Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 10366
Skaff deg først en helt grei jobb, spar penger, kjøp deg en bil med potensiale for trimming, meld deg inn i en bilklubb, delta på banekjøring
Sett deg heilt framme hjå sjåføren på ekspressbussen mellom Bergen og Ålesund.
Eg kan lova deg det at du blir redd når det kjem ein trailer mot deg på ein trang gammal veg.

Eg blir aldri heilt den same for å sei det slik.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Dra på Urban Exploring! Oppsøk forlatte hus MIDT på natta, eller ta en tur innom ei gammel forlatt gruve.
Vis hele sitatet...

Husk at om det er gjenglemt TNT i gruven vil dette svette over tid og bli utrolig ustabilt. Litt høye lyder kan faktisk utløse en eksplosjon, og det kan være stor fare for at gruven kollapser.
Sist endret av Detectable; 4. november 2011 kl. 12:20. Grunn: Feil quote
Reis og opplev verden.
Kjøp deg MW3!
Sitat av Ross Vis innlegg
Hei!
Lar tankene flyte fritt i denne tråden, så det kan bli en smule random..
Er 19 år, har så og si prøvd alt som kan prøves, men alt blir så kjedelig, klarer ikke å få til det "kicket" som jeg fikk når jeg var yngre lengre.

Er imot dop, mener folk får velge selv hva de tar, men kommer aldri selv til å ta noe. Er godt trent, syklet bmx i mange år, drevet med fridykking, kampsport, fjellklatring, jibbing og skyting++.
Satser stort og hopper høyt på bmx, men føler liksom ikke noe frykt/adrenalin lenger, ender nesten alltid med en eller annen skade når jeg satser for stort.

Har vell så og si blitt "fryktløs" på en måte, blitt ganske imun mot smerte også.. Totalt 500kroner på kontoen og nå, Arbeidsløs siden jeg sluttet i militæret..

Noen ideer til en aktivitet som kunne fått tilbake spenningen i livet? Noen andre i samme situasjon?
Vis hele sitatet...
Har alltid tenkt det samme som deg. Elsker aa leke med skjebnen. Naar jeg er paa vei til trening og staar paa rulleskoyter tar jeg rennafart i mot rundkjoringer, saa det er praktisk umulig aa stoppe og suser imellom bilene. Gir meg sykt kick. Ellers har jeg valgt aa leve det livet ingen andre lever. Blir kvalm av aa tenke paa aa leve et normalt liv som kun bestaar av jobb, spise, evt trene og sove. Repeat
Sitat av Ampier Vis innlegg
Skaff deg en dame
Vis hele sitatet...
Been there, done that, å herregud, singellivet lenge leve!

Sitat av guppy Vis innlegg
Begynn å mal graffiti.
Vis hele sitatet...
Tja, hmm

Sitat av Rayleigh Vis innlegg
Skjønner hvordan du har det, føler selv at hverdagen her ofte er litt for "lett"... Nå antar jeg at jeg får en shitload med kommentarer av typen "Vær glad du bor i Norge, du aner ikke hva krig er osv osv", så de kan droppes. Er glad for å ha vokst opp i Norge, men spenningen er fraværende, likefullt.

Jeg og en kamerat har for tiden en plan om å hitchhike fra Norge til New Zealand, Har lagt av et helt år til den turen, så vi slipper å rushe noe som helst. Mange utfordringer på den ruta, men ser ikke svart på de. Tar det som de kommer.

Det jeg ville fram til er: Sett deg et mål langt borte og hitchhike dit...så har du spenning for en stund, og en historie å fortelle resten av livet.
Vis hele sitatet...
Lykke til med turen! Har sykt lyst til å dra langt vekk, men er så mye som må fikses her i Norge før jeg kan dra!
Sitat av Martinsh Vis innlegg
Se på nitro circus!
Vis hele sitatet...
Sett det, utrolig fett show!

Sitat av epifant Vis innlegg
Javiss. En kompis er medlem av Walkabout MC
Vis hele sitatet...
Sweet! Vet du hvordan han ble medlem?


