Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 9240
Jeg har lyst til å slappe av litt. Hasj og den slags er utelukket for meg, da jeg får angstanfall av det som bare faen.

Lurte på hvor mye rivotril og hvor mye vodka som skal til for å få en god rus. Jeg pleier å ta 2-3 mg rivotril når jeg tar kun det. Vil ha en god rus ikke bli drita full. Hva blir mest fremtredende når man blander, alkorusen eller den beroligende effekten av rivotril?
Veldig lett å bli på tryne ved inntak av benzo mens man konsumerer alkohol.
Også har man en tedens til å spise opp alt man har hvis man først skal ruse seg med alkohol og pillere.

Tror ikke jeg vet av folk som blander benzo og alkohol for å føle "god formen" men mest for å bli helt på tryne og gjøre syke ting...

men 1-2 pils bør vell være greit. Kansje ikke lurt å dra fram tequila flaska
Jeg har ikke blanda dette før sjøl, kun lignende da jeg var yngre. Vil anta det ikke er mye vodkaen som skal til før du blir temmelig sløv. Det kjipe med det her, er at du gjerne ikke husker hva du har gjort dagen etter - det kan mildt sagt være jævlig. Pass på.
skal ikke mye blanding av alkohol og benzoer for at eg ikke husker så mye og oppfører meg som en ape eller sonver
Både alkohol og benzoer (som er opiater) er downers på sentralnervesystemet. Det er veldig farlig å kombinere mye alkohol med piller, eller motsatt, da det kan føre til at du slutter å puste. Så husk måtehold.
Sist endret av Deth; 29. juli 2008 kl. 16:29.
Deth: Benzodiazepiner er ikke opiater.
Vel, hvis du skal slappe av så er vel rundt 4-6mg og 2-3 pils (33cl) mer enn nok.

Tok selv 12mg klonazepam og 6 pils (33cl), mer husker jeg ikke. Oppførte meg visstnok som den største apa i verden.
12 mg klonazepam (rivotril) tilsvarer 240 mg valium! Ikke rart du sovna.
Jeg bøtta neppå hb som var blanda med brus (ikke mye alkohol tilsammen) + ca 15-20 vival piller. Tro meg når jeg sier at du ikke burde drikke å ta piller samtidig. Kontroll er bare et ord du har hørt, finner du fort ut
Men vis du absolut må, så har jeg et tips. Ikke ha piller/og alkohol tilgjengelig når du skal ruse deg på det. Ta med en viss dose, gå ut elns, eventuelt få noen til å passe på så du ikke tar flere piller en planlagt
benzo og alkohol = blackout som igjen er lik katastrofe.
Jeg tåler det godt jeg. Som regel. Men så er jeg litt spesiell da.

Ikke alle tåler hverken benzo eller alkohol eller kombinasjonen.

Morsomste kvelden jeg hat hatt i mitt liv var på 20 apodorm og masse vodka shots. Husker alt.
Nå er vell ikke apodorm benzo men sovemedesin.
Men folk ikke gå så offtopic da.

Tror trådstarter kansje har fått poenget. Benzo + alkohol blir bare krøll
Treffer man riktig har man det veldig gøy.

Bommer man og tar for mye, blir det blackout fra helvete og man kan ende opp med å gjøre veldig mye man angrer på.

Moral: skal du blande dette, begynn med små doser.
Du kan ikke begynne med små doser har jeg erfaring med. Hvis du BEGYNNER med småe doser har du sikkert litt fler piller for hånd vil jeg tro? Dermed spiser du flere en planlagt