Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 2879
Powerizer stilts

Jeg fikk sinsykt lyst på et par av disse, men lurte på om noen vet av noen norske levrandører? Prøvde å søke litt rundt men fant ikke stort.

Noen som har testet ut et par?
Ser jo sinsykt tøfft ut.
Det er vel disse her
Kukhaar's Avatar
Trådstarter
Ooo, takk

Nå skal det sprettes!
Fett, men rådyrt! Noen som har prøvd dette og kan si noe om hvor godt det faktisk fungerer?
En kompis av meg kjøpte dette fra netthandelen, kom på rundt 1000 spenn med frakt, funker som f på folk helt opp til 110 kg
Masse filmer og slikt på www.poweriser.no
En jeg kjenner har slike og han hopper som bare f...!
Han tar salto forlengs og baklengs og får skikkelig fart når han løper.
Vet noen om et par sånne holder lenge eller blir de ødelagt etter engangs bruk? Er det farlig?
Russerne produserte noen lignende som gikk på bensin under den kalde krigen. De hadde en 6dl tank og man kunne løpe 3 mil elns.
Lenge leve National Geographic!
her er det noen med en litt bedre pris http://www.psdata.no/ps.asp?it=132547
Ser ikke ut som om psdata satser like stort på dette, fant ikke noe delelager der akkurat...
I følge www.poweriser.de så er det poweriser som er originalen og de andre "rip-off" modeller fra Kina.
Han jeg kjenner har hatt sine over 1 og 1/2 år, han hopper mye på dem og de virker veldig solide.
Grise fett! sånne må eg ha meg heh.. må bare legge på meg litt før de kommer i posten xD

Sitat av h4llik
Vet noen om et par sånne holder lenge eller blir de ødelagt etter engangs bruk? Er det farlig?
Vis hele sitatet...
Tror det er lurt med hjelm og sikkert albu/kne/håndledsbesytter, sikkert også lurt med rompebeskytter i begynnelsen
Og DER fant jeg meg en unnskyldning for å jobbe inn en del penger.
Argh, hadde vært megafett, men jeg har andre prioriteringer...
Superhelt for noen tusenlapper, totalt verdt det.
har prøvd det, det er ganske vansklig i starten. vil anbefale å ta på beskyttelse utstyr. prøv litt på gresset før du går på asfalten. du løper drit fort med dem
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
cheat!1111 oneoneon!1!!!1 Bunnyjump >_<
nå har jeg bestilt et par, dette blir gøy:P
Kukhaar's Avatar
Trådstarter
Lucky bastard!

Jaja, jeg får jobbe hardt i sommer.
Sitat av Chubby
Russerne produserte noen lignende som gikk på bensin under den kalde krigen. De hadde en 6dl tank og man kunne løpe 3 mil elns.
Lenge leve National Geographic!
Vis hele sitatet...
Oh my G i want some information please!
var et par tastetrykk fra å kjøpe meg et par, men fant ut at det ble for dyrt.
Kukhaar's Avatar
Trådstarter
Jeg gjorde nettopp den tabben jeg. Bestilte noe fra fighter.no som jeg ikke har rå'a til, pluss i for liten størrelse.
Sitat av Kukhaar
Jeg gjorde nettopp den tabben jeg. Bestilte noe fra fighter.no som jeg ikke har rå'a til, pluss i for liten størrelse.
Vis hele sitatet...
Bruk angreretten din og hev kjøpet.
Angreretten på alt internettkjøp er 14 dager (såfremt det er en norsk nettbutikk).
TvNorge viste just ett innslag om 2 menn i kristiansand som hadde poweriser og hoppet rundt i markens, der var det en som hadde drukket vin som klarte å stå på de for første gang, så kan ikke tro det skal være så vanskelig. Hvis du besøker TvNorges nettsider kan du sikkert se videoen...

http://nettv-tvs.aftenposten.no/player/?id=2066
Sist endret av junkpal; 10. mai 2007 kl. 09:47.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Det der ser direkte livsfarlig ut. Men kanskje litt gøy óg. Vanskelig å se for seg at man har ordentlig fotfeste med de sakene der.
Hva hvis man treffer et lite hull i asfalten? :P
Uff, ser for meg kompliserte beinbrudd ut av en annen verden på de der. Har de bremser??
Det er ikke noe problem med hull i asfalten, med mindre det er dypt. Har prøvd dette selv og du kan til og med hoppe på gress... Sinnsykt morro, og veldig slitsomt, særlig de første gangene. Jeg er en diger kar, så jeg holder meg unna saltoer og slikt, men hvis jeg hopper mye nok, så kan det hende at jeg blir så tynn at jeg tør Jeg skal kjøpe meg et par selv så snart den nye modellen kommer, ser ut som om den har mye bedere feste rundt leggen...
det virker drit gøy å hoppe på de men, problemet er at noen poweriser er bra og noen er dårlig.
møtte en gutt med sånn, han hoppa ikke noe høyt, men det kan jo oxo være fordi han ikke turte...

jeg vet ikke, men finnes sikkert oxo mange dårlige kopier..
I fare for og gjennta meg selv. Har noen noe info om disse som russerne lagde, som gikk på bensin?
Ser for meg tannløse tider dersom jeg skulle gått til oppkjøp av noe slikt..
Mange pyser her?! Alt som er kult er farlig, alt som er godt er fetende og det tar lang tid å kjede seg til døde
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå har jeg bestilt den nye 07 modellen http://www.mahadet.no/epages/MaaHade...ts/2007pr90120 og jeg er blitt lovet at den skal bli levert i neste uke. Fytti katta som jeg gleder/gruer meg!!!
Kjøpte med noe sikerhetsutstyr, tror det kan være greit
dette er noe av det råeste jeg noen gang har prøvd i hvertfall
Har tilgang på et par slike dersom noen er interesserte

1stk - 40kg belastning (1850,-)
1stk - 50kg belastning (1850,-)
1stk - 70kg belastning (2350,-)
1stk - 100kg belastning (2850,-)
1stk - 110kg belastning (2850,-)

Har mulighet for å ta inn forhandsbestilling på flere, men er ikke ventet inn før i August.

Se vedlegg for bilder.