Sitat av harald25 Vis innlegg
Hemmeligheten er at det er AKKURAT så lett som det høres ut som.
Hvis du er lei livet hjemme kan jeg definitivt anbefale deg å dra ut i verden.

Jeg har vært på reise i to måneder nå, og det er så langt det beste jeg har gjort. Du er også heldig som kommer fra Norge. Du har da nemlig muligheten til å dra nesten hvor som helst uten at det er for dyrt, og uten at du trenger masse papirer.
Man kan som nordmann dra til, for eksempel, alle landene i Mellom- og Sør-Amerika uten visum.

Du kan også for eksempel begynne med Couchsurfing eller sjekke steder å jobbe via Workaway.

Lykke til med hva enn du velger!
Vis hele sitatet...
Høres fett ut, har du prøvd ut couchsurfing selv, eller vet du om noen som har?



Sitat av Gj3dda Vis innlegg
Skaff deg først en helt grei jobb, spar penger, kjøp deg en bil med potensiale for trimming, meld deg inn i en bilklubb, delta på banekjøring
Vis hele sitatet...
Hadde en 944 før, og en 520i 1996 nå! Det er ingen baner her i Stavanger, så det meste av hardkjøringen skjer undergrunn, men er enig at det er en helt utrolig følelse av å kjenne at hjulene slipper i stor fart gjennom en sving, alt går liksom i "slow-motion" helt til svingen er ferdig og du retter opp bilen!



Sitat av FakeFreak Vis innlegg
Sett deg heilt framme hjå sjåføren på ekspressbussen mellom Bergen og Ålesund.
Eg kan lova deg det at du blir redd når det kjem ein trailer mot deg på ein trang gammal veg.

Eg blir aldri heilt den same for å sei det slik.
Vis hele sitatet...
Hahaha, høres ut som litt av en gærning bak rattet han busssjoføren!


Sitat av Arigo Vis innlegg
Har alltid tenkt det samme som deg. Elsker aa leke med skjebnen. Naar jeg er paa vei til trening og staar paa rulleskoyter tar jeg rennafart i mot rundkjoringer, saa det er praktisk umulig aa stoppe og suser imellom bilene. Gir meg sykt kick. Ellers har jeg valgt aa leve det livet ingen andre lever. Blir kvalm av aa tenke paa aa leve et normalt liv som kun bestaar av jobb, spise, evt trene og sove. Repeat
Vis hele sitatet...
Du har forstått det! Livet må handle om mer enn penger, mat og soving!
elvepadling! de fleste norske byer har klubber og de låner/leier ut utstyr!
har selv drevet med det i 2 år og det er grisefett!
Sitat av Detectable Vis innlegg
Husk at om det er gjenglemt TNT i gruven vil dette svette over tid og bli utrolig ustabilt. Litt høye lyder kan faktisk utløse en eksplosjon, og det kan være stor fare for at gruven kollapser.
Vis hele sitatet...
Nei, for det første ble det ikke brukt TNT i gruvedrift, men heller dynamitt(eller lignende nitroglyserin holdig sprengstoff). TNT ville i utgangspunktet ikke kunne ha "svettet" da dette består av stabile høyeksplosive krystaller. Dynamitt derimot inneholder nitroglyserin som er en ustabil oljeaktig væske som kan gå av med berøring i form av slag eller støt. Dynamitt "svetter" og "svetten" som kan sees som "perler" på innpakningen er ren nitroglyserin.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
sett deg i sidevognen på en speedway sykkel på en langbane (på forus for eksempel} .. når svingen kommer og farten er på rundt 170 km/t kan jeg love deg at det " kicker "
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
haik deg gjennom europa å opplev nye ting og folk.
Sist endret av Dudew8; 12. mai 2012 kl. 21:46.
▼ ... over et år senere ... ▼
Fuck everything, dra til Kina
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Siden du er ute etter både jobb og spenning, hvorfor ikke få deg en slik jobb?
Vis hele sitatet...
Swetty palms much................