Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2257
har du røyket i 2 år og så er man rein i 3 uker så røyker man i 3 måneder også rein 1 uke så røyker du 2g på en dag er man da rein etter 2 uker hvis man tar pepper 4 dager i strekk og drekker masse vann?
Svar hvis du kan svaret eller du er nesten sikker
Sorry meg men dette skjønte jeg ikke. Hva er spørsmålet egentlig?
Jeg vil anta han spør om han ikke blir tatt for cannabis ved en pisseprøve. Men jeg vil også anta at svaret er nei.
Er vel litt værre å bli tatt for amfetamin enn å bli tatt for cannabis men...
Men amfetamin forsvinner fortere fra kroppen, men jeg ville ikke tatt amefetamin bare for og bli rein for Thc. Det er bedre og bli tatt for hasj enn og ta speed for og unngå og bli tatt.

Min mening.

Men ja jeg vil tru du er rein da, viss jeg forstod rett.

Mvh
MagneTjau
Pepper blir du aldri kvitt, det ødelegger CNS, på samme måte som kaffe.
Du begynner å mimre* før eller siden uansett.

*Mimre er den skjelvingen gamlinger får blandt annet i underkjeven.


MagneTjau -> THC er et avfallsstoff, d9THC og d11THC er virkestoffer.
Sist endret av fxxked; 20. juli 2006 kl. 11:17.
Faen må ha vært litt trøtt når jeg skreiv det greiene der hehe, men ja jeg lurte på om jeg kom til å være rein for THC ja. -MagneTjau det er ikke bedre å bli tatt for hasj enn speed når jeg må være rein for begge deler, skal inn i millitæret. så gjør alt jeg kan for å bli rein jeg .
▼ ... over et år senere ... ▼
er det noen som vet et helt sikkert svar på dette?
jeg har det samme problemet
Du blir reinere etter en uke på pepper. Om du har røyka fast i et par år så skal det en god stund til før man er rein, med eller uten pepper.

Men amfetamin er jo vanndrivende til tusen, det gjør at du spiser lite, derav forbrenner fettet fortere. Man sover mindre og er i mer aktivitet som også forbrenner fett. THC legger seg jo i fettvevet og derav hjelper amfetamin til å bli reinere, men ikke helt rein.
Jeg har ikke noe fasitsvar på dette, det er vanskelig.
Men egen erfaring: Røyket hver eneste dag i 2,5 mnd, tok speed og epfedrin gjevnlig hele vegen. Stoppet å røyke i en og en halv uke samtidig som jeg fortsatte med litt speed. Pisseprøva mi slo ut på bønne alikevel.

Så Konklusjonen blir vel at det skal en del til for å bli rein etter ett par års fast røyking.

Håper det hjelper litt til å få ett bilde av det iallefall hehe.
ette eg hadde røykt litt og litt speed ei stund og blei ferska så viste bare min prøve speed.

så min teori er: thc lagrer seg i fettcellene i kroppen, om ved speed så svetter du det ut igjen.
finnes helsekost-produkter som renser hele dritten ut (Alt), finnes ett produkt som heter C24, den renser kroppen Helt på 24timer, men veit ikke om de selger den lenger..
ellers er det jo bare å ta en tur på scorpus og kjøpe seg "Kamuflasje-piller" som på en el annen merkelig måte gjør at man er rein i 6-8 timer etter inntak av disse tablettene, etterpå kan derimot rusmidlene påvises igjen (kamuflasje.. så her er timing utrolig viktig..

