Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 444
Jeg har ikke prøvd å bestille bark på evigheter da jeg er usikker på om det er lovlig lenger. Sist ble det stoppa i tollen og etter 2 mnd fikk jeg barken men det var bare bøff og je fikk ikke DMT av den. Forsåvidt acacia confusa da.

Så jeg lurte på om noen her har handlet mimosa/acacia root bark, i butikk eller på nett med sukksess/ uten å bryte loven? Sverige og danmark funker også.
Gir M. Hostilis mest og best avkastning av dmt og relaterte alkaloider per gram? Såvidt jeg kan se så er det ingen norske aktører som selger dette åpent lenger. Hadde jeg ville vært deg så ville jeg tatt sjansen å bestille fra et land i eu, men ikke et høyrisiko land som NL, UK, Spania eller noen av de andre. Og selvsagt ikke bestille flere kilo... Siden det bare er reseptpliktig ville vært beroligende for meg om det var jeg som skulle bestille, blir det stoppet så er det bare å nekte for alt så blir det henlagt på flekken. Dmt forekommer naturlig i ganske så mange planter og vekster, så det er godt mulig at flere ligger under radaren og ikke er registrert som reseptpliktige
Sist endret av Candiru; 1 uke siden kl. 01:49.