Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1581
Er det noen som er intressert i å sykkle i europa til våren?Ville være kult om noen flere blir med.Har ingen bestemte planer,som vanelig.Men,vi bare gjør det.
Så,er det noen som våger,håper jeg at dere tar kontakt.OBS.Kan bli tøfft!
Litt mer info hadde vært greit, hvem dere er, hvilken type sykling det er snakk om, hva dere legger vekt på å oppleve, hvilket tempo dere har tenkt å holde, etc. Hadde vært fint om du hadde gått litt over med ordbokslisten før du postet tråden, ellers virker det som en kjempe god ide
Høres veldig interessant ut. Dessverre er jeg for opptatt med jobb og skole til å "plutselig" kunne hive meg på en sykkel nedover i Europa

Tror også andre som liker ideen vil være interessert i når du tenker å gjennomføre dette. Går ut i fra at du ikke har tenkt å sykle nedover i snø og på glatte veier nå i vintermånedene?
Sist endret av m0nte; 23. september 2011 kl. 19:29.
Kan være interesert i å ta ei uke eller to så lenge det er etter 21 juni, har erfaringen som trengs og utstyr, men vil gjerne ha mer informasjon ^^
en uke eller to?, da kommer du ikke langt, husk vekten pluss kondis på denne turen også, samt alle veier i europa som det faktisk ikke er lov å sykle på..hva med penger,, lurt å ha med seg kontanter?, øst-europa vil spise syklister levende.
skal dere telte?, det er nesten ikke lov å sette opp telt langs noen veier i noen land. pluss, det er en dum idè. (se: levende spist i østeuropa)

dette må planlegges, ellers risikerer du å stå fast i kiel og ta neste båt tilbake.
Sitat av m0nte Vis innlegg
Høres veldig interessant ut. Dessverre er jeg for opptatt med jobb og skole til å "plutselig" kunne hive meg på en sykkel nedover i Europa

Tror også andre som liker ideen vil være interessert i når du tenker å gjennomføre dette. Går ut i fra at du ikke har tenkt å sykle nedover i snø og på glatte veier nå i vintermånedene?
Vis hele sitatet...
Han skriver klart og tydelig "til våren"
Sitat av Lethal Vis innlegg
en uke eller to?, da kommer du ikke langt, husk vekten pluss kondis på denne turen også, samt alle veier i europa som det faktisk ikke er lov å sykle på..hva med penger,, lurt å ha med seg kontanter?, øst-europa vil spise syklister levende.
skal dere telte?, det er nesten ikke lov å sette opp telt langs noen veier i noen land. pluss, det er en dum idè. (se: levende spist i østeuropa)

dette må planlegges, ellers risikerer du å stå fast i kiel og ta neste båt tilbake.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på formen til deltakende.
Og det trenger ikke være hverken dyrt, farlig eller stress.

En kompis av meg fra Finland syklet rundt i Europa i sommer, vet ikke helt hvor han var, men kom seg hvertfall til Berlin på rundt en uke mener jeg å ha sett på facebooken hans.
Sitat av Lethal Vis innlegg
en uke eller to?, da kommer du ikke langt, husk vekten pluss kondis på denne turen også, samt alle veier i europa som det faktisk ikke er lov å sykle på..hva med penger,, lurt å ha med seg kontanter?, øst-europa vil spise syklister levende.
skal dere telte?, det er nesten ikke lov å sette opp telt langs noen veier i noen land. pluss, det er en dum idè. (se: levende spist i østeuropa)

dette må planlegges, ellers risikerer du å stå fast i kiel og ta neste båt tilbake.
Vis hele sitatet...
Levende spist i østeuropa? Link?
Dette hørtes virkelig stilig ut! Hvilken erfaring har du da, og hvordan form er du i? Regner med du nå mener landeveissykkel med evt tilhenger eller oppakning. Kunne virkelig vært stilig og fått til iallefall, da man også kan ha dette som ett treningsmål gjennom vinteren, under lange timer på rulle.

Flere som er interessert, så kan man jo faktisk prate litt om det og lufte planer. Blir det stort nok kan man jo faktisk også prøve med noe sponsorer, om man vil sykle for en spesiell sak. Jeg personlig ser for meg Belgia, Frankrike, nordlige Italia osv, landa rundt Frankrike. Flotte veier, flotte holdninger til syklister osv.
Prat videre om dette, kan hende jeg vil være med isåfall under en eventuell planlegging!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er med på den! MEN, eg må bli ferdig med studiene først, så for min del blir det meir aktuelt tidleg sumarstid.
Og då er det heilt sikkert fleire som er med! Det er ikkje alle som kan ta seg fri på våren seddu
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vi var tre stk som syklet i fjor. Brukte 25 dager og syklet 3450 km. Litt tips på. Shellgutta.com
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Dere som skal må iallefall planlegge turen så det klaffer med Tour de France, der dere får oppleve en etappe i pyreneene.
Sist endret av Ru11er; 20. mars 2012 kl. 22:34.