Har vært i ca samme situasjon, hadde røyka heftig i 24 dager etter ei pause på nesten ett år (på perm fra whatever), og skulle utskrives derifra med de riktige resptene i lomma om permen gikk bra med tanke på rus.. jeg røyka siste bongen med en meget potent rev og satte meg på flyet til behandlingsplassen stappfull av nerver pga at jeg visste jeg måtte ta prøve når jeg kom tilbake..

etter å ha utsatt etter beste evne i tre dager, lar jeg det stå til, i disse tre dagene hadde jeg drukket nesten kontunierlig, å trent og spist 8 dexedrine dagen (resept), så den dagen jeg tar prøven finner jeg svaret

: i de ulike prøver brukes referanseverdier som definerer om ett stoff er der eller ikke, f.eks. må det være så så mange mikrogram thc per ml urin for at analysen skal kunne "se" thc i systemet ditt..

så mitt tips til deg: drikk, drikk og drikk den dagen du skal ta prøven, og tilslutt vil det som kommer ut være hovedsaklig vann logisk nok, og om du er heldig nok så er prøven så ut-tynnet at du kommer under referanseverdiene slik jeg gjorde og slipper med skrekken...

Speed er bare tull, md mindre det er medisinsk amfetamin i pilleform det er snakk om, du må jo vite med sikkerhet hvor lang tid peppen bruker på å forsvinne også, og har vært borti pepper (riktignok den beste jeg har vært borti ever), der jeg teste positivt på metamf og amf ei uke etter inntak..

Legemidler med amf er som regel ut etter MAX 48 timer i og med at halveringstiden er kjent her...håper det går bra!
Du blir IKKE ren av amf. Det er et spm som dukket opp her kort tid siden, jeg besvarte det å så at tråden forsvant.

En blir IKKE ren av amf. Hvor ligger logikken i det? Om du drikker deg sørpefull, blir du edru av å pisse?
Amf forsvinner etter 2-4 døgn, men hvorfor skulle det ha noen innvirkning på noe annet stoff du har i kroppen din?

Atter en gang, DU BLIR IKKE REN FOR THC VED Å BRUKE AMF!
Nå håper jeg at folk kan ta dette budskapet til seg, å unngå å rote seg borti amf første gang "for å bli ren for jeg har røyka". Dette er nok en utbredt løsning flere prøver.
Jeg har selv prøvd denne løsningen da kompiser påstod at en ble ren for THC ved å bruke amf. Dette stemte jo selvfølgelig ikke, å nå har jeg først testet amf å har fått sansen for det. Jeg har dog ikke noe kontroll problemer, å det er lenge siden sist jeg brukte det, men det er et stoff jeg liker, å jeg ser at det kan skape problemer for andre folk som gjerne lar det skli helt ut.

Så IKKE prøv amf av den grunn at folk sier du blir rein av det, det er IKKE sant! Å det er en dum grunn til å rote seg borti et såpass dumt stoff.
Sitat av møkk Vis innlegg
Du blir IKKE ren av amf. Det er et spm som dukket opp her kort tid siden, jeg besvarte det å så at tråden forsvant.

En blir IKKE ren av amf. Hvor ligger logikken i det? Om du drikker deg sørpefull, blir du edru av å pisse?
Amf forsvinner etter 2-4 døgn, men hvorfor skulle det ha noen innvirkning på noe annet stoff du har i kroppen din?

Atter en gang, DU BLIR IKKE REN FOR THC VED Å BRUKE AMF!
Nå håper jeg at folk kan ta dette budskapet til seg, å unngå å rote seg borti amf første gang "for å bli ren for jeg har røyka". Dette er nok en utbredt løsning flere prøver.
Jeg har selv prøvd denne løsningen da kompiser påstod at en ble ren for THC ved å bruke amf. Dette stemte jo selvfølgelig ikke, å nå har jeg først testet amf å har fått sansen for det. Jeg har dog ikke noe kontroll problemer, å det er lenge siden sist jeg brukte det, men det er et stoff jeg liker, å jeg ser at det kan skape problemer for andre folk som gjerne lar det skli helt ut.

Så IKKE prøv amf av den grunn at folk sier du blir rein av det, det er IKKE sant! Å det er en dum grunn til å rote seg borti et såpass dumt stoff.
Vis hele sitatet...

ja men det sier seg selv at det korter ned prossessen
jeg har hørt av mange personer at ghb skall rense og fjerne alle spor.er det noen som vet om dette stemmer??

litt utenom tråden,men jeg kjører på.