan ikke så mye om Ventrilo, men sjekk http://www.ventrilo.com/faq.php

Restyle: nå er det verifisert at micen fungerer i Windows, og det er dermed åpenbart Ventrilo sin feil.
Sist endret av Benson; 26. desember 2007 kl. 03:01.
Trådstarter
22 0
det funket helt fint
Sitat av Benson
Okay, da er ihvertfall det klart. Jeg kan ikke så mye om Ventrilo, men sjekk http://www.ventrilo.com/faq.php

Restyle: nå er det verifisert at micen fungerer i Windows, og det er dermed åpenbart Ventrilo sin feil.
Vis hele sitatet...
Ja, and? Fortsatt like greit og teste den der, for da kan man bare prøve seg frem med instillinger, og teste om den funker der.
Trådstarter
22 0
ok skal jeg skifte innstilling og se om den forsatt fungerer?
Mulig min manglende Ventrilo-kompetanse hindrer meg fra å se det, men jeg forstår ingenting. Kan hende mangelen på søvn spiller inn. God natt. Proceed!
Trådstarter
22 0
natta og takk for hjelpen
Trådstarter
22 0
jeg fant ut hva problemet var... og jeg er for flaut til å nevnes her -.-
Ikke si at det vare mute? :P
glemte å koble til miccen?

Jeg hadde akkurat kjøpt meg mic for å sitte på vent med folk fra wow, det jeg ikke visste var at miccen recorda automatisk, så mens jeg og kameraten min satt å snakke så hørte alle hva vi sa haha